مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور زنان و مدیر کل توانمندسازی زنان و خانواده آخرین وضعیت ۶ قلوهای تازه متولدشده در استان البرز را تشریح کرد.

۶ قلوها

به گزارش همشهری آنلاین له نقل از ایسنا، فاطمه عباسی با اشاره به حمایت‌های سازمان بهزیستی از ۶ قلوهای تازه متولد شده در استان البرز اظهار کرد: در همان ساعات اولیه تولد ۶ قلوها در یکی از بیمارستان‌های استان البرز، همکاران ما در بهزیستی با والدین این نوزدان تماس گرفتند و از آنها حمایت‌هایی کردند.

وی افزود: در این راستا مبلغی به عنوان کمک هزینه از سوی سازمان بهزیستی برای حمایت از ۶ قلوها به خانواده آنها پرداخت شد. همچنین یک سبد کالا و پوشک و شیرخشک با مشارکت خیران  و سازمان بهزیستی به این خانواده ارائه شد.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور زنان و مدیرکل توانمندسازی زنان و خانواده با بیان اینکه با بهزیستی استان البرز نیز مکاتبه ای صورت گرفت تا اسامی این فرزندان در سامانه ارمغان برای برخورداری از شیر خشک یارانه ای و مستمری ماهانه ثبت شود، گفت: از این ماه خانواده ۶ قلوها مستمری ماهانه دریافت می کنند که به طور کلی مبلغ مستمری چندقلوها ۴۷۹ هزار تومان است.

عباسی ادامه داد: همچنین در حال رایزنی با دبیر ستاد مسکن مددجویان هستیم تا درصورت امکان برای موضوع مسکن آنها نیز اقداماتی صورت پذیرد.

وی افزود: سعی داریم که حمایت خیران را به عنوان حامی کودک برای حمایت از چندقلوها جلب کنیم.

کد خبر 543819

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    هزینه چاپ خبر از رقم حمایت نالی بیشتر شده که.