شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
۰ نفر

بزرگ‌ترین پروژه گازرسانی ایران متعلق به خراسان جنوبی است و به زودی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نفت، ۱۰۳۹ پروژه گازرسانی مهم در سطح استان، افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

گاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، استاندار خراسان جنوبی در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان هفته اظهار کرد: با همکاری و همراهی متولیان امر در هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و عزاداران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در محرم امسال، شاهد برگزاری مراسم باشکوه عزاداری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بودیم.

محمدصادق معتمدیان، با اشاره به آغاز سال تحصیلی، افزود: همزمان با سراسر کشور، در خراسان جنوبی نیز سال جدید تحصیلی از پانزدهم شهریورماه و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در دو سطح مدارس پرجمعیت و کم جمعیت آغاز خواهد شد. دانش‌آموزان مدارس پرجمعیت در دو گروه تقسیم‌بندی خواهند شد و ظرفیت کلاس‌ها به صورت ۵۰ در صدی در سه زمان ۳۵ دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۱۵ پروژه با اعتبار بیش از ۴۴۰۰ میلیارد تومان، به لحاظ تعداد پروژه‌ها و حجم اعتبارات هزینه شده برای تحقق طرح‌های مرتبط، هفته دولتی استثنایی را در استان شاهد بودیم. افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۴۰ پروژه با اعتبار ۳۵۷۶ میلیارد تومان در مناطق روستایی، نشان از نگاه ویژه دولت به مناطق روستایی و کم‌برخوردار دارد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بزرگترین پروژه گازرسانی کشور متعلق به خراسان جنوبی است و به زودی با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نفت، تعداد ۱۰۳۹ پروژه گازرسانی مهم در سطح استان، افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد. به زودی با اقدامات جهادی و همراهی دستگاه‌های اجرایی، عملیات اجرایی بزرگترین پارک شمال شهر بیرجند آغاز خواهد شد. همچنین شاهد حضور سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه گردشگری بنددره برای احداث بزرگترین مجموعه تجاری تفریحی" سیتی سنتر " خواهیم بود.

کد خبر 546301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان جنوبی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha