چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای در بجنورد خبر داد که با استفاده غیرقانونی از مدارک هویتی یکی از شهروندان اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی افرادی با سوء استفاده از مدارک هویتی او اقدام به افتتاح حساب و به تبع آن اقدام به کلاهبرداری از سایر شهروندان می‌کنند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان شمالی قرار گرفت.

او با اشاره به این‌که کارآگاهان تحقیقات گسترده و میدانی خود را با جدیت آغاز کردند، افزود: با تلاش مستمر و دقیق کارآگاهان متهمان شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. در نهایت ۲ نفر متهم بعد از انجام تحقیقات لازم در این رابطه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ رستگار با بیان این‌که متهمان در تحقیقات انجام شده به کلاهبرداری از ۴ شهروند به ارزش ۴۶ میلیون ریال اعتراف کردند، یاد آور شد: بعد از تشکیل پرونده متهم ردیف اول با قرار مناسب راهی زندان و متهم ردیف دوم نیز با کفالت آزاد شد.

کد خبر 541852

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha