سران باشگاه منچسترسیتی برای خرید لیونل مسی رقمی دور از ذهن را در نظر گرفته‌اند.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین  بنابر ادعای سایت «اسپورت» اسپانیا، قرارداد لیونل مسی با منچسترسیتی ۵ ساله خواهد بود. این قرارداد به ۲ بخش زمانی مجزا تقسیم خواهد شد.
سه سال از این قرارداد مختص باشگاه منچسترسیتی است و ۲ سال دیگر را مسی با باشگاه نیویورک در لیگ ام ال اس آمریکا قرارداد امضاء خواهد کرد. مسی از این قرارداد برای هر فصل بدون احتساب مالیات ۱۰۰ میلیون یورو دریافت می‌کند و در عرض ۵ سال حدود ۷۵۰ میلیون یورو کسب می کند.

اسپورت می‌گوید مدیران منچسترسیتی اعضای گروهی هستند که مالکیت باشگاه آمریکایی نیویورک سیتی اف سی را هم در دست دارد. آنها به همین خاطر می خواهند مسی سال های پایانی قراردادش را در لیگ MLS و با پیراهن نیویورک به پایان برساند.

ابر ستاره فوتبال جهان همچنین برای حضور احتمالی خود در نیویورک صاحب ۲۵۰ میلیون یورو خواهد شد. این قرارداد برای جلوگیری از دور زدن قوانین فیرپلی مالی (FFP) توسط باشگاه منچسترسیتی نوشته خواهد شد. منچسترسیتی انگلیس از مشتریان پر و پا قرص لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا به حساب می‌آید.

در خصوص نجومی بودن دستمزد مسی همین بس که او میتواند با 750 میلیون یورویی که در سیتی به عنوان حقوق دریافت می‌کند هر باشگاهی که در لیگ ایتالیا و آلمان (به جز بایرن) و اسپانیا(به جز رئال و بارسلونا) وانگلیس(به جز منچستر ، لیورپول و سیتی) وجود دارد را بخرد. مبلغی شگفت انگیز که ممکن است ستاره بارسلونا را وسوسه کند حتی در صورت برکناری بارتامئو هم در این تیم نماند.

کد خبر 545012

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
    0 0
    این دنیا هست یا طویله؟! افرادی بخاطر دویدن و لگد زدن! به توپ تو دریایی از پول غوطه‌ورن و در همون لحظه بیش از یک میلیارد انسان غذای کافی برای خوردن ندارن !و مردمی که با هزار مکافات حتی در کشورهای پیشرفته برای گذران زندگی کار میکنن عاشق این مفتخورهای بی خاصیتن و برای عکس و امضا با این افراد التماس میکنن!! واقعا درست گفته اند که از ماست که بر ماست!! البته وضع کشور خودمون هم بدتر از اوناست نمونش قرارداد ویلموتس چای!!!