مشاور رئیس جمهور در پاسخ به برخی انتقادها در پیامی توییتری نوشت: دولت تدبیر و امید به بیش از ۱۱٫۵۱۴ روستا آب پایدار رسانده است.

آشنا رضاخواه

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی رضاخواه نماینده مجلس در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «یک سوغاتی برای رئیس ‌جمهور. مردم جنوب بلوچستان مشکل جدی در آب شرب دارند. نه اینکه آب نباشد؛ مدیریت منابع آب نیست به طوری که بیابان سیراب است! از منطقه دشتیاری برای رئیس ‌جمهور یک بطری آب سوغات می‌بریم؛ آب هوتک که مردم می‌خورند! امید که رئیس جمهور تا صبح جمعه سوغاتی را دریافت کنند.»

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور پس از این توییت نماینده مجلس در حساب کاربری  شخصی‌اش در توییتر و در پاسخ به مجتبی رضاخواه نماینده مجلس که از آبرسانی به بلوچستان انتقاد کرده بود نوشت: «از ابتدای دولت یازدهم تا پایان سال گذشته به ۷/۷ میلیون نفر در ۱۱٫۵۱۴ روستا آب پایدار رسانده شد.»

وی با بیان اینکه در سال جاری، تا پایان هفته دولت به ۴۰۴ روستا با جمعیت ۲۹۹٫۶۰۰ نفر آبرسانی شده است، بیان کرد: «تا قبل از دولت یازدهم به ۱٫۲۰۰ روستا و ۹۰۰٫۰۰۰ نفر آبرسانی پایدار انجام شده بود.»

مجلس در کنار دولت خواهد بود

گفتنی است مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران پیش از این با انتقاد از نحوه آبرسانی به استان سیستان و بلوچستان گفته بود: «مردم جنوب سیستان و بلوچستان مشکل جدی در آب آشامیدنی دارند نه اینکه آب نباشد بلکه مدیریت منابع آب نیست بطوریکه بیابان سیراب است.»

این نماینده مجلس پس از توضیحات آشنا گفت: «منکر تلاش‌های این دولت و اسلافش نیستیم، ولی همچنان «آب آشامیدنی» معضل جدی بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان است. تامین ضروریات زندگی مردم هم وظیفه‌ی حاکمیت است که بنده و شما جزئی از آن هستیم.»

وی تأکید کرد: «مطمئن باشید مجلس در  یکسال باقیمانده عمر دولت، برای حل مشکلات مردم در کنار دولت است.»

کد خبر 546113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha