دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل جوان بندرعباسی پس از سه سال متواری شدن در استان خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عبدالمجید کرمی گفت: در پی اعلام یک فقره مرگ مشکوک در یک ساختمان نیمه‌کاره در شهرستان بندرعباس در شهریور ۹۶، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص شد متوفی از کارگران ساختمانی است و هرروز صبح در محل تجمع کارگران ساختمانی برای اشتغال حضور پیدا می‌کرده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان افزوذ: با توجه به حرفه‌ای بودن قاتل، مأموران با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی مطلع شدند قاتل پس از ارتکاب قتل به مدت سه سال در استان‌های شرقی مخفی‌شده و دائماً محل سکونت خود را تغییر می‌داده است. در بررسی مأموران محرز شد که قاتل پس از سه سال وارد استان هرمزگان شده و دریکی از محلات شهرستان بندرعباس خود را مخفی کرده است و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

کرمی ادامه داد: متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود اما با ارائه دلایل و مستندات چاره‌ای جز تسلیم نداشته و به قتل به انگیزه اختلاف مالی معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرائم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 540997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha