معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: بورس تهران آمادگی کامل برای پذیره‌نویسی صندوق دارای دوم را دارد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود گودرزی معاون بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران تصریح کرد: پس از تأسیس صندوق دارا دوم توسط وزارت نفت، بورس تهران آمادگی کامل برای پذیره‌نویسی را دارد. او ادامه داد: باید امیدنامه و اساسنامه صندوق دارای دوم از طریق سازمان بورس تهیه شود و چون در صندوق دارا یکم اساسنامه تدوین شده بود فرمت اساسنامه آماده است و به محض اینکه صندوق تأسیس شود، فرایند پذیرش، صورت می‌گیرد.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران در خصوص زمانی که طول می‌کشد تا صندوق‌ دارا دوم در بازار سرمایه معامله شود، اظهار کرد: در این خصوص وزارت نفت اول باید یک صندوق را تحت عنوان پتروشیمی‌ها تاسیس کند و بعد از آنکه صندوق تاسیس شد باید پذیره‌نویسی انجام شود که در خصوص این مسئله آمادگی کامل از جانب ما وجود دارد.

شاخص بورس این هفته به دلیل انتشار خبر منتفی شدن عرضه صندوق دارا دوم وارد فاز اصلاحی شده بود، اما صحبت فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی و دارایی مبنی بر عرضه صندوق دارا دوم در نخستین چهارشنبه شهریور ماه و خبر سازمان خصوصی سازی در راستای توقف عرضه بلوکی سهام پالایشگاهی دولت، امید را به بازار بازگردانده است و بر این اساس، برخی از کارشناسان پیش‌بینی مثبتی را نسبت به معاملات بورس در هفته پیش رو ارائه دادند.

کد خبر 540170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    2 0
    آیا از نظر قانون اساسی جمهوری اسلامی این درست است. از نظر مجامع بین المللی و سازمان ملل و سایر کشورها آیا درست است؟
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    4 0
    چیزی به اسم دعوای زرگری شنیدید؟این قضیه دارا دوم همین بود یه بحث الکی راه انداختند اول تایید کردند که این سهم وا گزار میشه بعد تکذیب کردند در نتیجه در بورس یه شوکی وارد شد که حالا معلوم نیست این وسط کی ذینفع بوده از این کار.