مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

بنا بر اعلام مسئولان مدیریت شهری و پلیس راهور پایتخت از صبح امروز اول شهریور ماه، ۲ طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا اجرایی شد.

طرح ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خبر آغاز طرح ترافیک تهران از شنبه اول شهریور ماه، دو روز قبل از سوی پیروز حناچی شهردار تهران به خبرنگاران اعلام شد.

در این رابطه، رئیس پلیس راهور پایتخت هم گفت: اجرای طرح از ساعت ۸:۳۰ صبح هر روز آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

سردار محمدحسین حمیدی خاطرنشان کرد: رانندگانی که در این محدوده حضور دارند از ساعت ۱۴:۳۰ مجوز خروج از طرح را خواهند داشت.

همچنین بنا بر اعلام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دیگر طرح ترافیک خبرنگاری ۱۳۹۸ اعتبار ندارد و تنها خبرنگارانی که طرح ترافیک امسال را دارند، می‌توانند از تخفیف ورود به طرح‌های تهران استفاده کنند.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شد و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و «شارژ حساب شهروندی» بود.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک، بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران، ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته بود و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ اجرا می‌شد که خبرهایی مبنی بر شلوغی مترو و اتوبوس موجب شد تا اجرای طرح به صورت موقتی لغو شود.

کد خبر 542358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha