مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

امروزه  استفاده از اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای کاربردی در ایران رو به افزایش است و بسیاری از ایرانیان از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند. تعداد اپلیکیشن‌ها بسیار زیاد است و هر روز نیز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود اما تعداد اپلیکیشن‌های مفید و کاربردی چندان زیاد نیست.

اپلیکیشن

در این مقاله ما قصد داریم شما را با پنج تا از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در ایران آشنا کنیم. این پنج اپلیکیشن کاربردی و مفید، پنج سرویس مختلف را به کاربران ارائه می‌دهند و افراد می‌توانند با استفاده از خدمات این اپلیکیشن ها بسیاری از نیازهای روزانه خود را برطرف سازند.   

برترین و بهترین اپلیکیشن های کاربردی در ایران

· اپلیکیشن پالسین

· اپلیکیشن دیجی کالا

· اپلیکیشن دیوار

· اپلیکیشن فیلمیو

· اپلیکیشن علی بابا

در ادامه به معرفی تک تک این برنامه ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

پالسین یک اپلیکیشن مطمئن برای خدمات قالیشویی

اگر شما به دنبال خدمات قالیشویی مطمئن برای شستن انواع فرش خود هستید، می‌توانید از اپلیکیشن پالسین به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در ایران استفاده کنید. این اپلیکیشن خدمات قالیشویی در شمال تهران، خدمات قالیشویی جنوب تهران، شرق و غرب تهران و سایر شهرستان‌ها مثل کرج ، قم ، مشهد را به شما معرفی می‌کند تا شما بهترین، نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین قالیشویی را براساس معیارهایی چون قیمت پیشنهادی قالیشویی ، فاصله تا منزل شما و کیفیت قالیشویی پیدا کنید. این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن های رقیب خود، دارای ویژگی‌های شاخصی است. برترین مزیت این اپلیکیشن دادن حق انتخاب به کاربر است. چرا که کاربر می‌تواند از میان پیشنهادهای دریافتی از قالیشویی ها، یکی را به دلخواه و براساس نیاز خود انتخاب کند. این اپلیکیشن تنها با قالیشویی های معتبر و دارای مجوز همکاری می‌کند به گونه‌ای که از نحوه عمل و خدمت رسانی این قالیشویی ها مطمئن خواهید بود. همچنین تیم پشتیبانی پالسین در تمام روزهای هفته پاسخگوی کاربران خود می‌باشد. شما می‌توانید با عضویت در این اپلیکیشن از تخفیفات و مزایای باشگاه مشتریان پالسین نیز بهره مند شوید. از این رو اپلیکیشن پالسین در زمینه ارائه خدمات قالیشویی میان اپلیکیشن های دیگر سر آمد است. پس اگر شما از این برنامه استفاده کنید دیگر هیچ گونه نگرانی در مورد شستن فرش های خود به خصوص در ایام نوروز نخواهید داشت چراکه مجموعه‌ای از قالیشویی های معتبر را در یک اپلیکیشن در اختیار خواهید داشت.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن پالسین نه تنها سرویس قالیشویی را به کاربران خود ارائه می‌دهد بلکه بسیاری سرویس‌ها و خدمات دیگر را می‌توانید در این اپلیکیشن بیابید. اگر تا به امروز از این اپلیکیشن استفاده نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی معتبر

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در ایران، اپلیکیشن دیجی کالا می‌باشد این برنامه در واقع نوعی فروشگاه اینترنتی است که شامل تمامی اقلام و اجناس ضروری و غیر ضروری شما است. بی شک دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است. دیجی کالا مجموعه‌ای عظیم برای خرید هر نوع کالایی از فروشندگان و فروشگاه‌های مختلف است. مقایسه اجناس، مقایسه قیمت‌ها و دیدن نظر و امتیاز کاربران از مزایای این فروشگاه آنلاین است.

اپلیکیشن دیجی کالا با داشتن یک منوی خاص که نشان دهنده تمام اجناس و کالاهایی است که در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد، کاربر را در یافتن کالای مورد نظر راهنمایی می‌کند. این فروشگاه بهترین و با کیفیت ترین کالا ها و اجناس را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. این اپلیکیشن دارای امکانات گوناگون است، یکی از این امکانات، قابلیت جستجوی کامل است. جستجوی صوتی و اسکنQR Code  نیز حالت‌های دیگر جستجو در این اپلیکیشن می‌باشد. شما با جستجوی صوتی می‌توانید هر کجا و هر زمان بدون اینکه کلمه‌ای تایپ کنید، به صورت صوتی کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. خرید در این اپلیکیشن فوق العاده راحت بوده و دیگر نیازی به خارج شدن از منزل برای خرید نیست و شما می‌توانید خیلی راحت کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیوار یک اپلیکیشن برای نیازمندی های اینترنتی

در گذشته و پیش از فعالیت نرم افزارهای کاربردی در ایران، روزنامه‌ها مکانی برای اعلام نیاز در زمینه‌های گوناگون بودند، اما امروزه نرم افزار دیوار با ویژگی‌های خاصی که دارد جزو بهترین اپلیکیشن های کاربردی در ایران می‌باشد. اکنون انواع آگهی و نیازمندی‌های میلیون ها نفر در سراسر ایران، از اپلیکیشن دیوار دریافت و به مردم سراسر کشور ارائه می‌شود. از ویژگی های مثبت  این برنامه می‌توان به گستردگی و جامعیت دسته‌های نیازمندی اشاره کرد. به گونه‌ای که هر فردی در هر نقطه از کشور می‌تواند به ارائه و یا دریافت آگهی در این برنامه بپردازد.

فیلمیو آرشیوی از بهترین فیلم های ایران و جهان

یکی دیگر از پر کاربردترین اپلیکیشن های ایرانی، اپلیکیشن فیلمیو می‌باشد. این برنامه آرشیوی از زیباترین و بهترین فیلم‌های سینمای ایران و جهان است. فیلیمو به سبب آرشیو کاملی که دارد از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در زمینه تفریح و سرگرمی در ایران می‌باشد و طرفداران بسیاری دارد. یکی از ویژگی‌های مهم و شاخص این برنامه، هماهنگی و کیفیت بالای پخش فیلم و سریال با سرعت اینترنت کاربر است. استفاده همزمان بر روی چند سیستم پخش نیز ویژگی دیگر این اپلیکیشن است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی رایانه شخصی ، موبایل و تلویزیون هوشمند نصب کنید. انتخاب کیفیت پخش فیلم ، سرعت مناسب ارسال داده از سرورها ، قابلیت دانلود و نمایش آفلاین از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن تفریحی فیلیمو است. همچنین بخش دوبله فیلم‌ها و سریال‌های خارجی نیز برای طرفداران سینمای بین الملل، بسیار مفید است. اگر طرفدار سینما و فیلم و سریال هستید، فیلیمو می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

علی بابا یک دفتر بلیط فروشی همراه و همیشگی!

اگر شما هم جزو افرادی هستید که اهل گشت و گذار و مسافرت هستید باید بگویم که اپلیکیشن علی بابا یک دفتر فروش انواع بلیط های هواپیما، قطار و اتوبوس می‌باشد. امکان رزرو هتل در مقصد نیز از دیگر مزایای این اپلیکیشن گردشگری است. قیمت مناسب بلیط ها، پشتیبانی عالی، استفاده از امتیازات باشگاه مشتریان باعث شده که در زمینه گردشگری اپلیکیشن علی بابا شماره یک و انتخاب اول کاربران باشد. جستجوی عالی ، رزرو آنلاین بلیط ، مقایسه قیمت‌ها و حتی استرداد آنلاین بلیط از مزایای این اپلیکیشن محسوب می‌شود. علی بابا امروزه از بهترین اپلیکیشن های کاربردی در ایران در زمینه فروش بلیط و سفر می‌باشد و بسیاری از ایرانی‌ها از این برنامه برای تهیه بلیط و یا رزرو هتل استفاده می‌کنند و از خدمات این اپلیکیشن رضایت دارند.

با استفاده از این پنج اپلیکیشن کاربردی می‌توان ادعا کرد که تمام نیاز کاربران به خدمات روزانه برطرف خواهد شد. نیازهایی چون خرید کالا ، آگهی آنلاین ، تفریح و سرگرمی و حتی خدمات آنلاین روزمره مثل قالیشویی. قصد ما در این مقاله معرفی کاربردی ترین اپلیکیشن‌های ایرانی به شما هموطنان بود. اپلیکیشن‌هایی که با هدف ساده کردن زندگی برای کاربران ساخته شده و توسعه یافته‌اند.   

کد خبر 546016

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha