بورس تهران امروز سه‌شنبه یازدهم شهریورماه را کاهشی به پایان رساند. شاخص کل در ساعات پایانی با ۴۳ هزار و ۲۹۴ واحد کاهش بر مکان یک میلیون و ۶۸۴ هزار واحد جاخوش کرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل بورس با ۴۳ هزار و ۲۹۴ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۸۴ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۵۱۵ واحد کاهش به رقم ۴۵۵ هزار و ۹۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۱۵ هزار معامله به ارزش ۱۰۲ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۳۷۰ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۷۸۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۴۰۱ هزار و ۳۲۷ معامله انجام داده‌اند که ۳۰ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهرزمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 545354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha