دو خبرنگار اسرائیلی برای اولین بار امروز، شنبه به طور علنی از برابر برج خلیفه دبی امارات گزارش خود را پخش کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، سازمان رسمی پخش اسرائیل بخشی از گزارشی را منتشر کرد که قرار است به طور کامل امشب پخش شود. این گزارش از سوی روعی کایس خبرنگار امور عربی تلویزیون اسرائیل از مقابل برج خلیفه است.

کایس در بخشی از گزارش پخش شده، می‌گوید: برج خلیفه بزرگترین برج جهان است به طوری‌که ارتفاع آن به ۸۰۰ متر می‌رسد و به منزله نماد قدرت دبی است.

دورون هیرمن، خبرنگار کانال ۱۳ اسرائیل نیز  از این‌که اولین خبرنگار اسرائیلی است که بعد از افشای توافقنامه عادی سازی روابط تل‌آویو و ابوظبی از برج خلیفه گزارش می‌دهد، بسیار ذوق زده شده است. برج خلیفه در پشت سر هیرمن مشخص است و او در گزارش خود که قرار است امشب پخش شود به نظرسنجی مردم امارات درباره عادی سازی روابط با اسرائیل خواهد پرداخت.

در این راستا روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت شرکت‌های اسرائیلی تماس‌هایی از سوی شرکت‌های اماراتی دریافت کرده و برای استقبال از گردشگران اسرائیلی در ابوظبی و دبی اعلام آمادگی کرده‌اند.

این روزنامه نوشت: گردشگران اسرائیلی قبلا با استفاده از ویزاهای دیگر کشورها به دلیل نبود روابط رسمی به امارات سفر می‌کردند.

در همین زمینه:

کد خبر 540558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
    16 13
    باید از صلح و دوستی حمایت کرد بسه دیگه بکش بکش
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    3 1
    ادمین گرامی لطفا یا نظرات رو سانسور نکنید(ازونجایی که ابدا نظر توهین امیز نمیگذارم) یا اینکه لطفا من رو حذف کنید تا اخبار انلاین همشهری روی گوشیم نیاد...