مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

آتش‌سوزی واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم مهار شد و اجازه تخریب مخازن گازوئیل این واحد داده نشد.

اتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم روز دوشنبه ۳ شهریور گفت: ساعت ۱۰:۳۰ امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم خبر آتش سوزی در یک واحد صنعتی تولیدکننده شمش آهن مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه اعلام شد و بلافاصله ۶ دستگاه خودرو عملیاتی سنگین و دو دستگاه خودرو آب ده و تانکرهای آبرسان شهرداری قم برای انجام عملیات اطفاء و پشتیبانی از آتش نشانی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه به محل حادثه اعزام شدند. خوشبختانه با حضور ۴۰ آتش نشانی که از قم برای شرکت در عملیات اطفاء و پشتیبانی آمده بودند،‌ حریق که در مخازن هشت هزار لیتری گازوئیل واقع شده بود اطفا شد و اجازه تخریب برجک مخازن داده نشد.

وی با اشاره به ایمن‌سازی کامل محل حادثه، ادامه داد: با تلاش آتش نشانان شرکت‌کننده در این عملیات،‌ حریق به طور کامل در منطقه حادثه اطفاء شده و این حادثه مصدومی نداشته است. علت و میزان خسارات وارد شده در این حادثه پس از انجام ارزیابی‌های کارشناسی اعلام خواهد شد.

شهرک صنعتی شکوهیه قم در ۱۲ کیلومتری محور قدیم قم - تهران در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۱ هکتار واقع شده است. قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

کد خبر 543236

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha