یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

رئیس جمهور با بیان اینکه رونق و جهش اقتصادی در سایه مشارکت و محوریت یافتن مردم در اقتصاد محقق خواهد شد، گفت: ثبات، آرامش و اطمینان نسبت به آینده اقتصاد کشور می تواند به مشارکت هرچه بیشتر مردم در این حوزه بیانجامد.

حسن روحانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی امروز یکشنبه ۲۶ مرداد در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اصلی ترین سیاست دولت را ایجاد آرامش در اقتصاد و همچنین ثبات در تصمیمات و سیاست ها و نبود ابهام و نگرانی نسبت به آینده اقتصاد کشور دانست و تاکید کرد: ایجاد فضایی مطمئن، آرام و با ثبات و دادن اطمینان خاطر به مردم نسبت به آینده اقتصاد کشور همواره مورد تاکید و توجه دولت بوده است.

روحانی خاطرنشان کرد: دولت اجازه نداد که بدخواهان ایران به اهداف خود در آسیب زدن به اقتصاد کشور دست یابند اگر چه ممکن است در این جنگ شدید اقتصادی، کندی هایی در تحقق اهداف و روند اجرای برنامه های دولت ایجاد شده باشد.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و کمک به جهش تولید، تقویت بازار سرمایه را از جمله راههای تحقق این هدف برشمرد و افزود: بازار سرمایه ظرفیت قابل توجهی برای هدایت نقدینگی جامعه به سمت تولید و افزایش سرمایه گذاری و اشتغال دارد.

روحانی با اشاره به تصمیم دولت در اجرای سیاست تقویت بورس اظهار کرد: عرضه های متنوع، سودآور و مطمئن از دارایی های دولتی و عمومی در بورس طبق برنامه ریزی های انجام گرفته با نظم و استمرار تداوم خواهد یافت و نباید در این موضوع هیچ کندی و تعللی صورت بگیرد.

رئیس جمهور گفت: کارشناسان بازار سرمایه نوسانات تصحیح کننده در بورس را امری عادی و طبیعی می دانند اما در عین حال باید از ناهماهنگی در اظهار نظرها و اقدامات اجتناب شود.

در همین زمینه:

کد خبر 540808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملت IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    132 6
    نوسان و اصلاح با عرضه وتقاضا طبیعیه ولی نه با دستکاری و دستوری و داد زدن شما بعد از اینکه ماشپنا رو فروختی 100 هزار میلیارد تومان از بورس در اوردی بگی این چه سرعتی ملت بفرستی تو30 درصد ضرر با یه داد وبیداد
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    چنانچه سخنان رئیس جمهور محترم را مبنا قرار داده و مقایسه کنیم با وضعیت بازار سرمایه می توان به راحتی نتیجه گرفت که عامدانه و مهندسی شده سرمایه های خرد طبقه پایین جامعه به حقوقی ها ؛ هلدینگ های مالی بزرگ ؛ و برخی خواص در حال انتقال است . بسیار مایه شرمساری است که دولت محترم هر چه اعلام می نماید نتیجه معکوس می دهد . وقتی سخنان دو وزیر کابینه که اصولا از یک سیاست یکپارچه تبعیت می کنند دو مطلب کاملا متضاد بوده و باعث شروع ریزش اخیر بازار سرمایه می گردد و در این بین ریاست محترم جمهور از ایجاد آرامش در بازار سرمایه صحبت می کند مسلما غیر از آنچه اشاره شد استنباط دیگری از موضوع نمی توان کرد .
  • محسن IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    121 9
    اگه قراربه حرف باشه همه مردم میتونندحرف بزنند.تاانجامش خیلی فاصلس.مسئولین سهام یک واریزی رانمیتوانندانجام بدهند.همش وعدهای توخالی ...
  • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    95 6
    کجای این نیاز به همکاری مردم است به فروش سهم در نماد وتجارت نگاهی انداختید که کل فروش امروز فقط حاصل دست فروش 500 نفر بود از 8:35 صبح رفتم نوبت فروش شدم نفر 7200 نفرم ساعت 12:35 شدم نفر 6200 نفرم، بابا این همه سهم به 14000 نفر فروخته شده بابا ماروهم بازی بدید 3 روزه نمیشه فروخت اقتصاد پوکیده ایران مارو هم بازی بدید
  • بنده خدا IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    115 5
    جدا شما از این چند میلیون نفری که در بورس هستن چه انتظاری داری که انتظار داری هم عرضه های سنگین سهام عدالت را بخرن هم عرضه های سنگین حقوقی ها را بخرن هم نفت را بخرن سهامدار بدبخت میلیارد که نیست پول از کجا آورده که اینهمه را بخره. آقا جان مگه تو ریاضیات بلد نیستی . سهام عدالت را باید در عرض چند سال آزاد میکردی نه هر 3 ماه . سرمایه گزار بدبخت توان خرید اینهمه عرضه را نداره. بازار بورس را نابود کردی رفت . مردم را بدبخت کردی رفت.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
    8 1
    دولت بی تدبیر وناامید