تیم فوتبال شارلروا امروز ماجراجویی اش در رقابت های سوپرلیگ فوتبال زنان بلژیک به طور رسمی و البته با حضور یک ستاره ایرانی آغاز خواهد کرد.

فرمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ورزش سه شارلروا برای اولین بار در سوپرلیگ زنان بلژیک تیم دارد و از امروز حضورش در این رقابت ها را شروع می کند. شارلروا در حالی امروز در زمین تیم خنک به مصاف به این تیم می رود که یاسمن فرمانی یکی از ستاره های فوتبال زنان ایران نیز در ترکیبش حضور دارد.

یاسمن فرمانی بازیکن تیم فوتبال زنان ملوان و رده های سنی تیم ملی ایران ، چند روز قبل قرارداد رسمی اش را با تیم فوتبال زنان شارلروا به امضا رساند تا در این فصل نماینده فوتبال زنان ایران در فوتبال بلژیک باشد. یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده دیگر بازیکن ملی پوش ایرانی است که در تیم شارلروا بازی می کند.

فرمانی امیدوار است که در فصلی که همسرش علی قلی زاده بازی های درخشانی را در ترکیب شارلروا داشته او نیز در تیم زنان این باشگاه بتواند نمایش خوبی داشته باشد. یاسمن فرمانی و علی قلی زاده اولین زوج فوتبالیست ایرانی هستند که در یک باشگاه اروپایی بازی می کنند.

اسپورتینگ شارلروا تا قبل از این در بالاترین سطح فوتبال بلژیک تیمی در رده زنان نداشت و این اولین حضور این تیم در سوپرلیگ فوتبال زنان است.

در حالی که شارلروای خانم ها اولین بازی اش را در تاریخ سوپرلیگ در بلژیک انجام می دهد ، تیم مردان شارلروا در هفته چهارم رقابت های لیگ بلژیک به مصاف تیم آنتورپ می رود. علی قلی زاده در این فصل و تا این زمان یکی از بهترین های لیگ بلژیک بوده است و با دو پاس گل مهمی که به کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی شارلروا داده در حضور این تیم در صدرجدول نقش کلیدی ایفا کرده است.

با این وجود از این امروز ، بازی های تیم شارلروا تحت تاثیر حضور این زوج ایرانی قرار خواهد داشت؛ موضوعی که در فوتبال بلژیک و رسانه های این کشور نیز با واکنش های مثبت و جالب توجهی تا الان مواجه شده است. موضوع جالب می تواند این باشد که علاوه بر هم باشگاهی بودن فرمانی و قلی زاده ، این موضوع می تواند تبدیل به نوعی رقابت البته عاشقانه  درون خانوادگی هم بشود؛ اینکه کدامیک عملکرد درخشان تری داشته اند.

کد خبر 544352

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha