مدیرعامل شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی گفت: امکان خرید اعتباری برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است.

بازنشسته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد محسن صدر مدیرعامل شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی گفت: مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و صرفاً با ارائه کارت ملی می‌توانند برای خرید غیرنقدی اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دریافت این خدمات، گشایش فراوانی را در زندگی مستمری‌بگیران ایجاد خواهد کرد، افزود: بازنشستگان می‌توانند برای تهیه کالاهای سوپرمارکتی خود به فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گفته صدر، بازنشستگان این طرح، غیر از خرید کالاهای سوپرمارکتی، مشمول دریافت خدمات دیگری از جمله دندانپزشکی، گردشگری، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، عینک، لنز و پوشاک نیز می‌شوند.

مدیرعامل شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی توضیح داد: بازنشستگان عزیز تأمین اجتماعی به منظور دریافت این خدمات لازم است با مراجعه به سایت CLUB.TAMIN.IR ثبت‌نام و علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام به مراجعه حضوری نیاز نیست و صرفاً به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود، گفت: بازنشستگان می‌توانند بلافاصله پس از ثبت‌نام در انتهای فرایند ثبت‌نام و همچنین در پنل کاربری، میزان اعتبار ماهانه و سالانه خود را مشاهده کنند.

صدر افزود: براساس این طرح، بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی معادل ۲۰ درصد خالص دریافتی خود را به صورت اعتبار ماهیانه و ۱۲ برابر آن را به صورت اعتبار سالیانه دریافت کرده و پس از خرید به مرور در ماه‌های آتی به صورت اقساط از حقوقشان کسر خواهد شد.


 

کد خبر 545812

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha