مدیرعامال استقلال در تلاش برای آوردن استراماچونی به ایران است.

استراماچونی

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای شکایت آندره استراماچونی از استقلال و غرامت سنگین او از این باشگاه باعث شد تا احمد سعادتمند مدیرعامل آبیها راهی ایتالیا شود برای مذاکره با سرمربی سابق استقلال.  پیش از این همشهری آنلاین گزارش اختصاصی در خصوص سفر مدیر عامل استقلال به همراه تیم مذاکره کننده این باشگاه به ایتالیا داده بود و حالا این اتفاق افتاده است و مدیران این باشگاه امید فراوانی برای دستیابی به توافق با سرمربی سابق خود  دارند.

استقلال بازنده پرونده ۴۰ میلیاردی استراماچونی | پیرمرد ایتالیایی تنها راه فرار آبی‌ها

استقلالی‌ها از طریق یکی ار مربیان قدیمی فوتبال ایتالیا که رابطه خوبی با استراماچونی دارد در این مذاکرات حضور خواهند داشت .   سرجیو روتیچانی ، رئیس اتحادیه مربیان منطقه لاتزیو است و  مربی شناخته شده‌ای در ایتالیا و اروپا است و با توجه به سابقه حضورش در ایران و اصفهان و تدریس مربیگری در رده‌های پایه ، باشگاه استقلال برای مذاکره با استراماچونی از او درخواست کمک کرده است.  استراماچونی در واقع شاگرد این مربی باتجربه محسوب می‌شود.

روز گذشته سعادتمند به همراه مهدی نوروزی معاون اقتصادی استقلال و همچنین کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه به کشور ایتالیا رسیدند و شب گذشته نیز جلسه ای را با عبادی مربی ایرانی شاغل در ایتالیا و سرجیو روتیچانی برگزار کردند.باید دید در نهایت حاصل سفر مدیران استقلال به ایتالیا منجر به توافق با استراماچونی خواهد شد یا خیر. استرا خواستار غرامت یک میلیون و هشتصد هزار یورویی شده است در حالی که او قرارداد دو ساله به ارزش یک میلیون و پانصد هزار دلار با استقلال به امضا رسانده بود.

 گفته می‌شود سعادتمند در تلاش است تا  ادامه مذاکرات را به ایران بکشاند و مقدمات سفر استرا به ایران را فراهم کند.

هر چند شایعاتی در خصوص بازگشت استراماچونی به استقلال به دلیل میزان غرامت او هم شنیده می‌شود. در واقع باید دید باشگاه استقلال اگر مجبور به پرداخت مبلغ قرارداد دوساله استراماچونی شود چه واکنشی خواهد داشت و آیا استرا حاضر به بازگشت به فوتبال ایران خواهد شد یا نه. 

کد خبر 542540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha