دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

شهروندان با پرداخت به موقع عوارض نوسازی ضمن برخورداری از جایزه خوش‌حسابی در صورت داشتن دیر کرد نیز در پرداخت جریمه مشمول تخفیف می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، دکتر حسین محمد پورزرندی – معاون مالی اداری شهرداری تهران- گفت: تسهیلاتی برای شهروندانیکه تا پایان خرداد 85 اقدام به پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیش‌خدمات شهری خود کنند در نظر گرفته شده است.
وی گفت: کسانی‌که در مهلت تعیین شده، عوارض نوسازی سال 84 را پرداخت کنند مشمول 10 درصد جایزه خوش حسابی خواهند شد.
معاون مالی- اداری شهرداری تهران گفت: شهروندانی هم که تاکنون عوارض نوسازی سال‌های گذشته خود را پرداخت نکرده‌اند اگر تا پایان خرداد نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند در پرداخت جریمه دیرکرد مشمول تخفیف می‌شوند.
وی جریمه دیرکرد پرداخت عوارض را بر اساس قانون تجمیع عوارض سالیانه 30 درصد اعلام و اظهار کرد: تا پایان خرداد این جریمه سالیانه 10 درصد محاسبه می‌شود.
وی آخرین مهلت پرداخت عوارض سال 84 را 29 اسفند گذشته عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری برای رفاه حال شهروندان این مهلت را تا پایان خرداد در نظر گرفت و از نظر قانونی امکان تمدید آن وجود ندارد.
معاون مالی و اداری شهرداری از شهروندان خواست: برای جلوگیری از تحمل جریمه‌های سنگین و همچنین اختلال در روند پروژه‌های شهری در مهلت تعیین شده عوارض نوسازی خود را پرداخت کنند.
وی ادامه داد: پرداخت به موقع عوارض این امکان را به مدیریت شهری می‌دهد علاوه بر بهره‌برداری از پروژه شهری در زمان‌های تعیین شده نسبت به تعریف پروژه‌های جدید اقدام کند.
وی میزان درآمد پیش‌بینی شده از محل عوارض را 4 درصد درآمدهای شهرداری عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نصف میزان پیش‌بینی شده تحقق یافته است.
پورزرندی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون بسیاری از پروژه‌ها در تهران سه شیفته کار می‌کنند و برای ادامه این پروژه‌ها شهرداری نیازمند تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 546

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز