سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

روزنامه اسپورت می‌گوید پاری سن ژرمن قصد دارد لوئیس سوارز را به پاریس منتقل کند تا او یک بار دیگر در کنار هم‌تیمی سابقش در بارسا به میدان برود.

سوارز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، روزنامه کاتالان اسپورت می‌گوید بعد از آنکه مشخص شد رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا تمایلی به ادامه کار با لوئیس سوارز ندارد جدایی او از بارسا حالا از هر زمان دیگری محتمل‌تر شده. در این میان باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن فرصت را غنیمت دانسته و از همین حالا تلاش برای به خدمت گرفتن سوارز و تشکیل زوج نیمار- سوارز را در دستور کار قرار داده.

پاریسی‌ها می‌دانند که اگر بارسا اجازه خروج سوارز را صادر کند می‌توانند بدون کوچک‌ترین هزینه‌ای یک شماره ۹ استثنایی را به خدمت بگیرند. به همین خاطر است که PSG این روزها همه توجه خود را به ماجرای سوارز و بارسا معطوف کرده.

اسپورت اما می‌گوید PSG دو سال پیش هم برای خرید سوارز تلاش کرده بود که ناموفق بود. علت این بود که نیمار از باشگاه فرانسوی خواسته بود سوارز را جذب کند چرا که نیمار معتقد بوده و هست که این ستاره اروگوئه ای بهترین بازیکن شماره ۹ دنیا است. بعد از آنکه PSG در فینال لیگ قهرمانان اروپا  مقابل بایرن دریافت که در خط حمله فاقد قدرت آتش کافی است حالا جای خالی یک شماره ۹ کلاسیک مثل سوارز در این تیم بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

پاریسی‌ها البته مدتی پیش مائورو ایکاردی را به عنوان شماره ۹ اصلی خود به خدمت گرفتند ولی او در فینال لیگ قهرمانان کل بازی را روی نیمکت بود و اسپورت می‌گوید نیمار معتقد است سوارز می‌تواند در این پست عملکرد به مراتب بهتری نسبت به ایکاردی داشته باشد.

البته روزنامه کاتالان می‌گوید PSG هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ای به بارسا ارائه نداده و فعلاً در حال رصد وضعیت بوده و منتظر است تا ببیند آیا نهایتاً بارسلونا ستاره اروگوئه ای را به صورت رسمی در معرض جدایی قرار خواهد داد یا نه. یکی از علتهای اصلی این است که باشگاه پاریسی باید مراقب عدم تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا باشد و در نتیجه آزاد شدن سوارز توسط بارسا برایش اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 543515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha