مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

زیبایی محیط زندگی حس خوبی را به افراد منتقل می کند. بر خلاف تصور عموم، مبلمان و تجهیزات تنها بخشی از زیبایی خانه را تحت تاثیر قرار می دهد. نما، درب، سقف، دیوار و ... نیز تاثیر بسزایی در زیبایی ساختمان دارد. درب حیاط و یا درب ورودی بخش اعظمی از نمای ساختمان را تشکیل می دهد.

درب

یک درب شیک ارزش ساختمان را بالا می برد و به همین دلیل در طراحی های لوکس همواره از درب های مرغوب بهره گرفته می شود. امروزه درب های چوبی در طرح ها و ساختارهای مختلف به عنوان درب حیاط و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. امکان ترکیب چوب با سایر متریال از جمله شیشه نیز وجود دارد. این ویژگی باعث می شود که درب در ابعاد بزرگ، طراحی خاص تری داشته باشد.

درب ضد سرقت روماک

درب واحد علاوه بر زیبایی تامین کننده امنیت است. درب ضد سرقت با داشتن ساختاری مقاوم و قفل های متعدد ، امنیت و آسایش را فراهم می کند. ساختار این درب متشکل از هسته ای فولادی و شبکه هانیکام می باشد که توسط چوب کاور شده اند. ضخامت و وزن درب در عملکرد آن تاثیرگذار است. بنابراین درب های ضد سرقت درجه یک و مرغوب، سنگین وزن بوده و ضخامتی بیشتر از درب های استاندارد دارد.

بهره گیری از قفل های چند زبانه در جهات افقی و عمودی از دیگر ویژگی های درب های ضد سرقت می باشد. در حقیقت قفل کردن درب برای بالا بردن امنیت ضروری است. همچنین، برای زیبایی بخشیدن به درب، سطح درب روکش چوب می گردد. البته درب های ضد سرقت لوکس، تمام چوب هستند. در این صورت می توان با استفاده از ابزار طرح های زیبایی را بر روی درب پیاده سازی کرد. رنگ های پوششی در انواع نیم پلی استر و پلی اورتان نیز برای بالا بردن مقاومت درب کاربردی می باشند.

درب اتاق خواب

درب اتاق خواب نیز مانند سایر درب ها بر زیبایی خانه تاثیرگذار است. قیمت درب اتاق خواب با توجه به تنوع بالای جنس و متریال مختلف است. درب های تمام چوب و روکشی همراه با روکوب و پشت کوب از جمله درب های لوکس اتاقی هستند که در انواع سبک ها و طرح ها قابلیت اجرا دارند. نکته ای که به هنگام انتخاب درب اتاق باید در نظر داشت، هماهنگی طرح آن با سبک دکوراسیون است.

درب های ساده و فلت برای سبک های مدرن و امروزی بسیار پرطرفدار هستند. در حالیکه درب های قاب دار برای سبک های کلاسیک پیشنهاد می شود. درب های تمام چوب با رنگ پوششی جذابیت زیادی دارند. در صورتی که خواستار درب با نقوش چوب هستید، رنگ نیم پلی استر موج نما پیشنهاد می شود.

 شرکت روماک یکی از تولیدکنندگان محصولات چوبی است. Romak با بکارگیری مهندسان و طراحان خبر انواع درب های ورودی و داخلی را تولید می نماید. برای مشاهده درب ، کمد دیواری و کابینت این شرکت ، به لینک زیر مراجعه کنید.

www.romakcompany.com

کد خبر 545755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha