مجموع نظرات: ۱
پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰
۰ نفر

پسر جوان که برای تمرین خوانندگی به پارکی در تهران رفته بود، در جریان درگیری با ۴ جوان دیگر مرتکب قتل شد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، چند روز قبل جوانی با اورژانس تماس گرفت و از درگیری و زخمی شدن پسری در پارک نهج‌البلاغه تهران خبر داد. به‌دنبال این تماس، امدادگران اورژانس و مأموران پلیس راهی محل حادثه که تونلی داخل پارک بود، شدند.

امدادگران با حضور در پارک، با بدن نیمه‌جان پسر جوانی مواجه شدند که از ناحیه ران پا مصدوم شده بود. پسر دیگری که در محل حضور داشت، خود را عامل این جراحت معرفی کرد و دستگیر شد.

پس از انتقال جوان مجروح به بیمارستان، وی ساعتی بعد جان باخت و بدین ترتیب ایرج به اتهام قتل به دستور بازپرس جنایی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. وی درباره این ماجرا گفت: من لیسانس شیمی دارم و در یک داروخانه کار می‌کنم. من از شهرستانی اطراف تهران برای دیدن پسردایی‌ام به تهران آمده بودم. روز حادثه با هم رفتیم پارک. آنجا تونلی هست که برای آواز خواندن خیلی مناسب است. چون صدا اکو می‌گیرد. برای همین آواز خواندن در این تونل‌ را دوست دارم. با پسردایی‌ام راهی پارک شدیم. من مشغول آواز خواندن بودم که ۴ پسر جوان وارد تونل شدند. آنها هم می‌خواستند مثل ما تمرین خوانندگی کنند.

او ادامه داد: بعد از چند دقیقه سر خوانندگی بحثمان شد. ۳ نفر از آنها با پسردایی‌ام درگیر شدند و من هم با مقتول. او چاقو داشت و به من حمله کرد. من به سختی چاقو را از او گرفتم و از تونل فرار کردم اما او باز هم دنبال من آمد. فقط برای اینکه بترسد، یک ضربه به او زدم که به رانش اصابت کرد. دوستانش با دیدن این صحنه فرار کردند. اما من ماندم و به پلیس و اورژانس زنگ زدم. پلیس من را در همان پارک دستگیر کرد. من ناخواسته دستم به خون او آلوده شد.

به این ترتیب متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 544063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
    2 1
    عصبانی ترین کشوردنیا