وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق تفاهمی که با وزارت بهداشت داشتیم قرار شد همه مدارس را از ۱۵ شهریور باز کنیم و در همه مدارس پروتکل‌ها رعایت شود.

حاجی میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه خبری شبکه دو سیما گفت: چون اصل بر حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است برای همین هر جا امکان اجرای پروتکل باشد، اصل بر آموزش حضوری است.

وی بیان کرد: ما دو اولویت بسیار مهم داریم که اولی، سلامت دانش آموزان است و هیچ تصمیمی گرفته نمی شود مگر اینکه این موضوع در نظر گرفته شود و اولویت دوم هم تداوم آموزش است. تجربیات در دنیا را هم بررسی می‌کنیم. در آسیای جنوب شرقی از یک هفته قبل مدارس باز شده است. از سوی دیگر می دانیم که هیچ آموزشی هم جایگزین آموزش حضوری نخواهد بود.

تفاوت معناداری بین وضعیت سفید و زرد و قرمز نیست

حاجی میرزایی بیان کرد: تفاوت معناداری بین وضعیت های مختلف نیست و بسیاری از کارشناسان می گویند حتی از وضعیت سفید باید بیشتر نگران باشیم چون عدم رعایت پروتکل ها این مناطق را تبدیل به وضعیت زرد می کند و بر همین اساس باید همه مناطق را مناطق پرخطر دانست و رعایت پروتکل ها را در نظر گرفت پس در تمام مناطق کشور، یک پروتکل رعایت می شود. این وضعیت ها مدام به هم تبدیل می شوند.

جزئیات پروتکل ها

وی درباره پروتکل هایی که قرار است در مدارس رعایت شود نیز گفت: رعایت فاصله زمان کلاس از ۳۵ دقیقه بیشتر نشود، فعالیت های ورزشی و برنامه صبحگاهی متوقف شود، رفتن و آمدن بچه ها متفاوت باشد. مدارس ضدعفونی شود و معلمان و دانش‌آموزان از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: ۶۲ درصد مدارس ما جمعیت دانش آموزی زیر ۱۰۰ نفر دارند پس می توانند فاصله را رعایت کنند و کلاس ها به صورت عادی تشکیل شود و حتی نیاز به زوج و فرد کردن نیست. ۳۸ درصد مدارس ما بالای ۱۰۰ نفر دانش آموز دارند که متناسب با مساحت کلاس و مدرسه بنا به تصمیم شورای مدرسه گروه بندی صورت می گیرد.

حاجی میرزایی گفت: طبق تفاهمی که با وزارت بهداشت داشتیم قرار شد همه مدارس را باز کنیم و پروتکل ها رعایت شود و لذا مدارسی که امکان اجرای پروتکل برای هر روز شامل رعایت فاصله گذاری و… باشد و هر روز می شود مدارس را باز کنند، این اتفاق می افتد. آن مدارسی که تعدادشان زیاد است به دو گروه تقسیم می شوند که ۸ درصد کلاس های ما جمعیت بیشتر ممکن است باشد و به سه گروه تقسیم شود.

پروتکل های ما سختگیرانه است

وی ادامه داد: آموزش حضوری برای ما این اولویت است و با دوستان در وزارت بهداشت به این نتیجه رسیدیم که اولیا نمی توانند هر روز بپرسند امروز وضعیت زرد است یا قرمز پس ما پروتکل را سختگیرانه می کنیم تا مدارس در همه جا باز باشد. ضمن اینکه هر هفته وضعیت را رصد می کنیم. قطعاً این ۱۵ روز اولیه کاستی هایی که ممکن است در ارتباط دانش آموزان و معلمان ممکن است به بیاید رصد می کنیم و تمام کادر ستادی ما موظف شدند به همه مدارس سر بزنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره سرویس مدارس گفت: تعداد افرادی در سواری و ون در پروتکل مشخص شده و اینکه قبل و بعد از حضور دانش آموزان باید ضدعفونی شود. این کار به خوبی پیش نمی رود مگر با همکاری والدین. بچه ها در خانه هستند. یک زمانی بین مدرسه است و در مدرسه ما مراقبت می کنیم و باید یادشان بدهیم از خودشان مراقبت کنند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره نظارت بر رعایت پروتکل ها توسط دانش آموزان در زنگ تفریح و… گفت: ما گفته ایم هیچ بچه‌ای اگر در خانواده اش کسی کرونا داشت نباید به مدرسه بیاید یا اگر کوچکترین نشانه سرماخوردگی هم داشت باید در منزل بماند. ضمن اینکه در زنگ تفریح هم با فاصله بچه ها قرار خواهند داشت.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره اینکه آیا حضور دانش آموزان در مدرسه اجباری است و خانواده ها می توانند فقط از آموزش مجازی استفاده کنند، گفت: ما چند امکان را پیش بینی کردیم و ترجیح خودمان را هم اعلام می کنیم که حضور دانش آموزان در مدارس است ولی از روز شنبه هر روز ۲۲ ساعت از طریق برنامه های مختلف تلویزیونی آموزش تلویزیونی دروس شروع می شود. شبکه شاد هم امروز رونمایی شد و قابلیت های جدیدی دارد. ما مطمئن هستیم نگرانی خانواده ها نگرانی ما هم هست. این بچه ها عزیزان ما هستند و کدام کشور است که درباره سلامت اعضای جامعه خصوصاً کودکان کوتاهی کند. پس هیچ اقدامی را بدون مرور کردن کارشناسان وزارت بهداشت انجام نمی دهیم.

والدین بر رعایت پروتکل ها نظارت کنند

وی ادامه داد: ما از والدین می خواهیم بیایند به مدارس سر بزنند و از رعایت استانداردها مطمئن شوند و جایی که رعایت نمی شود به ما اطلاع دهند. امیدواریم خانواده ها همراهی خوبی داشته باشند. بنا نیست دانش آموزان در مدارس تفریح کنند. ساعت تفریح دانش آموزان هم هر کلاسی جداگانه است. تاکید شده است که تهویه مدارس مراقبت شود و پنجره ها باز باشد. در اروپا بیش از یک هفته است با همین پروتکل ها شروع به آموزش کرده اند. دنیا دائم به روز می شود و عکس العمل هایش را به روز می کند.

حاجی میرزایی بیان کرد: ما دو روز گذشته با ۱۵۰۰ نفر از مسئولان آموزش و پرورش در سطوح استانی و شهرستان جلسه داشتیم و گفتیم امسال برای ما نظارت متفاوت است و همه مدارس باید کنترل شود. مطمئن هستم مدیران ما مراقبت خواهند کرد.

اینترنت شاد رایگان شد

وی در ادامه درباره سامانه جدید شاد و اینترنت رایگان نیز گفت: به دستور رئیس جمهور استفاده از شاد رایگان شد و کمک بسیار بزرگی به مجموعه آموزش و پرورش و معلمان است. شاد یک درگاه کاملاً ایمن است و هیچکس جز دانش آموز و مدیر و معلم نمی تواند واردش شود. الان ارتباط زنده صوتی و ارتباط زنده تصویری بین معلم و دانش آموز برقرار است. ما توصیه می کنیم کلاسی که همه شاد هستند و ۱۰ نفر سر کلاس هستند و ۱۰ نفر در خانه هستند به صورت زنده همان تدریس پخش شود و کمک می کند به ساعت زیادی نیاز نداشته باشیم. امکان تعیین تکلیف از سوی معلم و بارگذاری تکلیف از سوی دانش آموزان مهیا شده است. تمام محتوای دروس از پایه اول تا پایه دوازدهم تدریس شده و فیلمبرداری شده و روی شاد بارگذاری شده است. برای معلمینی که سخت بود هم تدریس کنند و هم تکالیف را چک کنند، می توانند برای تدریس ارجاع بدهند. از روش معکوس استفاده می شود که شب بچه ها درس را در شاد ببینند و فردا با معلم اشکالاتشان را چک کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه شیوه های مختلف آموزش اولیا را دچار سردرگمی نکند گفت: در تلویزیون و شاد با یک منطق و توسط ما تولید شده است. هر کدام را ترجیح می دهند استفاده کنند.

حاجی میرزایی درباره استفاده از سامانه های دیگری به جز شاد توسط مدارس گفت: برای کار آموزش رسمی قبلاً برای اینکه ظرفیت شاد محدود بود و مدارس غیردولتی تعهدات بیشتری داشتند رفتند از خدمات دیگری بهره گرفتند. من الان توصیه می کنم همه از ظرفیت شاد استفاده کنند اما مدارس غیردولتی تعهدات اضافه هم دارند و از ظرفیت غیر شاد هم می توانند استفاده کنند.

سیم کارت دانش آموزی از هفته دیگر توزیع می شود

وی درباره تهدیدات فضای مجازی خصوصاً برای بچه های دبستانی و سیم کارت دانش آموزی گفت: با دو اپراتور گفتگو شده و هر دو سیم کارت ویژه شاد را از هفته آینده ارائه می دهند. ویژگی این سیم کارت این است که منحصراً برای شاد استفاده می شود.

جذب معلمان به زودی فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی

وزیر آموزش و پرورش درباره سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جذب معلمان باید تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی باشد، نیز گفت: معلمانی که مورد نیاز امسال باشند تامین شده است اما به شیوه های مختلف جذب شده اند. نکته‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند این بود که نقش معلمی جایگزین ندارد. معلم با انگیزه با کیفیت مناسب طبق سند تحول بنیادین جذب شود. ما دو روش جذب در دانشگاه فرهنگیان داریم. امسال ۲۰ هزار نفر در کنکور شرکت کردند و از مهرماه شروع می کنند در دانشگاه فرهنگیان ۴ سال تحصیل می کنند و به عنوان معلم تربیت می شوند. روش دیگر این است که کسانی که در دانشگاه های دیگر تحصیل کردند و با گزینش و با شرکت در آزمونی انتخاب می شوند، یک سال می روند در دانشگاه فرهنگیان و دوره می بینند و امسال ۲۸ هزار نفر از این طریق جذب می شود. مهم این است که راه های متفرقه ورود به آموزش و پرورش بسته شود. مثلاً ما قانونی داریم که ده سال پیش تصویب شده و تا کنون بارها بازنگری شده و تا کنون از محل آن قانون ۱۸۰ هزار نفر استخدام شده است. این شرایط فرسودگی ایجاد می کند برای کسانی که می خواهند استخدام شوند. البته ممکن است این حرف من نگرانی ایجاد کند و این اطمینان را می دهم کسانی که این قانون درباره اشان حکم کرده را اجرا می کنیم.

حاجی میرزایی گفت: هیچ شغلی در عالم غنی تر از معلمی نیست. باید به اندازه پر باری اش باید درک شود. ما هم باید آنها را تکریم کنیم و در جهت معیشتشان کاری کنیم که زندگی راحتی داشته باشند که سال گذشته قدم های خوبی داشتیم. و باید برای ارتقا آنها نیز تلاش کنیم. برای مسکن معلمان اقدام کردیم.

تلاش برای ارتقا وضعیت پرورشی و تربیتی در مدارس

وی درباره عدم رضایت مقام معظم رهبری از وضعیت تربیتی و پرورشی در مدارس گفت: داوری نهایی بنده هم همین است و رضایت کامل از این وضعیت ندارم و ۱۲ سال دانش آموزان در اختیار ما هستند و باید در کنار آموختن علم و دانش به آنها باید بتوانیم ساحت های تربیتی را یاد آنها بدهیم. کاری که شده بود طی سال های گذشته حدود ۱۰ هزار مربی تربیتی جذب شده و ما امسال ۸ هزار مربی تربیتی را برای جذب وارد کردیم و البته هنوز هم کم داریم. دو رشته تخصصی تربیت مربی تربیتی و مشاوره در دانشگاه فرهنگیان ایجاد کردیم. ۱۷۷ عنوان آموزشی به آموزش ضمن خدمت مربیان تربیتی اضافه کردیم. البته اینها کفایت نمی کند و پرورش با آموزش هم طراز دیده نمی شود. نکته کلیدی وجود دارد و اشکال مبنایی در این مساله هست. ما ۱۲ سال به بچه ها آموزش می دهیم و در نهایت کنکور فقط آموزش و علم بچه ها را می سنجد و اخلاق و کرامت را نمی سنجد و وزنی در کنکور ندارد. تا وقتی نظام ارزیابی به گونه‌ای نباشد که کرامت و دیگر مسائل تربیتی وزن داشته باشد مسائل تربیتی به همین وضع است.

کنکور را شعاری نمی شود حذف کرد

وزیر آموزش و پرورش درباره حذف کنکور نیز اظهار کرد: اعتقاد من این است که کنکور را نمی شود به صورت شعاری حذف کرد و در تمام اجزای آموزشی ما رسوخ کرده است. در قانون گفته ۸۵ درصد کسانی که در کنکور شرکت می کنند می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند ولی همچنان بیش از یک ملیون نفر هر سال برای گزینش آن ۱۵ درصد سهمیه دانشگاه در کنکور شرکت می کنند. ما مسیری را طراحی کرده ایم که نظام اشتغال و منزلت اجتماعی ما به کنکور و دریافت لیسانس و فوق لیسانس ختم می شود.

وی درباره مافیای کنکور و تاثیرش در عدم حذف کنکور نیز گفت: معتقدم کسانی که پیرامون آموزش و پرورش یک اقتصاد ۱۵ هزار میلیاردی را شکل داده اند بیشتر به شعارهای ما کاری ندارند و عمل ما را می بینند. وقتی ما در آن انتها کنکور را می گذاریم در نتیجه آنها برای کنکور بچه ها را آماده می کنند و هی این مساله تسری پیدا می کند به ابتدایی. اول ما باید مسیرمان را اصلاح کنیم. هدف های بیانی و واقعی ما نباید از هم فاصله داشته باشد.

سند ۲۰۳۰ جایی در نظام آموزش رسمی ما ندارد

حاجی میرزایی درباره سخنان مقام معظم رهبری و نگرانی و گوشزد ایشان درباره اجرای سند ۲۰۳۰، گفت: ما ۱۱۶ هزار مدرسه داریم و نظام آموزش و پرورش نیز خودش سند دارد و مبنای تمام اقدامات ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است و سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش هیچ مبنایی ندارد. من همین جا از والدین و همه دلسوزان می خواهم هر کجا دیدند تخلفی در این خصوص صورت می گیرد به ما بگویند و ما حتماً برخورد می کنیم ولی در جریان رسمی آموزش ما این سند هیچ جایی ندارد.

با جدیت وضعیت مهدهای کودک را دنبال می کنیم

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از این گفتگوی خبری درباره تاکیدات مقام معظم رهبری درباره ساماندهی به وضعیت مهدهای کودک و پیش دبستانی ها نیز بیان کرد: این هزار روز اول زندگی هزار روز طلایی است و مهد کودک ها به نظر می رسد مراقبت کننده از بچه ها هستند اما در واقع بچه ها بهترین روزهایشان را آنجا می گذرانند و مهدها می توانند رفتار آنها را بسازند. در دولت بحث کردیم و تمام مهدها موظف هستند فعالیت های آموزشی را مطابق آنچه در آموزش و پرورش تعیین می شود صورت دهند. حتی رئیس سازمان بهزیستی هم اعلام کردند حاضر هستند به طور کامل مسئولیت مهدهای کودک را به آموزش و پرورش واگذار کنند. ما هم معتقدیم فرایند آموزش باید از نونهالی آغاز شود و یک خط واحد را دنبال کند. با جدیت این را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان درباره اجرای سند تحول بنیادین نیز گفت: سند تحول ۹ سال است ابلاغ شده است و یک مجموعه کار در این ۹ سال صورت گرفته است. مناسب تر بود در آن ۹ سال جور دیگری اقدام می شد اما نمی توانیم از جذابیت های سند صحبت کنیم و از اجرای آن در مدارس بگوییم. چرا که در تحول هایی که سند می خواهد و در ۵ رکن است، هنوز کار در خور اعتنایی انجام ندادیم.

کد خبر 546034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 289
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه صمدیار IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    آقای وزیر اینجا ایرانه یعنی کشور بی در و پیکر باجون بچه ام بازی نمیکنم یکسال درس نخونده زمین و آسمون قاطی نمیشه تمام این حرفها هم سرابی بیش نیست چون بفکر مردم ایران نیستین بازم میگم اینجا ایرانه کشور بی در پیکر همین
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      اومدیم سال دیگه هم کرونا بود
    • محمد US ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      خب دانش آموزان می تونن مجازی درس را ادامه دهند
    • B IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      واقعا...بچه کلاس اولی چطور می تونه پروتکل های سختگیرانه رو معنی کنه؟دیگه چه برسه به رعایتش‌...
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      اگه چند سال دیگه هم کرونا بود چی؟سازمان بهداشت جهانی گفته ممکنه یک ماه دیگر واکسن بیاد یا تا ده سال دیگر واکسن نیاد،خب تکلیف دبیرستانی ها که سرنوشت اوناها طی سع سال اینده مشخص میشه چیه؟لطفا فکر کنید بعد صحبت کنید
    • مهرداد IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      32 27
      درود بر شما
  • احمدی IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    جناب وزیر چطور اینقدر راحت میتونید با جون بچه های مردم بازی کنید.مگه میشه تو مدرسه از تک تک بچه ها مواظبت کرد.آیا بچه کلاس اول و دوم و... میتونن از خودشون مواظبت کنن؟ مدرسه اس که حتی جایی نداره که بچه ها بتونن دستهاشونو بشورن.. ی آب گرم معمولی نداره برای دست شستن... من به شخصه حاضر نیستم جان کودکم را به خطر بیندازم. ترجیح میدم بچه ام امسال مدرسه نره.اتفاقی نمی افته. پروتکل سختگیرانه هم بزارید برای اونایی که جاده های شمالو بستن . آدم بزرگارو نمیتونید وادار کنید پروتکل بهداشتی رو رعایت کنن ..مسافرت نرن.... ماسک بزنن... حالا میخواهین تو مدرسه چند تا بچه رو وادار کنین؟؟؟آخه مگه میشه؟؟؟ لطفا افکار خودخواهانه رو ترک کنید و یاد بگیرین از بچه های مردم‌مواظبت کنید. هیچ چی تو این مملکت قانون نداره ... ولی مدرسه قانون داره.... امیدوارم ی کم به خودتون بیاین و اوضاع رو از این که هست بدتر نکنید.
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      دقیقا ،بچه برع درس بحونه چه فایده اخرش هم اونایی که سهمیه دارن یا پول رشوه دادن دارن و سواد ندارن بهترین رشته ها رو تصرف میکنن،طرف خاکشناسی تو دانشگاهذشهرکرد قبول شده بعد یه ترم به دلیل اینکه .. رفته پزشکی لعنت به این تبعیضها
    • میری IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      165 8
      با نظر شما موافقم واقعا بچه های خودشون هم توهمین مدارس درب و داغون درس می خونن یا در کانادا و همون اروپایی که جناب وزیر فرمودند به سر می برند
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      183 5
      سلام به شما کسایی که نظر میدید و شما وزیر محترم اقای وزیر انصافاً اگر بچه خودت بود میزاشتی بره یا معلم خصوصی میگرفتی شما حساب کن یک بچه کلاس اولی یا هفتمی فرقی نداره این ها اول زندگیشونه ممکنه این ویروس رو بگیرن و از دست برن من نمیدونم وضعیت الان با اواخر عید چه فرقی داره
    • فریده IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      87 9
      اجازه دهید کر ونا معجزه خود را نشان دهد با معجزه کرونا وایجا د آموزش الکتو نیکی شما در آینده فرزندی شاد خواهید داشت وخیلی به کرونا احترام خواهید گذاشت.
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      حالا ابتدایی ها نه ولی دبیرستانی ها چرا باید سرنوشت شون به پای ابتدایی ها بسوزه
  • .... IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    هر دقیقه ی چیزی میگین.مگه مردم مسخره شمان؟؟؟ ی کم به فکر سلامتی بچه ها باشین.از این به بعد ی هزینه هم به هزینه هامون اضافه میشه ...ماسک و دستکش و ضدعفونی کننده بدا مدرسه بچه ها..... جدی این تصمیمارو چه جوری میگیرین؟؟؟ با هم مشورت هم میکنین؟؟ خودتونو با پروتکل های سختگیرانه گول نزنین .. آرامش که نداریم... بیشتر از این بهمون استرس وارد نکنید. خودتونم میدونید که امکان فاصله گذاری و رعایت بهداست تو مدارس وجود نداره.از اونجایی که بچه ها ویروس را راحت انتقال میدن.جون میلیونها نفر رو به خطر میندازین به خاطر خودخواهی و منم منم خودتون. چرا خودتونو به خواب زدین؟
    • یاس IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      بابا خب ابتدایی ها آره ولی ما ها که متوسطه ی اول و دومیم که دیگه بلدیم از خودمون مراقبت کنیم شما رو به خدا قسم با آینده ی ما بازی نکنید آموزش مجازی به هیچ وجه تأکید میکنم به هیچ وجه جای آموزش حضوری رو نمیگیره بابا یکمم به فکر ما نهم ها و دوازدهمی ها باشید که تو یه مقطع خیلی خیلی حساس و شکننده هستیم
    • AE ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      94 9
      من خودم مقطع فوق لیسانس را مجازی خواندم. وقت بیشتری برای درس می گذاشتیم. بهتر بحث می کردیم و نتایج آن هم خوب بود با معدل حدود 18 دانشگاه تهران. الان هم دکترا را دارم تمام میکنم. آموزش مجازی توی دنیا داره باب میشه یعنی شده از سالیان قبل و موثر تر است چرا بعضی از دوستان اینقدر بد راجب به آموزش مجازی صحبت می کنند. اتفاقا راحتر است و امکان بازبینی چندباره و فهم مطلب درش زیاد تر است. از طرفی من یک کودک 2/5ساله دارم الان فقط با نگاه کردن به تلویزیون اعداد و حروف فارسی و انگلیسی را تقریبا یاد گرفته اکثر لغات انگلیسی و معادل فارسی مربوط به سطح کودکان را درک میکنه و میگه اکثر شعرها را میخونه و کارها را دقیقا انجام میده اینکه میگند تلویزیون تاثیر حضوری نداره اتفاقا برعکس است. الان دیگه قدیم نیست تلویزیون و آموزش مجازی در بستر اینترنت موثرتره و حتی چیزی کم نداره. از طرفی ارزش یک کودک برای یک خانواده و آینده کشور ویا حتی یک نوجوان خیلی بالاتر از این حرف ها است. یکم عاقلانه فکر وتصمیم بگیرند مسئولین و مردم هم همکاری کنند. یکی دوسال از این روش ها استفاده شود هیچ اتفاقی نمی افتد.
  • یک پدربفکرفرزندش ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    سلام خدمت همه هم وطنان عزیز راجب بازگشایی مدارس پیام میدم ومخصوصا وزیربهداشت اقایان ما بزرگ هستیم ودارین میبینید هیچ کدوم پروتوکول فاصله رارعایت نمیکنن این ازبزرگترها پس چطورمیخواهید دانش اموزان دراین وضع خطرناک کرونا بیان پروتوکل فاصله رارعایت کنن اقای وزیربهداشت هروقت خودت قبول کردی بچه هات به مدرسه بروند همه ملت هم فرزندانشون رابه مدارس میفرستن ولی میدونیم که هیچ کدومتون حاضرنیست فرزندش راحضوری بفرسته پس ماهم نمیذاریم بچه هامون به مدارس بروند اینا فرزندان فردای وطن ماهستن هیچی ازفاصله گذاری رابلدنیستن مگه چه گناهی کردن که میخوای کل فرزندان وطن رابه خطربندازین من یکی پسرم رانمیذارم به مدرسه بره میذارم خونه خودم یادش میدم بهترازاینکه پسرم راازدست بدم خواهشاهمه این خبررابرسانیدخدمت وزیربهداشت روزانه۲۰۰نفرکشته دادیم یعنی هر۵روز۱۰۰۰نفرداریم ازدست میدیم یعنی چه فرزندان مارامیخواهیددرخطرویروس بندازین اقای ریس جمهورعزیزم خواهشا پیامم رابخوانیدواجازه همه وزیران دست شماست پس خواهش میکنم جلوی همه رابگیرید ومدارس را ازبرنامه شاد استفاده کنن ممنونم ازشما اقای ریس جمهورعزیزم حسن روحانی زنده با
    • فریده IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      62 14
      اگر دانش آموز از تدریس تلویز یون استفاده بکنه همه چی را یاد میگیره من راضی نیستم به عقب بر گر دیم کرونا معجزه خودش را نشان می دهد .در آینده کودکی شاد خواهید داشت
    • یک مادرنگران IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      94 10
      با سلام اکثر مردم مخالف فرستادن به مدرسه هستند.من که دو فرزند دارم یکی سال اولی و یکی هشتم امسال ثبنام کردیم درسته،میگن وضعیت نصبت به قبل بهتره ولی مفهومش تمام شدن کرونا نیستش.همسایه روبرو ودیواربه دیوارم کرونا گرفته لطفا ترس والدین را درک کنید.
  • شهاب IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    مگه میشه اینا حرفی بزنند و عمل نکنند،حدف همون نابودی بچه هاست،وگرنه یک ماه یا دوماه تاخیر در بازگشایی مدارس چه تاثیری در درس بچه ها دارد،اگر معلمین دلسوز داشته باشیم مثل گذشته بعدا هم میشود جبران کرد،پس حدف اصلی جیب مردمه،چون اکثر مدارس غیر انتفاعی هستند،
    • ابراهیم دهقان IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      114 2
      مگه میشه سلامتی تضمین نکنی بعد میگی برن مدرسه جای خودت که راحته اگه بچه ما گرفت تو خیالت هم نیست مثل دیگر مسعولا لطفاً خودتون کمی درک کنید بچه ها ضعیفن
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    حتما مثل پروتکلهای مراسم عزاداری که همه هییتها رعایت کردند پروتکل مدارس نیز اجرا میشه خدا اخر عاقبت مارو بخیر کنه
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    اگر خون از دماغ فرزند من بیاد من تو رو میشناسم و باید پاسخگو باشی لاشی
  • لیلا IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    بیخود ما بچه ها مون نمیفرستیم،از بیکاری تو خونه هاشون نمیدونن چکار کنن،میخوان بچه های مردم به کشتن بدن،همه را به کشتن دادین،حالا نوبت بچه های بیگناه
    • فرهاد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      رعایت ادب الزامی
    • حامد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      68 3
      اره اونم پاسخگو هست پنتظره شما بیاید تا مشکلتونو هل کنه شما الان هر چی بگی اینا میگن میخواستی بچتو نفرستی مدرسه غیر از اینه
  • jalili63 IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    واقعا جای تعجب دارد که شما وزیر اموزش و پروش هستید و چنین طول و تفسیر از این وضعیت دارید
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    آقای حاجی میرزایی اگر میخواست عوامل وزارت بهداشت در کنار آموزش و پرورش باشند قبلش ماسک 1000تومنی تو داروخانه‌ها ارزه میکرد.بچه 8و9ساله بهداشت نمیدونه چیه...فقط یک نفر در یک مدرسه مریضی کرونا بگیره دیگه تمومه....به فکر گلها و عزیزان مردم بیچاره باشید.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    حتما مدارس بچه ها ی تو 100 نفره است
  • رضا گودرزی IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    اقای وزیر فرمودند پنجره ها رو باز میکنیم(اونهم تو پاییز و زمستان) و تهویه مطبوع ؟!بزرگسال رعایت نمیکنه ،اونوقت بچه دبستانی رعایت کنه ؟ اروپایی ها کلاس های درسشون رو راه انداختند ... اولا که تو همون اروپا امار رو به افزایش هست .. ثانیا اونجا رو با یک کشور تحت تحریم دارو و... مقایسه نکنید ..مهمتر از همه حفظ جون دانش اموزاس و ایشون حق نداره در کار بهداشت که تخصصی نداره ورود کنه
  • RO ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    آقای وزیر منظور شما کدوم اروپاست ؟؟!!چون کلاسای اونا خداکثر بیست نفره ودر ضمن الان در تعطیلات هستند.
    • ستایش IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      2 17
      مگه کلاس های شما چند نفره هشت کلاس هایی نو ایران که حتی ۱۵ نفره باشه
  • ابراهیم IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    باسلام لطفا عاقلانه تر تصمیم بگیرید و وضعیت سرعت ابتلا ودرصد مرگ ومیر در چین ژاپن و کره را با ایران مقایسه نکنید و اوضاع را از این بدتر نکنی. آیا اگر با رعایت نکردن دقیق پمروتکل های نه چندان خوب بطور ناگهانی وضعیت بحرانی تر شود شما می توانید آلام مردم را مرهم بگذارید وعزیزان مردم را زنده کنی خواهشمندم عاقلانه تر تصمیم گرفته وخود را در برابر جان مردم مسءل بدانید وآنچه را برای دیگران می خواهید برای خود هم بخواهید شما در قبال تصمیمات خوب وبد خود مسءلید.
    • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      73 16
      تازه به جز تعداد کم دانش آموزان تجهیزات خوبی هم دارند و تقریبا هر دانش آموز یه آیپد داره و نتشون هم خوبه
    • مریم IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      19 3
      آلمان
  • جعفر IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    نمیدونم اقای وزیرچرااینقدر اصراردارند که تواین وضعیت بحرانی با کمبود دارو نبود تخت بیمارستانی وخستگی کادرپزشکی مدرسه ها باید حضوری تشکیل بشه یا دلش به حال بچه های مردم نمیسوزه یا که میخواد یجورهایی فردین بازی دربیاره وبیشتر مطرح بشه.
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    244 8
    پس چرا وقتی میگی وضعیت سفید خطرناک است میخواهید مدارس باز باشند، باید درمان قطعی پیدا شود بعد توقع داشته باشید والدین اطمينان کنند
    • سلام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      خیلی زرنگی می خوای بگی اگر خدای نکرده مبتلا شدنناشی از سرویس مدارس و یا اینها ناشی از شرکت در مراسمات و گردش های قبلی بوده و به بازگشایی ربطی نداره همه چیز مدارس ما قابل قبوله مرد بودی یک ماه لعد از مراسمات بازگشایی می کردید تا گندتان مشخص شود.
  • سلام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    خیلی زرنگی می خوای بگی اگر خدای نکرده مبتلا شدنناشی از سرویس مدارس و یا اینها ناشی از شرکت در مراسمات و گردش های قبلی بوده و به بازگشایی ربطی نداره همه چیز مدارس ما قابل قبوله مرد بودی یک ماه لعد از مراسمات بازگشایی می کردید تا گندتان مشخص شود.
    • AE ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      93 7
      نباید مدرسه ها بازشن از جونمون سیر نشدیم من که نمیرم
  • زهرا IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    جناب آقای وزیر شما خوبه از معلماتون یه نظرسنجی می کردین که آیا توانایی این کار رو دارن دانش آموزان پسر رو اونم در مقطع ابتدایی با اون همه شیطنتاشون کنترل کنن. برادر من بچه من میره کلاس دوم تا اسم مدرسه میاد بال در میاره که برم دوستامو ببینم خوب من بدونم خونواده دوستاش تو این ۷ ماه گذشته با شیوع کرونا آیا در امان بودن یا نه؟ شما فقط میخواین تو سوابق آموزشی خودتون یه رکورد داشته باشید. وگرنه ملتی که با این زخم اقتصادی دارن زندگیشونو می چرخونن و فرزندانشون که بهترین سرمایه های زندگیشونن چطور تو این شرایط بفرستیم مدرسه. شرایط جنگ حتی بهتر از این وضعیت بود ما تو این شرایط زندگی کردیم. حتما شما فرزند محصل ندارید یا اگه هم داشته باشید مبتدی ندارین؟ خواهش میکنم کمی درک کنید ملت رو و بیشتر از این دولت تدبیر و ناامیدی نمک رو زخم این مردم نپاشن. مسئول رده بالا بچه هاشون قطعا تو شرایط ایده آلی داره درس میخونه که نسل در نسل کرونا هم نمیتونه تهدیدش کنه
    • حمزه IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      20 0
      احسنت به خوب موردی اشاره کردی
  • معلم IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    مگه کلاس های ما شبیه بقیه کشورهاست معلم ها و دانش اموزان بمیرند خوبه
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      موندم،اون بی مغز هایی که منفی دادن کی ین؟!
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    اخرمیخوام بدونم نوبت به بچها رسید باید برن کرونا بگیرن وبمیرن تاشما بفهمید این وزیر بود من که دیوانه نیستم جون بچم رودست یه مشت آدم باشی بدم یکسال درس نخونه.عوضش بچه م توی بیمارستان دوراز چشمام جون نمیده حتی نمیتونی جسدش روبغل کنی من هنوز داغ پدرم جگرم روسوزونده
    • .... IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      106 7
      خدا رحمت کنه پدرتون رو کاملا درست میگی
  • نخبه IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    آخه میخوام بدونم کی تورو وزیر کرده داداچ . فکرکردی بچه هامونو از سرراه پیدا کردیم یابو
    • JP ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      144 4
      منم موافقم .شاید این وزیر بچه اش معلم خانگی و خصوصی داره پاش تو مدرسه باز نشه بچه من عزیزترینمه تو زندگیم ۸ سال عین گل نگهش داشتم‌زیر پای وزیر لهش نمیکنم
    • فاطمه نظری IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      79 1
      نیمیدونم جناب چرا با جان مردم دارید بازی می کنید ایا بچه های پیشت بستانی ایا می توانند از خودشون مراقبت کنند اگر بلایی به سر خانواده اشان بیایید تو جواب میدی
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      81 5
      احسنت
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    76 9
    بسیارتصمیم نادرستیه ...
  • سی سخت IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    106 2
    مگه خروجی آخرش چیه غیرازانبوه فارغ التحصیلان بیکاردانشگاهی؟همین که تک فرزندماصحیح وسالم جلوی چشمان من ومادرش باشه خداراهزارمرتبه شکرمیکنیم..اون هم بچه ای که اسم والرژی داره...دختر۸ساله...
  • امیر AE ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    46 1
    متاسفم برای وزیر. من یک دانش آموزم. درسته آموزش مجازی سخته ولی حضوری جون مردم در خطره. لطفا مدارس رو حضوری نکنید. روزی پشیمون میشید که کار از کار گذشته وجان تعداد زیادی از دانش آموزان ایران از دست رفته. مدارس رو مجازی کنبد.
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    62 0
    اخه مدارس اروپا رو با مدارس ایران مقایسه میکنی که میگی اونا مدارس رو باز کردن مدرسه های اروپا از هر نظر عالی هستن حق هم دارن باز کنن مدرسه ی ما یه ساله یه جارو نشده چه برسه ضدعفونی با جون بچه هامون باز میکنید
  • امین IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    36 1
    با سلام خدمت همه دوستان عزیز که پیام گذاشتند من هم امسال بچه کلاس اولی دارم که تحت هیچ شرایطی بچه خودم رو نمی فرستم مدرسه. اگه بچه ای مریض بشه چه کسی مسئولیت رو گردن میگیره؟ یک سال مدرسه نره هیچ اتفاقی نمی افته.
  • ابوالقاسم جعفری IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    30 0
    تعهدی که مدارس از اولیائ میگیرن در خصوص عدم مسئولیت مدارس به آلودگی کرونا دانش آموزان چیه؟
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    113 3
    سلام ببخشیدباجون بچه های مردم بازی نکنید لطفا،اقای وزیرببخشیدبچه شمام تواین مدارس که توهرکلاسش،سی چهل نفره درس میخونه
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    122 5
    ازاین به بعد یه هزینه دیگه باید به مدارس بدهیم .هزینه اعمال پروتکل های بهداشتی واقعا جای تاسف داره
  • محمد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    100 1
    سلام.بچه ی هرکی مریض شد مستقیما از خود وزیر اموزش و پرورش شکایت کنه.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    90 2
    سلام بچه های ماعزیزان شما هستند حتما مثل بقیه کارهای کشور از گرانی تا همه مشکلات دیگه دولت میتونه جلوی گرانی را بگیره که میخواد باز به ما محبت کنه
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      48 3
      کاملا درست ا
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      33 2
      کاملا درست ا
    • محمد IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      44 0
      بچه ها و نوه های خودشون که ایران نیستند حتما انگلیس هستند که تعداد دانش آموزان در هر کلاس از 6 نفر بیشتر نیست
  • حمید IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    62 1
    خیلی دوست داشتم ببینم بچه ها یا نوه های وزیر گرامی چطور از شنبه مدرسه می‌روند. اونا در داخل خانه بهترین معلما و دارن. بیچاره بچه های ملت
  • نرگس IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    حتما مدرسه باید حضوری باشه اخه مجازی مگ میشه چیزی فهمید
    • .... IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      99 9
      چی میگی شما؟ یه سال درس نخونی و زنده باشی بهتره یا با فوق لیسانس بیافتی بمیری و بری تو قبر؟
  • AE ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    یه دکتر کمتر.من بچم و نمیفرستم مدرسه.جونش برام از صدتا مدرک و تحصیل باارزشتره.هروقت شما آقازاده هاتون رو راحت به میدان فرستادین ماهم همین کارو میکنیم
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      59 3
      چیزی از درس نفهمن بهتر از اینکه سلامتیشون به خطر بیفته
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      40 0
      این میخاد از خونه بره بیرون دنبال تفزیح وگرنه چه میدونه مدرسه چیه
  • بهار JP ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    87 3
    وزیر محترم .شما یکماه بدون ماسک دز مدارس حضور پیدا کن بدون هیچ وسیله بهداشتی اگه کرونا نگرفتی من‌بچه ام تمام هفته میفرستم
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    91 2
    وزرای عزیز خودشون که بچه ندارن نوهاشون هم خارج از کشور هستن،ما پدر ومادرها رو درک نمی کنند ،که چه ترس واسترسی برای بچه هامون داریم
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      41 5
      گل گفتی،
  • اللله اکبر IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    59 2
    کسی رعایت نمیکنه
  • معلم IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    58 3
    اخه کدوم بچه رعایت میکنه
  • لیلا IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 3
    سلام من زن سرپرست خانواده ومددجوی کمیته امدادهستم دخترم کلاس نهم وپسرم کلاس ۶میروندمنکی توان خریدگوشی وتلویزیون جدیدندارم تکلیف بچه هاچیست فکرمامددجویان کمیته امدادهم باشیدوقتی توان خریدگوشی رانداریم چکارکنیم شمامسئول آموزوش وپرورش شماپول خریدگوشی رامیدهید
  • G IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    38 3
    فقط اینو میدانم که اصلا سواد بهداشتی نداری وسلامتی بچه های مردم برایتان مهم نیست
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      پس چجوری الان اینجا نظر دادی
  • معلم دلسوز IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    69 1
    وزیر محترم اینجا اروپا نیست که به تمام تجهیزات مدرن مجهز باشن اینجا مردم نون شب ندارن بخورن چطور باید انتظار داشت مرتب ماسک والکل واز همه مهم تر تلبت در اختیار داشته باشن
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    69 1
    آقای وزیر مواظب باش مرگ هزاران دانش آموز به گردنت نیفته
  • سعید IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    57 2
    احتمالا جناب وزیر بچه مدرسه ای نداره.والا تا الان ده بار مدرسه هارو تعطیل کرده بود .نمی‌دونم شاید ژن بچه های ما خوب نیست باید بمیرن که ژن خوبا بمونن .متاسفم برا وزیری که برا بچه های ما داره تصمیم میگیره
  • کریمی IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    35 67
    خیلی ممنون که مدارس رو باز میکنید...ما واقعا از اینکه تو خونه بمونیم خسته شدیم...بریم مدرسه رعایت میکنیم و اینکه من ترجیح میدم کرونا بگیرم تا افسردگی! ما کرونا رو رد میکنیم.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    31 57
    اگر برا بچه من اتفاقی بیفت خودم میکشمت
  • زین الدین IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    70 4
    نگران نشید وقتی نوشت افزارها و کیفها وکفشها را به فروش رسوندن و پول بیمه و شهریه مدارس غیرانتفاعی را گرفتن کلاسها غیر حضوری میشه
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    57 3
    مگه ما دیوانه هستیم با جون بچه هامون بازی کنیم مگه جون بچه هامون رو از سر راه اوردیم پیامکی هم میشه ارسال کرد
  • حمید IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    40 3
    باسلام خدمت وزیرمحترم اموزش وپرورش ومدیران محترم مدارس: سؤال:قرارهست شماازکوچه ای عبورکنیدکه یک عددمین کارگذاشتن فقط یکی ایاشماازان کوچه عبورمیکردید؟
  • فاطیما IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 89
    ب نظر من این تصمیم تصمیم درست وعاقلانه هست ممنونم از شما اقای حاجی میرزایی خدا حفظتوون کنه در پناه ایزد
  • احمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 82
    اینها میخوام مدارس غیر انتفاعی شون رو باز کنن و مردم رو دوباره سرکیسه کنن وگرنه نه به فکر آموزش هستن نه به فکر جان مردم و دانش آموزان
  • DE ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    58 1
    قتل نفس و حق الناس میدونیم چیه؟
  • محمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    44 3
    آقای وزیر باور ‌کن با یکسال عقب افتادن مدرسه ها هیچ اتفاق خاصی نمیوفته. بعدشم میگی آموزش حضوری، بچه خودت باشه میزاری بره مدرسه؟؟؟؟؟
  • امیر IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    69 1
    حتما باید تو این شرایط مدارس حضوری باشه اصلا جون بچه ها براتون مهم نیست
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    58 3
    شماکه دلتون نسوخته براماوبچه های ما،پیش خودتون میگین مدرسه روبازمیکنیم اگردانش آموزان مبتلاشدن،تعطیلش میکنیم،نه اینجوریام نیست که هرچی شمابگین،من فرزندم روبه مدرسه نمیفرستم.وسلام
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    56 2
    دیگه اختیار بچه خودمونو که داریم روزمون سیاه هست کورنا هم بگیرین سیاه ترم میشه
  • Ali IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    57 0
    مگه بچه‌هامو از سر راه پیدا کردم بفرستم مدرسه نهایت یک سال عقب بیفتن اتفاقی نمیفته
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    70 1
    اگر ضوابط سخت گیرانه پیشگیری از کرونا مثل ضوابط انتخاب وزیر باشد که هرگز نباید بچه ها را به مدرسه فرستاد
  • علی US ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    77 2
    و باز هم جان مردم کم ارزش تر از منافع سود جویان
  • کرونا IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    80 0
    اقای وزیر با جان بچه ها بازی نکنید خودتان جرات نمبکنید روز بازگسایی مدارس حضوری صحبت کنید . ان رئیس جمهورت هن بصورت انلاین میخواد سخنرانی کنه چه شیر مردانی داریم ما
  • Emily IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    56 0
    جناب آقای وزیر اگه فرزند خودتان هم بود اجازه می دادید در این شرایط بره مدرسه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ دانش آموزی که مشکل قلبی داره چه جوری بره مدرسه واقعا جون بچه ها براتون مهم نیست تو وضعیت قرمز اگه کرونا بگیره کی پاسخ گو !!!!!؟؟؟؟؟
  • FR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    46 1
    اگر بچه ام رفت مدرسه و کرونا گرفت میام و خونت رو میریزم وزیر
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    90 3
    حال بزارید آمار مسافرت تعطیلات شهریور و هیات عزاداریها با عرض تاسف در بیاد بعد بفکر قتل عام بچه های مردم باشید . همه ما هم مقصریم با رعایت نکردن و سهل انگاری
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    71 1
    مدرسه بچه من تو پایین شهر تهرانه ۹۰۰ تا پسر بچه تو یه حیاط ۲ متری با کلاسهای بدون پنجره فکر کنم این وزیر فقط بالا شهر رو می بینه وحرف می زنه
  • ثنا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    66 0
    من دخترم را نمیفرستممممم ...الان بعد سفرها چه جوری بفرستم ....۷ ماهه بچم خونه نشین. یه روز بردمش بیرون دوستش ماسک نزده بود ...چقدر حرص خوردم ..کلاسشون ۳۸ نفره حتی یه روزدر میونم باشه میشه ۱۹ ۲۰ نفر ...نمیشههههه
  • مادر دانش آموز AE ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    62 1
    حالت خوبه حاجی میرزایی ؟؟؟سرت به جایی نخورده؟؟؟!!!
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    59 1
    وای به حالتون اگر خدایی نکرده برای بچه های ما اتفاقی بیافتد.
  • مادر AE ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    75 1
    پدر مادرا بچه ها را نفرستید مدرسه فوقش یکسال دیرتر بیکار میشن
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    68 1
    ترجیح میدم بچه ام یکسال از درس عقب بمونه آقای وزیر!
  • Sam IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    38 4
    نوبتی هم باشه نوبت بچه هاست همه زدن شما نامردا هم بزنید
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    39 2
    بچه ها میخوان تو مدرسه شاد باشن بادوستاشون بازی کنن.از سر کول هم بالا برن چطور میتونی از هم دورشون کنی وبهشون بگی از سرجاتون تکان نخور آیا امکان دارد.یا مگر فقط نشستن سرکلاسه که باید فاصله دارباشه. اونا زنگ تفریح دارن میرن آبخوری بوفه دستشویی.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    34 14
    چطور مسافرت تفریح گردش کرونا نیست،نوبت مدرسه رسیدکرونا هست،خوبه،
  • عسل FI ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    26 24
    ما چیزیمون بشه کی پاسخ گوعه حالا راهنمایی و دبیرستان هیچی دلتون به حاله دبستانیا و کلاس اولی ها نمیسوزه مملکت رو دارید به فنا میدید من بمیرم نفرین میکنم :|
  • ع‌.م IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    33 0
    آقای وزیر شما ک این تصمیم رو گرفتین تا بحال ب روستاهای استان خوزستان سفر کردین ک حتی پنکه هم برا کلاسها ندارن.حتی معلمشو دنبال یه سایه میگرده ک بچه ها رو بیاره بیرون درس بده.فقط موندین وسط امکانات وفک میکنن همه چی عالیه
  • FR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    36 4
    یعنی جدی واقعا خیلی بی ارزه هین بعد اگه کرونا بگیرن میگین چی
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      23 3
      اونایی که مسافرت رفتن خود و خانواده و یا دیگران رو در معرض خطر قرار دادن ولی با این کار وزارتخانه دولتی بدون توجه به هشدارهای پزشکی رسما دارد حضور رو و بالطبع ویروس رو گسترش می ده
  • سینا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    19 0
    میدونین چیه ماشاللّه کشور ایران یه کشور تجربه پذیره باید دوباره یه نصفی از بچه های ایران به خاطر بی عقلی ایشون بمیرن تا سره عقل . نمیدونم والا شاید میخوان کشتار جمعی کنن
  • انصاری IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    32 1
    سلام.آقای وزیر و رییس دولت بالا نشستن و پروتکل وضع می کنند. به مسافرت نروید,مراسم عزاداری را با فاصله و ماسک انجام بدید ,در تجمعات غیر ضروری شرکت نکنید اما نتیجه چه بود.با وضع پروتکل چیزی نه پیش میره و نه درست میشه.مملکت به این شکل اداره نمیشه. مردم حاصل زندگیشون رو با وعده های تو خالی مسئولین به آب نمیدن.
  • مدیر IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    40 0
    تمام حرفها دروغه حتی یک ماسک یا مواد ضد عفونی به مدارس ندادند و ما یک ریال هم تو حساب مدرسه نداریم مواد ضد عفونی بخریم . تصاویر و فیلمهای تلویزیون مربوط به مدارس پولدار و انتخابی است
  • زهرا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    44 0
    اولین دانش آموز که بر اثر کرونا بمیره دوباره مدارس تعطیل میشه حالا خدا میدونه اون دانش آموز بداقبال کیه
  • احمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    61 4
    سلام شما بامدیر کل های استانها جلسهاتون مجازی چطور توقع دارید بچه ها برن مدرسه. بی فکری تمام
  • ناشناس US ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    30 1
    جناب وزیر کدام فاصله اجتماعی بچه دبستانی چه میفهمه فاصله اجتماعی یعنی چی . ماسک زدن برای ما دشواره اونوقت از یه بچه چه انتظاری باید داشت .چند هفته پیش آزمون کنکور برگزار شد .کاش یه سر به جلسه امتحانات میزدید تا متوجه بشید والدین که منتظر فرزندانشان بودن چگونه جلوی درهای دانشگاه اجتماع کرده بودن .اونوقت شما از یه بچه انتظار دارید؟
  • منم IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    42 0
    اگه اتفاقی برای بچه ها بیفته تو پاسخگویی
  • یه معلم ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 1
    من معلمم در روستا 3پایه تدریس میکنم، مدیر مدرسه میخواد برا بار اول 15شهریور بره مدرسه، هنوز معلوم نیست داخل مدرسه محلول ضدعفونی و...باشه یا نه، هیچکی هم مدرسه رو ضدعفونی نکرده، ممنون بابت پروتکل سختگیرانت، ما مجبوریم بریم شما با جون بچه هاتون بازی نکنید، هیچ مدیر یا معلمی نمیتونه مثل سایه دنبال تک به تک دانش آموزان بیفته و مراقبت کنه
  • ساسان IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    26 1
    جناب وزیر مدرسه شهید قاضی درناحیه ۲اردبیل دوشیفت وهرشیفت حدود ۵۰۰ دانش آموز داره شما بااین تدابیر بی ریشه چطور میخای پروتکل بهداشتی رابا هزار دانش آموز ابتدایی رعایت کنی خواهشن منطقی رفتار کنین شما بااین کارهاتون دارین با جان دانش آموزان وخانواده ها بازی میکنین اگر اتفاقی بیفته که حتما خواهد افتاد تعهد میکنید که پاسخگو باشید
  • ناشناس IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    30 1
    بااینکارکرونا سیر صعودی پیدا میکند خدا به دادملت برس
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    41 0
    بنظرم تو صلاحیت نداری وزیر دانش اموزان و معلمان باشی.لقمه بزرگتر از دهنت برداشتی
  • م IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    35 0
    یه سوال برای شما خبرنگاران این که چطور یه مجلس عزاداری یکی دو ساعته زیر سقف در هر نقطه ای از کشور ممنوع و خطر ناک بود اما الان بچه ها با اون همه جنب و جوش خطرناک نیست اونم برای این ناقلان بدون نشان کرونا
  • ناشناس AE ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    43 2
    این وزیر آموزش پرورش فقط میخواد هر جوری که هست مدرسه ها رو راه بندازه که بودجه سال بعدشون کم نشه که دولت بگه مدرسه ها تعطیله چه بودجه ای بدیم حالا مردمم مریض شدن بشن
  • Airin IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 0
    آقای وزیز لطفا مدارس و کلاسهای ما رو با مدارس کشورهای دیگه مقایسه نکنید.بازگشایی مدارس حتما منجر به افزایش آمار بیماران میشه و وضعیت رو سختتر میکنه برای برای کادر درمان.لطفا آموزشها رو کلا غیر حضوری کنین
  • آریا IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    45 3
    ما که مدرسه نمیریم حالا شما هرچی می خوای بگو.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    40 2
    شما ب فکر خودتونید و دنبال منافع و اینو همه میدونن
  • عباس IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    20 2
    سلام تحلیل ومشکلات کتابها میشه نوشت فقط به اولیا بستگی داره بچه هاتون نفرستید یک سال تعطیلی مدارس هیچ اتفاقی نمی افتد
  • s IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    36 0
    آخه آقای محترم چجوری کلاسای درس ۳۵ دقیقه ای باشه خود تو میتونی تو ۳۵ دقیقه ریاضی فیزیک شیمی زیست یاد بگیری یا درس بدی تا کتاب رو بازکنیم ۳۰ دقیقش رفته فقط وقت تلف کردته
  • سید علی خان قاری IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    38 2
    اگر مدارس باز بشه وزیر محترم اموزش و پرورش گناه کبیره می کنن ودر اتش جهنم می سوزند بنده از نسل ایت الله سید حسن مدرس هستم
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 4
    آقای وزیر با چی میخواین مدرسه ها رو ضدعفونی کنید؟مثل ضد عفونی کردن جاهای عمومی؟یعنی با وایتکس وایتکس وایتکس‌...که همه دنیا میدونن واسه ریه هزاران بار مضر هستش...واییییتتتکککس خودش عامل هزاران بیماری واسه ی ریه س!! پس خواهشا فقط اسم نویسی دانش آموز و درس خوندن توی خونه الان مثل قدیم که نیست هزاران ابزار کمک آموزشی هست...
  • ابراهیم IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    34 1
    من دقیقا نمی دونم کار درست چی هست ؛ ولی تقریبا تنها کشوری هستیم که با موج دوم کرونا برخورد کردیم نه چین نه ایتالیا... این نشان می دهد برخی حرف ها بیشتر شعار است. کشته ها را از روزی ۷۰ نفر با برنامه های اشتباه دولت و گوش ندادن به ستاد جنگ بیولوژیکی و دانشکده های پزشکی، به بالای ۲۰۰ نفر رساندید(ستاد جنگ بیولوژیک ستاد مشترک و دانشکده های علوم پزشکی مخالف دستورالعمل های اردیبهشت ماه رئیس جمهور بودند و دیدیم که حرف ستاد و دانشکده ها درست بود و ظرف یک ماه حدود ۷ هزار نفر کشته شدند) الان ادعا می کنید می توانید مدارس را کنترل کنید؟! آزموده را آزمودن خطاست ؛ لطفا اگر تصمیم بر بازگشایی مدارس دارید ، آن را اختیاری کنید.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 0
    در برابر جان فرزندان این کشور مسولیت و با تصمیم اشتباه فاجعه بوحود میاد .
  • دلسوز IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    25 2
    اینا به فکر بچه های ما نیستن، به فکر خودشون هستن.. معلم ها که طفلک ها اگه مخالفت کنن سریع اخراج و خداحافظ.. ما پدر و مادر ها نباید با جون بچه هامون بازی کنیم و نباید بچه هامون رو بفرستیم مدرسه..
  • زهرا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    26 0
    واقعا نمی دونیم به چه زبونی به این آقایون باید فهموند که دانش آموز ۷ ساله نمیتونه خودش را از ابتلا به کرونا مصون و رعایت فاصله گذاری را انجام بده بزرگترها نمیتونن چه برسه به بچه ای کاش خودشون رو جای پدر و مادرها میزاشتن
  • peyman IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    29 0
    من موندم چرا مردم منتظرن وزیر بگه باز یا بسته ؟به اون چه کاردارید خودمون عقل داریم که بره یانره مدرسه ،من که نمیدارم بره تمام
  • پدر IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    28 2
    مگه مسخره بازیه
  • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    28 0
    یعنی چی مسخره شو درآوردین مرگ ۲۲ ۲۳هزار نفر الکیه گور بابا مدارس چی میشد امسال لغو بشه مدارس اصلا به فکر مردم نیستن به فکر جیب خودشونن هرکی موافق آموزش حضوری نیست لایک کنه
  • محمد DE ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    78 1
    تنها راهش هیچکس فردا نفرسته بچشو مدرسه تا این ها که غیر دزدی کار دیگه بلند نیستن بفهمم ما مثل شما معلم خصوصی نداریم
  • مریم IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    33 0
    خواهشن یکم فکر کنید چطور ممکنه طی ۳۶۵روز مدرسه رفتن دانش آموزان به برخورد یا تماس با محیط مدرسه نداشته باشند ایا شما ترجیح میدین برای یادگیری هزاران فرزند هزاران خوانده‌اند و.... جانشان به خطر بیفتد
  • رضا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    29 0
    آقای وزیر من بد از بیست سال بچه دار شدم بچه من بر ه مدرسه مریض بشه شما مقصر ی باید جواب گو باشی چرا با جان بچه های ما بازی میکنی خدا رو خوش نمییاد کی کم با وجدان فکر کنید خودتون رو بزارید جای ما
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    29 0
    ای خدا چی میشه برای یکبار همشده اینا یه تصمیم درست حسابی بگیرن. دو روز دیگه میگن لغو شد . آقای وزیر هر موقع خودت بچه ها و نوهات فرستادی مدرسه ما هم میفرستیم
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 0
    به خاطر کسب درآمد غیر انتفاعی ها بچه های مردم رو به کشتن نده .
  • M IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    27 0
    اقایان وزیر و رئس اموزش و پرورش و شما تعهد میدید ک بچه های مردم چیزیشون نشه تازه اگر هم خدای نکرده چیزیشون بشه کسی مسولیتش رو ب عهده نمیگیره تو این دولت ثابت شده ک فقط تبلیغات میکنن برو جلو نترس ما پشتت هستیم وقتی هم ک اتفاقی افتاد خودشون رو کنار میکشن
    • سارا IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      10 0
      وااااااقعاااااااا
  • مهدی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 1
    جان همه کسانی که اگر مبتلا به این ویروس بشوند بعهده شماست جناب وزیر
  • بهنام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 1
    هر چقدر که شما پروتکل رعایت کنی ، من نمیزارم بچم بره مدرسه. این پروتکل ها روی کاغذه ، بزار یکی دو سال از درس جا بمونه. آخرش مدرک دکتری هم که بگیره میخا بیکار باشه دیگه.
  • علیرضا نیکرو IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    13 1
    مدارس و دانشگاه حضوری اول مهر
  • امیر IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    13 8
    سلام اقای وزیر از شما خواهش میکنم عاقلانه فکر کنید به جز پایه اول ابتدایی بقیه پایه ها را مجازی کنید هر چند مجازی هیچ فایدهای برای بچه هامون ندارد
  • پریا IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 0
    الان با این وضع کرونا که همه دارن میمیرن ول کن آمزش های حضوری هم نیستید؟؟؟ شما که به بزرگسالامون رحم نمیکنین حداقل به ما دانش آموزا رحم کنین
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    34 1
    امشب اعلام میکنند اجباری نیست هرمدرسه ای ی که امکانات داره باز کنه
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    15 0
    شما که چاپ نمیکنی
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    25 1
    لعنت به هرچی مرفه بی درده
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    28 1
    آقای وزیر سعی داره همه چیزو عادی جلوه بده نخیر وضع بیماری وخیم است اول بیماری رو ریشه کن کنید وبعد سخن از باز گشایی مدارس بزنید مردم خوب میفهمند وآنها هستند که تصمیم می گیرند مردم عزیز جان بچه های خود را حفظ کنید وبه این عرایض توجه ای نکنید
  • ۰ IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    28 1
    شما کرونا رو چی میبینید یک سرگرنی با جون بچه ها
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 0
    آقای وزیر اگه راست میگی پس چرا خود آقای روحانی حضوری توی هیچ مراسمی شرکت نمیکنه حتی حاضر نیست حضوری بره توی مدارس و مراسم آغاز سال تحصیلی را شرکت کنه.
  • طاها IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    22 0
    سلام و احترام بنظر می‌رسد فارغ از ملاحظات سیاسی، وزارت مربوطه بیشتر دغدغه تعطیلی مدارس غیر انتفاعی و عدم سودجوئی آنها طبق سنوات گذشته را دارد. البته تنها در این مدارس است که با توجه به شهریه‌های نجومی، خرید دستگاه تب‌سنج و فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی میسر است.
  • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    21 0
    آقای وزیر شما هر تصمیمی که می خواهی بگیر کی عمل میکنه در کشور به گفته شما مردم سالاری این مردمند که تصمیم میگیرند متل اینکه درک شما از واقعیات دچار اختلال شده .
  • اگاه IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 1
    با سلام فقط آموزش دروس تئوری بصورت مجازی شود و هر ماه با تشکیل گروه های حداکثر 4 نفره یک روز رفع اشکال صورت پذیرد. برای دروس عملی باید کلاس های فشرده با گروه های حداکثر 4 نفر در یک کارگاه بصورت هر دو هفته یکبار انجام پذیرد در غیر این صورت این کار این وزیر فقط شانتاژ خبری بوده و عوام فریبی
  • محمد حسین IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 0
    اون اوروپاس مدارس شو ببنی دلت میخواد بری زندگی کنی
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    20 1
    سلام بر آقای وزیر محترم خدا میداند که این کار شما متجر به یک فاجعه بزرک و غیر قابل برگشت خواهد شد لطف فرموده دقت وتوجه بیشتری فرمایید
  • معلم IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    19 0
    جناب وزیر فرمودند که 62 درصد مدارس ما زیر 100 نفرند پس میشه فاصله اجتماعی را رعایت کرد. جناب وزیر 10 درصد مدارس دولتی در حالت عادی وضعیت مطلوب ندارند. به برنامه ریزی شما قبلا هم اطمینان نکردیم و نمیکنیم. مدرسه ای که وسیله خنک کننده نداره چطور میشه 4 ساعت ماسک زد و ....
  • ناشناس IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 1
    شما بهتر استعفا بدین مثل مولا علی این مهار شتر بیندازید زمین و کار دیگری برای خود دست پا کنید مرگ میر روزانه بس نیست شما تو چه فکری هستید اگر شما قرآن خوانده اید وترس از خدا داشتید این گونه تصمیم نم گرفتید
    • مادردانش آموز IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      8 0
      ما وقتی خودمون کنار بچه هامونیم باهزاربدبختی قانعشون میکنیم ماسک بزنن از شدت گرماوعرق کردن با گریه و زاری خوداری میکنن اونوقت چجوری خیالمون راحت باشه تو مدرسه کل ساعاتوماسک میزنن امکان نداره غیرممکنه خانواده هارسماقست جون فرزندانمان روکردن میخوان هرچه زودترنابود بشیم بااین تصمیم بخداکه غلطه هنوزهیچی نشده استرس کل وجودناگرفته بایدتجدیدنظربشه مدارس مطلقانبایدبازبشن مشخص نیست چه بچه ای ناقل ومبتلاس اون دنیابایدجواب بدی آقای حاجی میرزایی ستادمبارزه باکروناهمش میگه خطرزیاده وبازگشایی مدارس بایدلغوبشه
  • شاهین IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    15 0
    توروخدا مدرسه رو باز نکنید آقای وزیر شما اگه بچه کوچیک داشتین تو این وضع میزاشتی بره مدرسه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 1
    سلام مثلان یه سوپر مارکتی یا نانوایی رعایت نمی کنه کدام مسئولی رسیدگی کرده که شما به مدارس رسیدگی کنید
  • Behnam LU ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    13 0
    اگر راست میگه عکس و فیلم بچه های خودش و بچه های خانواده خودش را مرد مردانه در مدرسه منتشر کند اگر نکرد اونوقت بویی از..... نبرده است. بعد از بیست سال صاحب یک فرزند شده ام اگر بیسواد هم بماند تا برطرف شدن کامل این ویروس او را به مدرسه نمی فرستم
  • ناشناس IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 0
    مثل اینکه شما در این مملکت زندگی نمی کنید ویا فکر میکنید بچه ها را کنترل میکنید مردم در عمل چیز دیگری متوجه شده اند متل کنترل مسافرت ها و فروشگا ه ها وغیره خیلی تعجب آوره که صبحت از کنتر ل بچه های معصوم می کنید
  • آرمان IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    12 0
    منکه بچمو نمیفرستم مدرسه، فوقش دوسال درس نخونه دنیا که به اخر نمیرسه، بهتر از اینکه با جونش بازی کنم
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 0
    آقای وزیراین پرتوکل هایی که ازش حرف می زنیدوقتی مابرای تحویل گرفتن کتاب بچه هابه مدارس رفتیم حتی مدرسه روهنوزنساخته بودن وجلوی درب مدرسه پرازخاک بودماسری به کلاس هازدیم شایدحدودیک مترخاک روی نیمکت هابودپس کی دیگه می خوان به نظافت مدرسه رسیدگی کنن مابچه هامون روحاضریم خودشون توی خونه درس بخونن نیازی هم به کلاس های آنلاینه شماکه حتی فرزندامون یک خط ازکتاب رودرست توی این کلاس های یادنمی گیرندنداریم
  • ناشناس IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 0
    فکر کنم عاقلانه تصمیم بگیرید بهتره بچه های این کشور آینده سازان این مملکت هستند وباید جانشان حفظ شود اگر چه بهای سگینی پرداخت شود و جان بچه ها وسیله سیاست بازی نیست . با تشکر
  • شکوفه IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    32 1
    واقعا متاسفم با این طرز فکر
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    37 2
    ایشون می فرمایند مدارس۶۲ درصد زیر ۱۰۰ نفرن کسی تو شهرش از این مدرسه ها دیده شاید غیر انتفاعی ها رو حساب کرده
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 0
    آقای وزیرشمامطمئنن ساعت تدریس نداشتی وگرنه میدونستی بچه کلاس اول ودوم رونمیشه کنترل کردوگه بچه ماسک روصورتش میگذاره؟؟؟؟تهویه ماتومدارسمون داریم؟؟؟؟اروپاروبااینجامقایسه میکنید؟؟؟؟خب گیرم درست سرکلاس جدامیشینن وووووخب بیرون اومدن چی ؟؟؟کلاس به کلاس تادرب مدرسه معاونین میارن؟اینکه مطمئنن نیست خب یعنی شماهیچ کس روآدم حساب نکردیدمشورت کنیدببینیدشدنیه یانه...دولت تدبیره دیگهههههههههههههههههه
  • نرگس IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 0
    از شنبه هر ایرانی بخواد بچش رو بفرسته مدرسه بی غیرت هست مطمئن باشید چنین شخصی ناموسش رو هم راحت میسپاره به دست غریبه.شوخی بازی که نیست بچه هفت ساله چی می‌دونه پروتکل چیه.تا حالا هرچی مسئولین گفتن مردم گوش کردن بنزین گرون کردن چیزی نگفتن ماشین دلار طلاو.... دیگه نمیتونن به زور مارو بکشن
  • جزا رستمی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 2
    تکرار ،تکرار,تکرار! تا آن جا که یادم آید تمام وزرای آموز ش وپرورش این حرف ها را زده اند.
  • امید ستاری IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 0
    این آقای وزیر که میگه پروتکل ها رعایت میشه میتونن توضیح بدن که در شهرستان ها که امکانات کم هست چطوری میخوان پروتکل اجرا کنن با همین تصمیمات اشتباه و عمل نکردن صددرصد به تصمیمات وزارت بهداشت و ستاد کرونا این بیماری هشت ماه در کشور ما جولان داره میده و روز بروز هم داره بدتر میشه و کادر درمان ما رو خسته و فرسوده کرده و از پا در آورده حالا هم نوبت معلمین و دانش آموزان شده بخدا ذره ای تدبیر و تفکر و دوراندیشی برای مسئولین ما بد نیست و به جایی هم بر نمیخوره مسئولین اندکی تفکر
  • ..... NL ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    7 0
    واقعا که پیر و جوون دارن دور از چشم خونوادشون پرپر میشن رو جسدهاشون اهک میریزین که از بین بره جا واسه جسد ها ندارین کادر درمان دارن از خستگی هلاک میشن اونوقت میگید مدارس حضوری اونم ۱۵ روز زود تر از همیشه اونایی که مدارس دولتی هستند چی کار کنن باز شرایط غیر دولتی ها بهتره البته فقط یه کم این از امروز ایران بدا به حال فردامون
  • حاجی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    9 7
    جناب وزیر خیلی خیلی ممنونیم که نسبت به آینده دانش آموزان احساس مسولیت میکنی دستتون هم درد نکنه که دستور بازگشایی مدارس رو دادید خیلی ممنون با تشکر
  • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    9 20
    خدایی به جوری میگن پروتکل هاانگارهمه چی فراهمه،،،الآن من معلم ازجیب خودم یه مقدارمایع دستشویی وضدعفونی کننده، خریدم که بازکافی نیست حتی خودم کلاس هاروضدعفونی کردم آخه نیروی خدماتی هم نداریم ولی خداییش تاآخرسال که نمی تونم! برسم به کلاس هاو..‌‌ اصلا شرایط و امکانات لازم برای برگزاری روفراهم نکردید جناب وزیر،،به فکردانش آموزای معصوم ومظلوم باشیدلطفا
  • یاسر IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 0
    آقای وزیرآیابااین وضعیت درسته بچه های مابرن مدرسه اگه 3گروه باشه کلاسهادرروزبایدبین گروههاضدعفونی بشه آیاکسی میاداینکاروبکنه تومدرسه مایع دستشویی پیدانمیشه چه برسه به موادضدعفونی کننده لطف کنیدبه فکربچه هاباشیدنه اینکه هرروزیه تصمیم بگیرید
  • آرش IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 1
    کلاسهای تقویتی که تو تابستان امسال برگذار کردن با وجود اینکه هفت هشت تا شاگرد بیشتر نبودن تو کلاس‌..... خواهر دوست من که معلم بود کرونا گرفت و فوت کرد .. اینا مشکلشون بچها نیست یسری معلم هست نزدیک بازنشستگی شونه از خدا شونه کرونا بگیرن بمیرن..
  • مسعود IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 7
    آخه مدرسه رفتن بچه‌ها چه سودی واسه وزیر داره؟ هرکس جای اون بود از خدا میخواست مدارس تعطیل باشن تا بار مسئولیت از دوشش برداشته بشه‌. اما هر انسان باوجدان با تعطیلی مدارس مخالفت میکنه‌. درضمن آموزش آنلاین هم یعنی همون تعطیلی. دیگه ماکه خودمون‌رو میشناسیم!!! درهرصورت باید به مسئولین حاکم بر مملکت اعتماد داشت و از قانون پیروی کرد.
  • شروین IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 23
    اقای وزیر لطفا یک فکر بهتری کنید خوبه شما به مردم به ادم های بزرگ میگین ماسک بزنید رعایت کنید بعد اونا رعایت نمیکنن اونوقت بچه کلاس اولی چطور میخاد رعایت کنه و ماسک دستکش رو به مدت زمان زیادی بپوشه و تحمل کنه واقعا براتون متعصفم که به فکر بچه های این مملکت نیستید اصلا تو این شرایط بحرانی و قرمز مدرسه چی بود تو رو خدا خوبه یک سال جا بمونه یا بره مدرسه کرونا بگیره بمیره اونوقت شما مچطور میخاین جوابگو باشین هاااا
  • حمیدرضا IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    33 0
    با سلام. بنده به شخصه والدینم اجازه حضور در مدرسه را نمی دهند.
  • ایرانی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    11 1
    من دیگه هیچکدوم از حرفای شمارو قبول ندارم
  • مهدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 0
    بابا تا کی ما باید بخاطر مسئولان عزیز بسوزیم بابا مگه میشه موج سومش داره میاد که وزیر بهداشت گفت وحشتناکه و اگر هم بیا مدرسه ها از دوباره تعطیل میشه و ما به مسخره گرفته میشیم اقا اگه کسی نره تعطیل میکنن مث پارسال که گفتن بیاین ولی هیچکس نرفت و تعطیل شد
  • ه IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 2
    خدا رو شکر بالاخره فهمیدن که بدون حضورمعلم آموزش امکان نداره و اونایی که معتقدن معلم کار خاصی نمیکنه و افزایش حقوق چرا !!!! دهنشون بسته شد .
  • Fatemeh mohammadi IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 1
    سلام . خدایی تو این وضعیت بحران که روزانه خیلی از هم وطنامونو از دست میدیم این چجور تصمیمی بود شما گرفتید؟ حتی اگ بچه های خودتونم بودن تو این اوضاع میفرستادینشون مدرسه ؟ یه بچه ۷ ۸ ساله معنی پروتکل هم نمیدونه چ برسه بخواد رعایتش کنه!! بعد خیلی جاها هست ک محرومن ک واقعا خانواده ها نمیتونن لوازم بهداشتی رو برای بچه هاشون تهیه کنن ! ب غیر اونم برخی مدارس بودجه یی هم ندارن ک بخواد هر روز مدرسه رو ضد عفونی کنن . همه میدونن کودکان حتی اگ کرونا بگیرن هیچ علایمی نداره و اینجور خانواده و هم معلمان در خطر هستن . و بعضی کودکان هم سیستم بدنی ضعیف تری نسبت ب بقیه دارن ک این ممکن دچار مریضی بشه . واقعا برای همچین ادمای بی فکری ک ناعادلانه و ناعقلانه برای این سرزمین تصمیم گیری میکنن متاسفم .برای یه درصد هم شده خودتونو رو جایه خانواده ها بزارید . مطمعنم اگ شماهم بودید دلتون نمی اومد ک بچه هاتون جلو چشاتون پر پر بشن .
  • علیرضا کرج IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    12 0
    اگر آقایان روحانی.نویخت.قالی باف.وزیر آموزش و پرورش هر کدوم.در روز اول گشایش مدارس.در یکی از مدارس جنوب تهران حاضر شدن و زنگ شروع سال تحصیلی رل به صدا در آوردن و نیم ساعت در بین دانش آموزان سخنرانی کردند. اون موقع معلوم میشه دلشون برای بچه های مردم میسوزه
  • نورکرم IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    15 15
    چطوره بچه هاتون تومسافرتوعزاداریا یاتوی این پارک ها که میری نگاه میکنی پره ازبچه مریض نمیشن حالا ازمدرسه میترسین
  • یاس IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 29
    تا کی دقیقا تا کی باید تو خونه بشینیم و دست روی دست بگذاریم تا کرونا تمونم بشه اومدیم هیچوقت واکسن و دارویی براش ساخته نشد چقدر باید بشینیم تو خونه و استراحت کنیم تا کرونا نگیریم یکم فکر کنید ما اگر به بچه ها یاد بدیم که چطور از خودشون مراقبت کنن دیگه اینهمه جای ترس نداره مثل این میمونه که تو دریا باشی شنا بلد باشی جلیقه هم داشته باشی قایقتم سالم باشه ولی از آب بترسی خیلی احمقانست شما از بیکاری و ناامیدی و بی هدفی خسته نشدید من به عنوان یه دانش آموز ازتون خواهش میکنم اینقدر فتنه گری نکنید و اجازه بدید ما دوباره به روزای خوب کار و تلاش در مدرسه برگردیم
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      6 2
      حالا کی رفته پارک با... ؟ از کجا معلومه که آلوده نشدن؟
  • محمد IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 29
    باسلام بله اگر همه رعایت و نظارت کنند که دیگر مشکلی نیست ولی ریسک کار خیلی بالا است و هر کسی اعتماد نمی کنه
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      3 0
      حالا کی رفته پارک؟ از کجا معلوم که مبتلا نشدن؟
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 0
    مدرسه ی دختر من ۴۰۰ الی ۵۰۰ دانش آموز دارن که متاسفانه دچار فقر فرهنگی هستن ومسئله ای به نامت کرونا اصلا جدی نمیگیرن واصلا این باور رو ندارن وهمچنین مدرسه ای هست که مسولین مدرسه متعهد نیستن با چه ضمانتی من مادری که سلامتی فررندم برام مهمه بفرستم کنار دانش اموزی که اصلا والدینش هیچ توجه ای به نکات بهداشتی ندادن تغدیه بچه ها رو هم باید در نظرگرفت
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 0
    بزرگترین حماقت بازگشایی مدارس
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 0
    بزرگترین حماقت بازگشایی مدارس
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    25 0
    سلام من به عنوان یک معلم ابتدایی از خانواده های عزیز خواهش می کنم جون بچه هاشونو به خطر نندازند واونها رو به مدرسه نفرستند.
  • علیرضا کرج IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    21 2
    مگر سال ۵۷ که ۳ ماه مدرسه رفتیم .چه اتفاقی افتاااااااد.امسال هم اینکار را انجام بدید
  • فاطمه IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 2
    انگارتو دولت ما یه مرضی مثل کرونا مسریه .اینکه رییس جمهور و وزرا ساعت هشت صبح جمعه یهو واکنش نشون میدن .وزرای بهداشت و آموزش و پرورش تمام حرفهای چند ماه قبلشون رو فراموش کردن.انگار هیچکسی هم تو این دولت سابقه تدریس نداشته که بفهمه نیم ساعت تدریس کشکه.حضور بچه ها در مدرسه یعنی کلی ناقل رو روونه خونه ها کنن.البته ما کارشناس نیستیم اما خودشون تو این چند ماه این رو به ما میگفتن حالا دیشب چی خواب دیدن برا مملکت خدا میدونه.
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    26 1
    آقای وزیر کجای زندگی ما شبیه اروپاس که مدرسه رفتنمون باشه.بچه ای که ناقل کروناست از کجا بدونه که نیاد مدرسه.میخواید بچه های مردم را راهی قبرستون کنید
  • مرتضوی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 0
    تا چند روز پیش قرار بود مدارس غیر حضوری باشند حالا نظرتون عوض شد شهر ما تو وضعیت قرمز قرار داره با یه بیمارستان با امکانات محدود و کلی مسافر که هر هفته سرازیر میشد تو شهرمون بدون هیچ نظارتی حالا فقط همین رو کم داریم که جون بچه هامون رو هم با دست خودمون به خطر بندازیم اینجا ایرانه آقای وزیر نه یه کشور اروپایی من که حاظر نیستم به هیج وجه بچه ام رو بفرستم مدرسه با اینکه بزرگه یه سال دیرتر دکتر مهندس بشه
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 0
    نمیدونم ایشون چطور فکر میکنن اگه مارو با کشورهای دیگه مقایسه کردید که سخت دراشتباهید چون ما ثابت کردیم درکشورمون مدیریت بسیار ضعیفی داریم در کشوری که مدیریتش ضعیفه چه ضمانتی هست که جان فرزندان ما را مدیریت کنید مگر فرزندان ما موش آزمایشگاهی هستن
  • عشق مدرسه IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    21 17
    خیلی آقایی ممنون که مدارس رو باز گشایی میکنید
  • صالحی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 24
    پیشنهاد می کنم دانش آموزان روزهای شنبه تا چهارشنبه درشاد با معلم های خودشان درخانه آنلاین درس بخوانند ورو زپنجشنبه ها بروند مدرسه حضوری تا جایی که درس خواند ه اند امتحان دهند
  • ناشناس IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 21
    دارین با جون بچه های مردم بازی میکنن هیچ کس نمیره مدرسه یکم بیشتر فکربراتون متاسفم
  • علی رضا IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 3
    این اقا حرفاش شعاری هست. و هزار سوال دیگه رو باید جواب بدهد تا مطمئن بشویم پروتوکل ها رعایت می شوند. چطور ممکنه هشت ساعت یک‌دانش اموز رو تو مدرسه نگه داشت در حالیکه هر دو ساعت باید ماسک عوض بشود . تو این مدت با چه پروتکلی تغذیه کنند؟ پروتکل معلمها چی؟ مطمین باشید این وزیر و این دولت اگر اتفاقی بیفتد هیچ مسئولیتی قبول نمی کنند و ما دستمون به هیچ جا بند نیست. سواد و سلامت روحی و رفتاری این وزیر برای اداره وزارت اموزش و پرورش بسیار ناچیز و بی ارزش است. از ما گفتن بود.
  • درخشان IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    11 8
    عزیزان چه خبرتون هست آفرین به آقای وزیر ما چطوری میتونیم مباحث سنگین رو به راحتی یاد بگیریم یک سال هم کلی سال هست میخواید مشتی آدم بیسواد به این مملکت بدید میترسم بچه مو شما همین دیروز مسافر ت می‌رفتید
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 7
    مافیای مدارس غیر دولتی
  • ناشناس IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    20 1
    پول سرانه دانش آموزان کفاف خرید مایع دستشویی هم نمیده. هر وقت فرزندان بزرگان رفتند مدارس عادی، چشم ما هم بچه هامون میفرستیم. اروپا زیر ده نفر تو هر کلاس درس میخونن.
  • علیرضا TH ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 1
    من پسرم را نگذاشت امسال به مدرسه بره جونش برام مهتره
    • AE ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      32 0
      ماهم بچهامونو نمیفرستیم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    30 1
    پویش بچمو مدرسه نمیفرستم راه بندازید تا بخودشون بیان خیلی رو دادیم به این مسولین
  • زینب IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    21 0
    خیلی تو این مملکت برای آینده ی بچه برنامه ریزی شده، آینده ی روشنی و کار براشون هست که با یسال نرفتن به مدرسه، عقب بیوفتن، مگه به فکر مردم بودن تا بحال، مردن بچه ها اصلا ارزش نداره براشون
  • پیمان IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    35 1
    واقعا برای چنین تصمیمی باید به حال وزیر آموزش و پرورش گریست ، واقعا جای تاسف دارد
  • مربی بهداشت IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    21 0
    به خدا از ترس ۲ شبه خوابم نمیبره ، چه فاجعه ای قراره اتفاق بیفته ...من میدونم که بچه ابتدایی غیر قابل کنترله ، اصلا چه میفهمه پروتکل چیه فاصله چیه ؟ فقط سال پیش پاییز روزی ۴ _۵ تا بچه بد حال آنفولانزایی میفرستادم خونه ... امسال چی میخواد بشه خدایا خودت بهمون رحم کن
  • رضا توکلی IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    20 0
    آیا شما خود نیز اگه فرزندی محصل داشتی به مدرسه می فرستادی ؟ آیا دانستن ابن که جمعیتی را در یکجا جمع کرد خیلی سخت است که بفهمید به هیچ عنوان نمیشود تردد و ازدحام را در یک محیط بسته کنترل کرد !! آقای روحانی در دفاع از وزژر پیشنهادی به مجلس با آن همه فاصله گذاری و امکانات پیش ببنی شده از ترس چه نرفت ؟؟ ایشان دارد بچه های مارا به کشتار گاه میفرستد و دخت خودش را با رانت و پارتی بازی به هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی!! ایشان واقعا بعنوان رئیس جمهور !!! این مملکت است اگر همه چیز عادی است پس شما چرا پنهان شدی شما چرا در شیشه و با ویدئو کنفرانس سخنان پر محتوای خود را !!! پخش می کنید شما باید در جلو حرکت کنید مردم بدنبال رفتار شما چنین رفتار کنند نه حتی به مجلس نروید از ترس پس بقیه مجلس نشینان انسان نبودند آهای دلاور آهای امیر کبیر !!آهای ژن هاب خوب سفره ای در خور پهن است ارث رسیده است بفرمایید خجل باشید از شهید رجایی ها شرم کنید از بیماران بی گناه و بچه ها ی معصوم
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 0
    خوب چطور وزیر میگه جمعیت اکثر مدارس ۱۰۰ نفره آها ایشون قشر مایه دار رو حساب کردن ؟ تو از جمعیت مدارس کشورت خبر نداری چطور تعهد میکنی که پروتکل تو مدارس رعایت شه خدایا درعجبم
  • امیر IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    11 0
    آقای وزیر شما فقط تهران می‌بینید متاسفانه. سرزده تشریف بیارید بندرعباس بدون هماهنگی قبلی ببینید وضعیت چطوره. ده تا مدرسه را ما انتخاب میکنیم تشریف ببرید ببینید. بعد نظر بدید.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    22 0
    کدوم پروتکل؟ در زنگ تفریح چگونه میخای بین بچه ها فاصله بزاری؟ هیچ برنامه ای ندارید. من خودم معلمم. بخدا دروغ میگی
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 8
    سلام یعنی چی مدرسه ها باز نشه بچه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند هر چی وزیر بهداشت بگوید همین است کرونا شاید تا ۲و۳ سال باشد چی کنید
  • الهه AE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    13 11
    وختی یک ماه دیگه تو اخبار آمار دانش آموزان و معلمین مبتلا را (زبونم لال) حساب کردیم و تاسف خوردیم ......اونوخته که دیگه دیر شده و میفهمین تصمیم باز گشایی اشتباه بوده....
  • رضا IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    26 1
    پشت پرده دستور وزیر مبنی بر بازگشایی مدارس حتی در وضعیت قرمز: واقعيت امر تو وزرات خونه ٧٠درصد مسولين و كارمندان، مدرسه غير انتفاعي دارن و اگر مجازي باشد كسي غير انتفاعي ثبت نام نمي كنه و مي رن مدرسه دولتي قصد اينه كه مدرسه تو مهر حضوري بشه تا ثبت نام ها تموم بشه مطمن باشيد آخر مهر تمام مدارس مجازي مي شه. همچنین طبق اطلاع موثق، افراد با نفوذ در وزرات اموزش و پرورش درصدي از انتشارات شريك هستند و سياست آنها را اجرا مي كنند واقعت هايي وجود داره كه فهميدنش آزار دهنده است. انشاالله كه خدا خودش نگه دار بچه ها باشد.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 2
    وقتی بایدانتظارحضوردانش اموزان درمدرسه راداشته باشندکه امکانات ضدعفونی دانش اموزان مانندسایرکشورهافراهم شود.
  • Bahram IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 0
    توکشورهای اروپایی نهایتا ده نفر تویه کلاس هستند.نمیدونم وزیر آموزش پرورش این آمار وارقام را از کجا میاره تومدرسه بچه من هرکلاس ۴۰ نفره هست و۵۰۰ نفر تو یه شیفت هستند حتی اگه نصف نصفم بشه بازم ۲۵۰ بچه ابتدایی که هیچی نمیدونن از فاصله گذاری اجتماعی.مدرسه ها یه مایع دستشویی را نمیتونند تهیه کنند برای سرویس بهداشتی مدارس حالا چطور میخوان پروتکل ها را رعایت کنند.من که بچم را مدرسه نمیفرستم بزاریه سال دوسال دیرتر مدرک بگیره و دیرتر بیکاربشینه کنارم و مطمئنم هیچ کدام ازخانواده ها اجازه حضور فرزندشون به مدرسه را نمیدن.مملکت ما خودش را نباید با کشورهای دیگه مقایسه کنه چون نه از نظر امکانات نه از نظر فضای آموزشی به گرد پای اونها هم نمیرسیم.مملکت ما یه مشت مدیر بی لیاقت داره
  • نظری RU ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    15 0
    آقا وزیر من بچه ام سمعک استفاده می کنه حالا تو این وضعیت کرونا سه چهارساعت مقنعه باید سرش باشه که ماسک بزنند سه طبقه پله هم باید پایین بیاد اگر اتفاقی برای بچه ام بیفته تو جواب می دی تو یک ماسک خالی زدی
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 0
    جناب وزیر شما یک شبه نمی توانی دستور بازگشایی مدارس را بدهید چون بازگشایی مدارس در چنین شرایطی باید با مدیریت و حساب شده باشه این نیست که تا ۶ ماه گفتین غیرحضوری و دو روز مانده به مدرسه فتوا میدید حضوری..بی دروپیکر یعنی همین...هر کسی برای خودش تصمیم میگیره .بچه من اگر یک سال به مدرسه نره هیچ اتفاقی نمی افته سال دیگه منه مادر تصمیم میگیرم بچم بره حضوری بشینه یا غیرحضوری شما هم به خودتون زیاد فشارنیارید.چون وقتی دو روزه تصمیم بر حضوری میگیری بیشتر به شرایط ترکت تحصیل دامن میزنید
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 2
    اقای وزیر خودت میدونی امکان حضور فیزیکی بچه ها وجود ندارد شما اگه راست میگید و پروتکل پروتکل میکنید بیایید ازطریق رسانه ملی ضمانت و قول بدید که ضامن سلامت تک تک بچه ها هستیم اقای وزیر تو بچه ت کجا درس میخونه مدرسه دولتی یا خصوصی من که نمی فرستم ضمنا خودم فوق لیسانس دارم و بیکار تو خونه چه انتظاری از بچه ها میره که چی بشن
    • ایران اباد IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      11 2
      یعنی کرونا نبود ، دختر خانم شما مشکلی نداشت? پله و مقنعه مشکل وزیره?
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 0
    بیچاره بچه هامون که همچنین کسی متولی آموزش و پرورش شون ه.جناب وزیر محترم،شما اگر توانستی یک روز پروتکل های الزامی مقابله با کرونا رو در منزل یا دفتر کارتون اجرا بکنی آنوقت بیا و برای عزیزان مردم نسخه بپیچ.در ثانی این چه شیوه ایست هر روز یه چیز میگید،یه روز آموزش مجازی ،تهیه گوشی و تبلت،سیم کارت،غیر حضوری ،نیمه حضوری و حالا حضوری.کلا قبل از حرف زدن فکر هم میکنید.؟!؟!
  • بی نام IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    25 4
    واقعن ظلم است ب دانش آموزان و شادی برای معلمین سر کار نرفته حقوق میگیرن واقعن با این وضعیت بعد عید ک اصلن معلمین سر کار نرفتن و هیچ برنامه ای در شاد نداشتن خوردن و خوابیدن حقوق هم گرفتن و از همه مهمتر حقوقشان هم نزدیک ب دو میلیون اضاف شد این یعنی کار در ایران افزایش حقوق گرفتن حقوق با نرفتن ب سر کار
  • رضا توکلی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 3
    آیا تو خود مانند رئیس جمهور که در مجلس از ترس بیماری حاضر نشد بعنوان تافته جدا بافته که این رفتار نیز مانند سخنان هایش در دنیا بی نظیر بود حاضر ید اینقدر مرد باشید که با این سن و سال یک روزتان در چنین محیطی مانند مدرسه باشید !! چه برسد به یک مشت بچه فضول و پر جنب و جوش و کم سن وسال شما وقتی بعنوان وزیر اموزش پرورش تا اینحد از واقعیت دانسته فرار می کنید و عملا می دانید عمل به این پروتکل ها در این سن و سال یخ وی آب است خود را مضحکه می کنید یا مردم را تا این حد جاهل
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 2
    برای طبقه بالاها هیچ بلایی برای خودشون و بچه هاشون نیست چون اعلام کردن معلم خصوصی بگیرید ساعتی 50هزار تومن بدهید خودسون معلم خصوصی میگیرن گور پدر ماها طبقه پایینها بچه مون مرد هم کک شون نمیگزه اگه برگردی ب چند سال قبل کاملن مشخصه
  • ژوبین IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 3
    یا ایهاالمسلمین اتحدو اتحدو - اتحاد داشته باشید و یکبار برای خانوادتون تصمیم درست بگیرید. یک بچه بیسواد از یک بچه مرده بهتره .
  • DE ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 22
    بعدا به دنیا ثابت کنند ما اولین کشوری بودیم که مدارس را باز کردیم و از مردن در برابر کرونا نترسیدیم لطفا با دولت ومسئولین همکاری کنید
  • ی بیچاره IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 2
    این وزیر نفسش از جای گرمی درمیاد،اگه این مسىولا به فکر مردم بودن مملکت گلستان میشد.خب اگه قراره دانش اموزا رو به کشتن بدید چه فرقی میکنه از 15 شهریور باز شه.خب از اول مهر باز کنید دیگه واقعا به حالتون متاسفم
  • ی بیچاره IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    19 0
    این وزیر نفسش از جای گرمی درمیاد،اگه این مسىولا به فکر مردم بودن مملکت گلستان میشد.خب اگه قراره دانش اموزا رو به کشتن بدید چه فرقی میکنه از 15 شهریور باز شه.خب از اول مهر باز کنید دیگه واقعا به حالتون متاسفم
  • سمی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    20 1
    کاش امسال تمام مدارس رو تعطیل میکردن دیگه هیچ خانواده و دانش آموزی دغدغه یادگیری حضوری و مجازی رو نداشت حالا یک سال دیرتر زمین که به آسمون نمیرسید
  • rim IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    24 2
    من یه دانش آموزه کلاسه هشتمی هستم واقعا آقای وزیر چی فکر کردید که مدرسه هارو حضوریکردین حداقل به فکره مردم نیستین به فکره جان او نها باشید
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    21 0
    جناب وزیر خودتون هم میدونید که هیچ پروتکلهای که میگید نه دانش آموزان نه معلمها نه تومدارس وهیچ جای دیگه درست اجرا نمیشه چرابا حرف میخواین همه چیز رو درست کنید لطفا با جان بچه‌های ما وخانوادها بازی نکنید
  • محمد IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 0
    شما باجون بچه ی خودتونم اینطوری بازی میکنید اقای وزیر اگه یک نفر انجا کرونا داشته باشه خودشم ندونه ۱۰۰ ها نفر رو به کرونا مبتلا میکنه لطفا مجازیش کنید
  • اسماعیل کوهزاد IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    19 0
    من تا زمانی که برای بچهام احساس امنیت نکنم اجازه نمیدم برن مدرسه بقیه خودشان میدانند خداوند عقل داده
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    29 0
    جناب وزیر، اشکال کار اینجاست که شما و همفکرانتون و... اصل رو بر حضور قرار داده آید نه سلامت دانش آموزان و مردم!!! دارید غیر منطقی وشتابزده تصمیم می گیرید یعنی شما این همه فریاد مسولان پزشکی، بیمارستانها ، پرستارها... را که از خستگی و ناکافی بودن امکانت موجود گله ماندند نمی شنوید. شما درد مردم را ندارید چون به شما دستور داده اند مجبور هستید ولی خانواده ها مجبور نیستند عواقب تصمیمات شما و دیگران را متقبل بشوند جان عزیزانشان مهمتر است. شما آگه واقع مقادیر فرزنذانخود را بفرستید؟؟؟
  • محمد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 1
    اقای وزیر خیلی از والدین اجازه به فرزندانشان نمی دن که به مدرسه بیان که تکلیف خیلی از دانش اموزان معلوم نیست وحتی ممکنه یک سالشان به حدر بره
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 2
    عاقلانه فکر کنید جان بچه های بی گناه مردم که همه از قشر کارگر و زحمت کش جامعه هستند به خطر ندازید خواهشن
  • Fatemeh IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 1
    آقا ما نخوایم درس بخونیم باید کیو ببنیم
    • arsalan IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
      3 0
      دقیقا!هعی
  • جعفر IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 2
    متاسفانه مشکل ما اینه که تو هیچ کاری به نظر متخصصین مربوطه اهمیت نمی دهند دراین مورد که یک همه گیری و پاندمی است باید اپیدمیولوژیستها وپزشکان وحتی نیروهای بهداشت ودرمان تصمیم بگیرند چون از آمار دقیق بیماری اطلاع دارند به جای آنها وزیر محترم بهداشت وجناب رئیس جمهور تصمیم می گیرند آقایان محترم این یک بیماری نو پدید است هنوز اطلاعات درموردش کامل نیست بچه های معصوم راسپر نکنید تحریم وتورم وبیکاری وفساد توی جامعه مشکلات کمی نیستند بگذارید مردم حداقل این دلخوشی را داشته باشند که درمقابل این همه مشکل خداروشکر که فرزندانشان سالم هستند واین استرس را به بقیه مشکلات مردم اضافه نکنید
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 1
    درود بر افکار پاک الان تمام جهان مدارس رو تعطیل کرده ایران عزیز ما نه خیلی به فکر پیشرفت ملت پ کشورند میگن حتماً باید مدارس تشکیل بشن.
  • ناشناس IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    18 4
    اقای وزیر ما تو شهرمون امکانات بیمارستان نداریم بعد امکانات مدارس چجور میخواین فراهم کنید به بچه ی ۶یا۷ساله چجور میخوای بفهمونی که رعایت کنه تو۳۵دقه چجور میتونه ماسک تحمل کنه اصلا ایا پول خرید ماسک یا دستکش رو بعضی از خانواده دارن شما اول واکسن بدین امکانات فراهم کنید بعد بچهای ما با پای خودشون به مدرسه میرن
  • محمود IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    19 1
    آخه برخی معلم ها اینقد از تکنولوژی فاصله دارند که فقط گوشی ساده دستشون می گیرند. بلد نیستن از شاد و یا هر برنامه دیگر مجازی استفاده کنند. چرا توی تابستون این معلم ها آموزش ندیدن برای سال تحصیلی.
  • الیاس IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    9 3
    اولویت شما سلامت دانش آموزان و حانواده هاست قطعا!
  • زهرا IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 46
    خیلی ممنون آقایی وزیر محترم سپاسگزارم که مدارس رو بازگشایی کردید
  • بی تدبیر IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    17 19
    والدین به اجرای پروتکل ها نظارت کنند!!! پس شما چیکار میکنید. کدام پروتکل؟
  • رضایی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    34 0
    جون جونه فرقی نداره مقطع ابتدایی باشه یا متوسطه اول یا دوم ماهم بچه هامونو دوست داریم مگه میشه تو خوزستان با دمای ۵۰ درجه وشرجی ماسکو تحمل کرد یه سوزن به خودتون بزنید یه جوالدوز به دیگری
  • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 0
    اول واکسن روپیدا کنید بعد بچه های مردم رو به کام مرگ بفرستید
  • UA ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    23 1
    شبانه روزیا چکار کنن روزی ۱۰۰کرایه کلی از وقتمون میره خونه هم الان از کجا پیدا کنیم اگرم پیدا بشه ۴۰۰ ۵۰۰ حداقل ماهانه میخوان
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    7 0
    لطفاً یکم به فکر بچه ها باشید چه بچه های کوچک چه بچه های بزرگ تر
  • مجید IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    16 0
    آقای وزیر شما که میگی ۶۵ درصد مدارس زیر ۱۰ نفره میشه اسم یک مدرسه را در سهرری بیارید حتی غیر انتفاغی پسرم سال ۸۹ بخاطر اشتباه و کم کاری پزشکی از دستم رفت هیچ کاری هم نتونستم بکنم هنوز داغدارم و یکروز درمیان میرم سر خاکش این یکی را نمیزاارم از دستم بره اگر وزرا و مسولین بچه هاشون فرستادن مدرسه مثل مدارس ما منم بعد یکماه میفرستم بره.چطوری داخل یک کلاس ۲۰ متری ۳۰ تا بچه میتونه تا ظهر ماسک روی صورت تحمل کنه بعدم میگن همه چی به عهده والدین بیایید همه با هم برای سلامتی عزیزانمان بچه ها را مدرسه نبریم و مجازی درس بخوانند.آرزوی تفکر
  • هموطن بینام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 0
    تموم این حرفها برای حمایت از مدارس غیرانتفاعی و پولی زده میشه.چون اگر مدارس تعطیل باشه و بصورت غیرحضوری برگزار بشه اولیای دانش آموزان درخواست عودت شهریه را خواهند کرد.
  • جلیل IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 1
    سلام به نظرم بچه ی هفت یا هشت ساله هیچ پرتکلی را نمی تواند رعایت کند لطفاً جلو بازگشایی مدارس را بگیرید.
  • سلام فاطمه جهان بین هستم ۲۵ سال سابقه دارم IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 4
    باتوجه به امکاناتی که در شبکه شاد هست ،دانش اموزانی که گوشی هوشمند دارند در خانه بمانند و از شبکه شاد استفاده کنند و اشکالات خود را از دبیرخود به صورت باز خورد بگیرند و دانش اموزانی که امکانات سیستم ندارند در کلاس حضور یابندو تدریس به خوبی برگزار شود مشکل حل خواهد شد وما هم به دانش آموزان ضعیفتر کمک بهتری خواهیم کرد
  • قاسم IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 1
    تورو به خدا به بچه ها رحم کنید
  • نرگس IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    جناب وزیر محترم شما خودت فرزندت رو توی این موقعیت کرونا که همه جا قرمز هست میفرستی ترو خدا جان اون‌بچه تون بچه ما هم برای پدر ومادر عزیزه خدای ناکرده کرونا بگیره شما میایید جواب بدهید
  • سهام عفراوی IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 4
    بچه هاپارسال چیزی یادنگرفتن امسال بزارمعلم خودش درس بده تایادبگیرن توی برنامه شادنمیش
  • بازنشسته IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 2
    با تجربه سی سال خدمت در آموزش و پرورش، مطمئنم که مدارس به هیچ وجه توانایی و امکان ایمن سازی محیط مدرسه را برای دانش آموزان ندارند.کودکی که در دایما به صورت خود دست می زند، نیاز به آشامیدن و خوراکی دارد، با دوستان خود دایما از نزدیک ارتباط برقرار می کند.از طرفی مدارس با کدام امکانات قرار است محیط را ایمن کند،؟ با سرانه پانصد هزارتومانی برای یکسال؟ قطعا بازگشایی مدارس بصورت حضوری منجر به تشدید شیوع بیماری و بحرانی شدن اوضاع خواهد شد...شخصا حتی اگر فرزندم یکسال عقب بماند هم او را به مدرسه نخواهم فرستاد
  • ناشناس IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 1
    غیر حضوری درس دادن که هیچ وگرنه بچه من که خودش مشکل ریه داره درس نخونه بهتر از اینه که عمر افسوس بخورم همه مردم بچه هاشون عزیز هستن و دوست دارن آینده خوبی داشته باشن با این سیستم آموزش و نظام پزشکی قبرستان خانواده رو اباد می کنید
  • US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 0
    سلام.اقای وزیر ما به عید دیدنی که رسم چند هزار ساله مان نرفتیم که مدرسه رفتن خیلی خطرناک تر است. لطفا برای سیر کردن شکم خود تصمیم اشتباه نگیرید.ما والدین ها که می دونیم پول هایی که در طی سال از ما میگیرن بیشترشان تو جیب های خودتان میرود.من به عنوان یک پدر هرگز حاضر نیستم تک پسرم را به مدرسه بفرستم اگه من پسر من خدایی نکرده مبتلا به این ویروس بشود شما جواب گو میشوید؟خیر چون که میگین پسرتان پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده در عوض اگه یک نفر مبتلا به این ویروس باشد و نداند ماسک بزند هم به کس دیگری منتقل میکند.لطفا به جای اینکه بدون فکر کردن به همه چی سریع تصمیم بگیرین کمی فکر کنین واقعا با این جور تصمیم گرفتنتون نظر من را عوض کردین
  • US ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    سلام.اقای وزیر ما به عید دیدنی که رسم چند هزار ساله مان نرفتیم که مدرسه رفتن خیلی خطرناک تر است. لطفا برای سیر کردن شکم خود تصمیم اشتباه نگیرید.ما والدین ها که می دونیم پول هایی که در طی سال از ما میگیرن بیشترشان تو جیب های خودتان میرود.من به عنوان یک پدر هرگز حاضر نیستم تک پسرم را به مدرسه بفرستم اگه من پسر من خدایی نکرده مبتلا به این ویروس بشود شما جواب گو میشوید؟خیر چون که میگین پسرتان پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده در عوض اگه یک نفر مبتلا به این ویروس باشد و نداند ماسک بزند هم به کس دیگری منتقل میکند.لطفا به جای اینکه بدون فکر کردن به همه چی سریع تصمیم بگیرین کمی فکر کنین واقعا با این جور تصمیم گرفتنتون نظر من را عوض کردین
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    12 3
    من که نمیفرستم
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    7 1
    با وجود توضیحاتی که هر روز وزیر آموزش و پرورش و سایرین در رسانه ها ارایه می‌دهند ذره ای از استرس و نگرانی من در باره سلامتی تک فرزندم که سال اولی می‌باشد کم نمی‌کند در مدارس حداقل وجود یک دستگاه ضدعفونی کننده دست که در درمانگاهها و بیمارستان ها استفاده میشود نیاز است
  • عشقی IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 0
    هرروزتوکشوربالای 100نفر می میرن اکثرشون آدم بزرگ هستن بعدا بچه ها چطور میخوام سالم بمونن آقای وزیر تدبیروناامید
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 0
    اقای وزیر،جون بچهامون عزیز،اکراتفاقی بیوفته کی جوابگوهست،بچهاازطریق تلویزیون هم راحتتریادمیگیرن تابااسترس به مدرسه برون
  • حسن IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    9 0
    آقای وزیر همه چیزو مثل اروپا نگاه کنید کشور جهان سوم با اروپا یکی نیست و نمیشود هیچ وقت
  • حلیمه خاتون عباسی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    10 0
    به نظر من راه آزمایش و خطا برای اموزش و بازی با جان جوانان کشور اشتباه است تصمیم گیری برای معلم اشتباه است معلم مغز متفکر جامعه است از نظراتش باید استفاده کرد ودر آموزش و پرورش چند نفر تصمیم می گیرند هرچند درایت و شجاعت هزینه دارد ولی معلمان بهتر از تمام کادر اموزش و پرورش این جانفشانی را قبول می کنند .باز کردن مدارس به این روال هزینه زیادی پرداخت خواهد کرد با خاطراتی تلخ .
  • صابری IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    11 0
    به نظرمن یک سال مدرسه هاباز نشه. من دوتا بچه دارم نمیشه باگوشی چیزی یاد نمیگیرن
  • ....... IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    14 6
    به نظر من باید پایه هفتم دهم و اول به مدرسه بروند و بقیه پایه ها مهم نیستند
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 19
    سیمکارتهارا در مدارس توضیع میکنند؟یا خدمات ارتباطی؟
  • فاطمه IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    13 0
    واااا شما فک کنین یه بچه کلاس اولی چجوری سرش میشه باید از ماسک و دستکش استفاده کنه باید همون آنلاین باشه #مخالفیم
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    20 0
    اگه با توجه به صحبتهای شما آموزش باید حضوری باشد خود شما هم حضوری وبدون ماسک یک روز در این کلاسها تا پایان وقت شرکت کنید وهمدرد خانواده ها باشید ضمنا بچه ها و نوه ها تون هم در این کلاسها باشند
  • ناشناس IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    14 5
    لطفا به فکربچه هاباشید تواین کرونا بازار مگه توکلاسا چه معجزه ای میکنن علی برکت الله
  • Mjmj IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    22 3
    آقای حاجی میرزایی لطفا در تصمیمات خود ب فکر دانش آموزان دوازدهمی ک کنکور در پیش رو دارند هم باشید اصلا با این ساعت کم نمیشه درس رو یاد گرفت پیگیری کنید
  • ط ن IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    24 5
    پس کلامدرسه رو مجازی کنید تورو خدا منه اولیا توچندروز که داریم نزدیک میشه به بازگشایی مدرسه انقد نگران ودلشوره دارم بخدا مریض شدم تورو خدا یاکلا مجازی کنید مدرسه هارو یا امسال وکلاسای حضوری کلا حذف کنید
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    27 5
    من ازرفتن بچه ها با این شرایط راضی نیستم والدین خواهش میکنم بچه هاتون رو به کام مرگ نفرستید
  • امینی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    27 2
    با اومدن پاییز و همچنین بازگشایی مدارس یک فاجحه ی انسانی رخ می دهد
  • دوازدهمی IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    17 20
    ما کنکوری ها امسال باید بریم هر کسی که دوست نداره امسال مجازی درس بخونه
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
    25 4
    خدانکرده بچه های مردم مریض شوند اتفاقی براشون بیوفته فقط وزیر میاد تسلیت میگه اونکه جاییش درد نگرفته
  • حدیث IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    1 0
    خوب