قانون منع به کارگیری بازیکنان ومربیان خارجی در همین ابتدای کار با تبصره ای روبه رو شده است.

استراماچوني

به گزارش همشهری آنلاین دو روز پیش بود که خبر منع به کار گیری مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر ایران اعلام شد. موضوعی که با واکنش های متفاوتی روبه رو شد. اما حالا  گویا این قانون تبصره ای را به خود اختصاص داده است.

هوشنگ نصیرزاده، عضو هیئت رییسه سازمان لیگ، در این خصوص می گوید: مربیان و بازیکنان خارجی که قبلا در لیگ برتر حضور داشته اند در شرایطی خاص، می توانند سال آینده به فوتبال ایران بازگردند.

به دنبال وضع قانون منع جذب مربی و بازیکن خارجی برای فصل آینده لیگ برتر، گویا مقرر شده افرادی که هنوز در فیفا پرونده باز دارند بتوانند به فوتبال ایران برگردند. هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی دقایقی پیش با حضور روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی توسط تیم های لیگ برتری واکنش نشان داد و عنوان کرد: این قانون هنوز قطعی نیست و به تصمیم نهایی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بستگی دارد اما مربیان و بازیکنانی چون استراماچونی و کالدرون که پیش تر در فوتبال ایران حضور داشتند و در حال حاضر هنوز پرونده آنها با تیم ایرانی بسته نشده، می توانند مجددا به فوتبال ایران برگردند و در لیگ فعالیت کنند.

ظاهرا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال قبول کرده اند به شرط آنکه قرارداد جدید آنها از مبلغ غرامتشان پایین تر باشد این اتفاق بیفتد.

با این حساب از میان مربیان خارجی هم کالدرون و هم استراماچونی و شفر فرصت بازگشت به ایران را دارند. سرمربی سابق استقلال با شکایت در فیفا خواهان دریافت غرامت سنگینی شده است غرامتی که بیشتر از مبلغ قرارداد او برای فصل دوم قراردادش است. باید دید در نهایت سرنوشت پرونده شکایت سرمربی سابق استقلال با این تیم به کجا خواهد انجامید.

کد خبر 542296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha