مسی این روزها در بزرخ ماندن و رفتن است و تصمیمات رییس بارسلونا بر خشم او افزوده است.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی سخت ترین روزهای خود در نیوکمپ را می‌گذراند. کاپیتان بارسلونا که فصلی بی‌افتخار را همراه با این تیم به پایان رساند در انتظار تحولات باشگاه بود تا تکلیفش با مدیرت این باشگاه برای ماند و یا رفتن مشخص شود. اما بارتامئو هرگز تن به انتخابات پیش از موعد نداد تا مسی همچنان در برزخ جدایی و یا ادامه حضور در نیوکمپ بماند.

مسی این روزها بهانه‌های مختلفی برای نارضایتی از اقدامات مدیریت باشگاه دارد. از انتخاب ستین گرفته تا سیاست های نقل و انتقالاتی بارتامئو. اما آنچه که باعث خشم این روزها لئو شده قرار گرفتن لوییز سوارز در لیست فروش بارسلوناست. 

 سایت مارکا در این خصوص گزارش داده که  «لیونل مسی» بیش از پیش از دست مسوولان باشگاه بارسا به دلیل اینکه مذاکرات خود را برای فروش سوارز شروع کردند، عصبانی است.

فوق ستاره آرژانتینی که دوست صمیمی سوارز محسوب می‌شود از خبرهایی که در مورد جدایی مهاجم اروگوئه‌ای به گوش می‌رسد، خشمگین است.  دو بازیکنی که بیشترین زمان را بعد از تمرین و مسابقه در کنار هم هستند و اوغات فراغت خود را با خانواده و کنار هم می‌گذرانند. سوارز شاید این روزها یکی از دلخوشی‌های مسی در نیوکمپ باشد.

مهاجم اروگوئه‌ای بعد از انتشار شایعاتی در خصوص قرار گرفتن در لیست فروش بارسلونا اعلام کرده بود که مشکلی با نیمکت‌نشینی ندارد و میخ‌واهد که در بارسلونا بماند.

سوارز در تازه‌ترین واکنش خود به آ اس گفته: اسم‌هایی برای جدایی از باشگاه مطرح شد اما هنوز کسی در باشگاه به طور مستقیم به من نگفت که می‌خواهیم از شر تو خلاص شویم. اگر بارسا می‌خواهد من از تیم جدا شوم، مسوول باشگاه باید با من به صورت مستقیم صحبت کند

کد خبر 542830

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    25 17
    اوه اوه
  • امین IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    44 8
    من رئالی هستم ،ولی واقعا حق سوارز نیست که اینجور رفتاری باهاش بشه ،سوارز همین الان هم یکی از بهترین مهاجمان دنیاست،بارسا میخواد سوارز رو بفروشه کی رو جایگزین کنه؟لائوتارو اصلا در حد و اندازه های سوارز نیست...
  • خودا IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    63 36
    بازیگران بی لیاقت وپر ادعا وترسو همان بهتر که به درک واصل شوند برای آنها اصلا اشکی نباید ریخت..... رفتند که رفتند پشت سرشان را هم نگاه نکنند.‌‌‌
  • س IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    31 58
    مسی نیازی به دلخوشی ندارد اوخدا را داردفقط آدمهای بی کفایت را رد می کند تا ادب شوند
  • Ali IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    53 17
    چرا سوآرز حالا ؟بنده خدا به این خوبی بازی میکنه میخوان بفروشنش حالا؟
  • Ahmad IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    4 0
    به نظر من حیف سوارز اینهمه افتخار آفرینی برای بارسا آورد....مسی باید بره منچستر سیتی به نظر من....میترکونه
  • سامیار IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 4
    بایرن مونیخ قهرمان