مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

اقدام‌های لازم برای راه‌اندازی اولین شهرک ماهیان زینتی ایران در استان مرکزی در حال انجام است تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

ماهیان زینتی

به گزارش‌همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در ایام‌هفته دولت ۳۵ پروژه با اعتبار ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان محلات افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که اشتغال‌زایی ۱۸۲ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به‌همراه دارد.

افتتاح آسفالت راه عیسی آباد به شانق به طول سه کیلومتر، افتتاح کارگاه‌های آموزشی‌هنرستان فنی حرفه‌ای شهید سید مصطفی خمینی شهر محلات با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان و پارک نیم‌ور با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان و روشنایی محور نیم‌ور- دلیجان به طول دو کیلومتر از جمله پروژه‌های شاخص این شهرستان بوده که با حضور استاندار و سایر مسئولان استانی انجام شده است.

فرماندار محلات گفت: شهرک ماهیان زینتی به عنوان یک پروژه شاخص در مرحله برگزاری مناقصه برای برق، آب و ... است و امیدواریم به عنوان اولین شهرک ماهیان زینتی در کشور در دهه فجر به بهره برداری برسد.

حسن قمری اضافه کرد: اجرای شهرک تریکوبافی محلات به عنوان اولین شهرک محصولات کشباف کشور جزو نیازهای اساسی استان و مطالعه فاز دوم دهکده گل محلات از نیازها و اولویت‌های شهرستان محلات است که امیدواریم‌هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرند.

کد خبر 543601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha