شهردار کرمان از انجام مطالعات توسط مشاور به منظور تبدیل میدان کوثر به پیاده‌راه خبر داد.

كرمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امسال در شهر کرمان‌ در ادامه پروژه‌های عمرانی (پنج تقاطع غیرهمسطح) دو پروژه دیگر از جمله تقاطع غیر همسطح بلوار کشاورز به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین در سال آینده پل الغدیر به اتمام خواهد رسید.

از دیگر طرح‌های شهرداری کرمان در سال جاری بحث تملک محور سردار سلیمانی از بلوار کوثر تا بلوار الغدیر خواهیم داشت همچنین جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی در دستور کار است ضمن اینکه بخشی از مطالعات آن انجام شده و در حال اجرا است.

امسال همچنین اجرای طرح پیاده راه میدان توحید (میدان ارگ)، طراحی و ساماندهی ورودی‌های شهر توسط مشاور انجام شده، همچنین میدان شورا که مطالعات آن در حال پایان یافتن است تا پایان سال بخشی از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کرمان در نشست خبری با اشاره به اجرای یک میلیون و ۸۳۰ هزار مترمربع آسفالت با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان آسفالت ریزی در شهر کرمان طی امسال گفت: این طرح از ورودی کرمان از سمت هفت باغ آغاز شده است.

مهران عالم‌زاده گفت: عملیات احداث آرامستان جدید مجدداً آغاز شده و مشکل آن با ارتش و اداره کل راه و شهرسازی رفع شده که تا پایان سال بحث تدفین انجام خواهد شد.

مرمت باغ لله در دستور کار است

مطالعات رینگ پیرامون شهر نیز انجام شده که احتمالاً سه پل در آن قرار خواهد داشت و به زودی مرمت و بازسازی باغ لله نیز در دستور کار است.

 از اقدامات دیگر شهرداری در سال جاری می‌توان به زیر ساخت عملیات احداث و ساخت مسکن مهر و همچنین بهسازی و نوسازی مدرسه شهرداری که قرار است تبدیل به فرهنگسرا شود، اشاره کرد.

امسال برای اولین بار احداث پارک‌های بحران را در دستور کار داریم همچنین بحث طراحی و ساماندهی بلوار جمهوری، احیا و بهسازی قبه سبز، بحث طراحی و بهسازی میدان کوثر (که قرار است به پیاده راه تبدیل شود)، احیا و بدنه‌سازی بافت قدیم شهر، مطالعه و اجرای ساختمان شورای شهر، اضافه شدن ۲۰ دستگاه اتوبوس با اعتبار ۶۳ میلیارد تومان به ناوگان حمل و نقل شهری از دیگر اقدامات شهرداری کرمان است.

در  سال جاری ۲۰ پارک با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه ۲۰ پروژه در حال بهره‌برداری است و ۲۰ پروژه هم در حال اضافه شدن به این پروژه‌ها است.

کد خبر 541849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha