سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولانی را که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی شهریور سال ۹۹ هستند به خدمت سربازی فراخواند.

سربازي

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ شهریورماه سال ۱۳۹۹ را دریافت کرده‌اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی دیپلم و زیر دیپلم می‌بایست در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است، در این دوره از اعزام به خدمت برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم مبتلا به بیماری‌های مزمن مهم و حساس (آسم، قلبی و عروقی، خونی، گوارشی و عفونی) تمدید شده و این دسته از مشمولان نیاز به مراجعه حضوری ندارند.

گفتنی است، مشمولان اعزامی می‌بایست به همراه برگ معرفی‌نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر پلیس+۱۰ دریافت کرده‌اند به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود برای معاینه در خصوص ویروس کرونا مراجعه کنند و در صورت تایید سلامتی آنان در این زمینه، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تایید مرکز بهداشت را به همراه داشته باشند.

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی مجددا در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند. همچنین عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب می‌شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

کد خبر 541532

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha