مسابقه کتابخوانی مجازی «سه دقیقه با کتاب» به مناسبت ماه محرم با موضوع کتاب «گنجشک و جبرئیل» برگزار می‌شود.

مسابقه کتاب‌خوانی گنجشک و جبرئیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، این مسابقه بر اساس مجموعه شعر عاشورایی سیدحسن حسینی از یکم تا ششم شهریورماه به مدت یک هفته  برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند به صفحه اینستاگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی https://instagram.com/isba.ir   یا کانال پیام‌رسان این سازمان به نشانی https://t.me/isbair  مراجعه کنند.

در این مسابقه هر روز بخش‌هایی از متن کتاب «گنجشک و جبرئیل» به همراه یک سوال از بخش مربوطه در صفحات اینستاگرام و پیام‌رسان سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد و شرکت‌کنندگان از ساعت ۱۰ صبح هر روز به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند تا پاسخ خود را ارسال کنند. ارسال پاسخ در صفحه اینستاگرامی از طریق دایرکت و در فضای تلگرام از طریق نشانی https://t.me/isba۱۳۸۰  انجام می‌شود.

جایزه روزانه این مسابقه ۵۰ هزار تومان بن خرید کتاب به قید قرعه خواهد بود. اعلام برندگان نیز از طریق صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی انجام می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه این مسابقات به شماره ۶۶۹۷۱۱۸۴ تماس بگیرند.

کد خبر 541923

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha