سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
۰ نفر

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اقدام به برقراری یک پرواز فوق‌العاده برای روز پنج‌شنبه در مسیر تهران به یاسوج و یاسوج به تهران کرده است.

ایرباس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی محسنیان اظهار کرد: این پرواز با هواپیمای ایرباس ۳۱۹ و در روز پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۹۹ انجام خواهد شد.

وی افزود: زمان پرواز این هواپیما از تهران در ساعت ۷:۲۰ و از یاسوج ۱۰:۲۵ خواهد بود.

مدیر فرودگاه یاسوج تصریح کرد: زمینه نشست و برخاست هواپیماهای بدنه‌متوسط همچون ایرباس ۳۱۹ و هواپیمای RJ پس از پروژه‌های عمرانی فرودگاه و توسعه باند در این فرودگاه مهیا شده است.

محسنیان ابراز کرد: پیگیری‌های مستمر برای افزایش پروازها در استان توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیر فرودگاه یاسوج همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: شرکت هواپیمایی ماهان طی ۲ سال گذشته با استفاده از هواپیمای RJ خود برای برقراری پرواز در روزهای شنبه و چهارشنبه در استان اقدام کرده و در هفته گذشته و هفته جاری، به دلیل کمبود ناوگان و تعمیرات، پروازهای خود را موقتاً به این فرودگاه لغو کرده است.

مدیر فرودگاه یاسوج اظهار کرد: در هفته‌های پیش رو، پس از رفع مشکلات فنی، پروازهای ماهان نیز در این استان برقرار خواهد شد.

محسنیان تاکید کرد: پرواز ایرباس بر فراز آسمان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق مهمی در تاریخ هوانوردی و فرودگاهی این استان است.

کد خبر 545482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha