مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که اگر مدارس اعلام کنند برای ضدعفونی مدارس اقدام کند.

ضدعفونی کلاس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سؤالی در خصوص بازگشایی مدارس از فردا و اقدامات شهرداری تهران برای آماده سازی مدارس و معابر اطراف مدارس، گفت: به طور طبیعی یکی از اقداماتی که جزو وظایف هر ساله شهرداری تهران قلمداد می‌شود موضوع نظافت،‌ مناسب سازی و به طور کلی آماده سازی شهر برای بازگشایی مدارس است.

وی افزود: در این مسیر هر ساله تلاش می‌شود تا  فضای سبز اطراف مدارس، مبلمان شهری، پیاده‌روها و حتی محل‌های توقف خودروی والدین دانش‌آموزان برای این مهم محیا و آماده سازی شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:‌ امسال یکی از برنامه‌های دیگر شهرداری این بوده است که با همکاری نهادها و سازمان‌ها احیانا دوره‌گردهایی که در اطراف مدارس اقدام به دستفروشی یا دوره گردی می‌کنند هم ساماندهی شوند تا خانواده دانش‌آموزان از این حیث نیز دچار مشکل و نگرانی نشوند.

عطایی در پاسخ به این که آیا شهرداری با توجه به آغاز سال تحصیلی برنامه ای برای ضدعفونی مدارس دارد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا، برنامه شهرداری تهران این بود که فضاهای عمومی را به صورت خودجوش و آن فضاهایی که مردم احساس نیاز می‌کردند را با درخواست مردم ضدعفونی کند. 

وی گفت: در همین راستا به نواحی شهرداری تهران اعلام شده بود که اگر مدرسه‌ای اعلام نیاز کرده و درخواست ضد عفونی کلاس‌های درس و یا فضاهای عمومی مدرسه را داشت اطلاع دهند تا ورود کرده و اقدام به ضدعفونی کنیم.

کد خبر 546141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha