دادستان‌های درگیر در پرونده مرگ قاضی غلامرضا منصوری در رومانی می‌گویند نتایج تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که مرگ او در هتل شهر بخارست، پایتخت رومانی، بر اثر خودکشی بوده است.

منصوری جسد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی بی سی، دادستانی رومانی پس از انجام تحقیقات در خصوص مرگ قاضی غلامرضا منصوری که در هتل محل اقامتش جسدش پیدا شد، اعلام کرده که او خودکشی کرده و خودش را از طبقه پنجم هتل به پایین پرتاب کرده است.

غلامرضا منصوری قاضی سابق از متهمان پرونده فساد مالی بود و در زمان برگزاری دادگاه مشخص شد که او از ایران خارج شده است.

خبرگزاری رویترز می‌گوید دادستانی بخارست در هفته جاری پرونده مرگ آقای منصوری را مختومه اعلام کرده و در بیانیه‌ای گفته است او تنها فردی بوده که در این هتل اقامت داشته است.

منصوری پس از برگزاری جلسه دادگاه اعلام کرد که قصد بازگشت به ایران را دارد و برای انجام مقدمات بازگشت به سفارت ایران مراجعه خواهد کرد.

در روز ۱۹ ژوئن جسد قاضی منصوری در لابی هتل محل اقامتش پیدا شد.

او در رومانی تحت نظارت دادگستری رومانی قرار داشت تا درخواست استردادش به ایران از سوی دادگاه بررسی شود.

در بیانیه دادستانی بخارست آمده است: او از طبقه پنجم و از راه‌پله داخلی و از ارتفاع ۲۰ متری افتاده است و در همان لحظه‌ای که به زمین برخورد کرده بود، فوت کرده است.

دادستانی می‌گوید که او اتاقش در طبقه ششم را تخلیه کرده بود تا مقدمات خروجش از هتل را انجام دهد و سپس با آسانسور به طبقه پنجم رفته و از آنجا به پایین پریده است.

کد خبر 546184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha