چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

شرکت سامسونگ «گلکسی زد فولد ۲»، سومین تلفن هوشمند تاشوی ساخت خود را با صفحه شیشه‌ای بسیار نازک تاشو و مشخصات پیشرفته به بازار فرستاده است.

Galaxy Z Fold 2

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌نت این تلفن جدید سامسونگ دارای یک سیستم سه‌دوربینی است و در دو رنگ برنزی و سیاه به عرضه می‌شود.

این تلفن در جلویش یک صفحه نمایشی ۶.۲ اینچی دارد. با این وجود گوشی دراز و باریک است و به راحتی در دست جا می‌گیرد. از صفحه جلویی می‌توان هر اپلیکیشنی را باز کرد.

صفحه نمایش ۷.۶ اینچی داخل این تلفن از شیشه بسیار نازک ساخته شده است و بر روی یک لولای مرکزی تا می‌شود.

فوق‌العاده‌ترین بخش در «زد فولد ۲» لولای محکم آن است که می‌تواند وزن صفحه گوشی را در حالت نیمه‌باز تحمل کند، بنابراین می‌توانید تلفن را هنگام دیدن یک ویدئو، گرفتن یک عکس، خواندن یک مقاله یا انجام یک مکالمه ویدئویی به صورت نیمه باز قرار دهید، بدون اینکه نیاز به در دست گرفتن آن باشد.

 نخستین «گلکسی فولد» شکاف بدمنظری در سمت راست صفحه داخلی کاملا بازشده داشت که بخش بزرگی از آن را می‌پوشاند، اما در «زد فولد ۲» از ان خبری نیست. ضمنا یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی در اختیار دارید.

بخش دوربین‌ها اندکی از سطح تلفن برجسته است و می‌توانید شکاف میان دو بخش تلفن را ببینید.

نرم‌افزار جدید این تلفن امکان می‌دهد که از صفحه بیرونی به عنوان یک ویزور بزرگ هنگام گرفتن سلفی با دوربین‌های عقبی استفاده کنید.

انجام چند کار به طور همزمان (multitasking) در  گلکسی زد فولد ۲ بهتر و راحت‌تر شده است. برای مثال شما می‌توانید ترتیب پنجره‌ها را به صورتی که می‌خواهید تغییر دهید.

کد خبر 545827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha