هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هرگرم یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار تومان است.

طلا و ارز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌ میلیون و ۴۷۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۸۶دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم، در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار تومان، یورو ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۵۶۰ تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۲۵۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۷  هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان درج شده است.

** قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی همزمان با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، افزایش یافته و دلار از روز چهارشنبه هفته قبل در این صرافی‌ ها وارد کانال ۲۳ هزار تومان شده است.

کد خبر 545319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    چشم نظام روشن