سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

سرمربی فوتبال اترک خراسان شمالی گفت: با کسب ۲ پیروزی ارزشمند و یک مساوی برابر تیم‌های آوالان کامیاران، شهرداری فومن و امید گناوه ماندن اترک در لیگ دسته‌دوم فوتبال قطعی شده است.

فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، حسن سروری سه‌شنبه ۲۸ مرداد با اشاره به لغو بازی امروز اترک در مقابل شهید قندی یزد و برگزاری آن در هفته آینده، اظهار داشت: اگرچه زمزمه‌هایی در خصوص عدم حضور بازیکنان اترک در دیدار برابر شهید قندی یزد در فضای مجازی شنیده می‌شود ولی با پرداخت به موقع معوقات بازیکنان، این اتفاق نخواهد افتاد. در واقع با توجه به تعهدی که بازیکنان به این تیم دارند، این عدم حضور در برابر شهید قندی دور از انتظار است.

سروری با بیان این‌که از ابتدای شروع فصل ۸۰ درصد بازیکنان، غیربومی بودند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۵۰ درصد بازیکنان اترک، بومی هستند که با توجه به رویکرد مدیریت تیم، در فصل آینده تعداد بازیکنان بومی از این نیز بیشتر خواهد شد.

سرپرست تیم اترک خراسان شمالی نیز با بیان این‌که مدیریت باشگاه به بازیکنان قول داده است که تا پایان فصل مطالبات آنها را تسویه کند، خاطرنشان کرد: برخلاف بسیاری از تیم‌های لیگ دسته ۲ کشور، مدیریت باشگاه ۵۰ درصد مطالبات بازیکنان را در این فصل پرداخت کرده است. مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان حتی در تیم‌های لیگ برتری نیز وجود دارد و حال آن‌که مدیریت باشگاه اترک خوب عمل کرده و چنین مسایلی بر تمرینات و بازی‌های این تیم تاثیر منفی نگذاشته است.

اترک هم‌اکنون با ۲۶ امتیاز در رده یازدهم و بالاتر از امید گناوه قرار دارد. اترک خراسان شمالی، تاکنون در این رقابت‌ها ۲۵ بار به میدان رفته که ماحصل آن کسب ۸ تساوی، ۱۱ شکست و ۶ پیروزی است که پیروزی‌های آن برابر تیم‌های کاسپین قزوین، فولادنوین اهواز، آوالان کامیاران، اروند خرمشهر و شهرداری فومن بوده است.

کد خبر 541431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha