بورس تهران امروز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه در سراشیبی قرار گرفت و برای دومین روز متوالی با کاهش اکثر نمادها همراه بودند. شاخص کل بازار سرمایه در لحظات پایانی با ۵۲ هزار و ۹۰۲ واحد کاهش بر روی پله یک میلیون و ۶۳۱ هزار واحد ایستاد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۵۲ هزار و ۹۰۲ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۳۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۶۱۹ واحد کاهش به رقم ۴۴۹ هزار و ۳۷۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۷۲ هزار و ۸۲۲ معامله به ارزش ۸۱ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، مخابرات ایران و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۴۳۱ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۳۵۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار یک میلیون و ۲۵ هزار معامله انجام داده‌اند که ۴۴ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 545752

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha