معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: کلاس‌های آموزشی این دانشگاه برای دانشجویان ورودی قبل از ۲۹ شهریور آغاز می‌شود. براساس شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، شیوه برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی و آنلاین خواهد بود.

دانشگاه تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران با اشاره به این‌که برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که ضروری است برای امور مربوط به پایان‌نامه در دانشگاه حضور داشته باشند شرایط اقامت دانشجویان شهرستانی در خوابگاه مهیا می‌شود، گفت: کلاس‌های نودانشجویان هم از آبان آغاز می‌شود و به فراخور شرایط و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا امکان حضور نودانشجویان در فضای دانشگاه فراهم می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت حضور نودانشجویان در فضای دانشگاه توضیح داد: این حضور برای دانشجویان کارشناسی ضروری‌تر از نو ورودهای سایر مقاطع است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان این‌که زیرساخت‌های لازم برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی دانشجویان هم فراهم شده است، افزود: در ترم گذشته بخشی از واحدهای عملی به صورت مجازی و بخشی با حضور در آزمایشگاه سپری شد.

دکتر حسینی درباره وضعیت دانشجویان مقطع دکتری هم گفت: آموزش برای این دسته از دانشجویان هم الکترونیکی و برخط است اما در عین حال برای دانشجویانی که پایان‌نامه دارند امکان رفت‌وآمد و حضور هم فراهم می‌شود.
 

کد خبر 546272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha