سعادتمند پیش از این و در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده بود که مجیدی در خصوص ارائه لیست بازیکن مورد نیاز برای فصل آینده دروغ می‌گوید و هیچ لیستی از جانب سرمربی استقلال به باشگاه ارائه نشده است.

مجيدي

به گزارش همشهری آنلاین اختلافات فرهاد مجیدی با احمد سعادتمند باعث شده تا شاهد اتفاقات عجیبی در استقلال باشیم.  با شروع فصل نقل و انتقالات و با توجه به اینکه استقلال باید به زودی در جام باشگاه‌های آُسیا به میدان برود تصور می‌شد این باشگاه خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شود اما حواشی اخیر ایجاد شده مانع این موضوع شد.

سعادتمند پیش از این و در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده بود که مجیدی در خصوص ارائه لیست بازیکن مورد نیاز برای فصل آینده دروغ می‌گوید و هیچ لیستی از جانب سرمربی استقلال به باشگاه ارائه نشده است. دیروز هم مدیرعامل استقلال اعلام کرده بود که کمیته نقل و انتقالات باشگاه بدون نظر مربی وارد این بازار شده است.

اما نکته جالب توجه اینجاست که با لو رفتن لیست دو طرف ماجرا در نقل و انتقالات شاهد گزینه های متفاوتی هستیم.

لیست نفرات مدنظر استقلال شامل احسان حاج‌صفی (تراکتور)، اللهیار صیادمنش (فنرباغچه)، محمد حسین مرادمند (شهر خودرو)، سعید واسعی (پیکان) و حبیب فرعباسی (نفت مسجدسلیمان) است. 

در حالی که مجیدی و کادر فنی‌اش لیستی را تهیه کرده بودند که با لیست باشگاه متفاوت است. گفته می‌شود در لیست مجیدی نفراتی چون حاج‌صفی، رامین رضاییان، آرمین سهرابیان و صابر حردانی حضور داشتند که البته از میان آنها مسئولان استقلال با حاج‌صفی و سهرابیان وارد مذاکره شده‌اند.

اینکه باشگاه استقلال با نظر کدام مربی در حال مذاکره با بازیکنان لیگ برتری است سوال بزرگ هواداران این تیم است. هر چند به نظر می‌رسد این باشگاه بعد از فینال جام حذفی صحنه اتفاقات حاشیه‌ای بزرگی باشد.
 

کد خبر 545317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha