برای حفظ تحکیم بنیان خانواده ها و همچنین ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی به مناسبت روز خانواده ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری متنوعی در فضای مجازی از سوی فرهنگ سرای خانواده منتشر می شود.

روز خانواده

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : رییس فرهنگ سرای خانواده با اعلام این خبر درباره جزئیات اجرایی برنامه های این روز افزود: « این برنامه ها برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در این روزهای گرم کرونایی درخانه و نهادینه شدن سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ارائه راهکارهای حفظ پایداری خانواده ها درقالب کلیپ، فتوکلیپ و پادکست در فضای مجازی منتشر می شود. »

به گفته دکتر «شیوا مقدم » برای آشنایی شهروندان با مسائل دینی و اخلاقی در میان اعضای خانواده و اهمیت کسب رزق و روزی حلال درتربیت فرزندان برنامه« برکت زندگی»باحضور کارشناسان مذهبی در قالب ویدئوکلیپ با همکاری فرهنگسرای ارسباران تولید شده است. این برنامه از 22 تا 25 درصفحه اینستاگرام فرهنگ سرای خانواده منتشر می شود و شهروندان می توانند مباحث آموزشی آن را دنبال کنند.

همچنین تهیه ویدئو کلیپ با موضوع ازدواج ، سبک رفتارهای زن و شوهری با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر برنامه هایی است که مقدم به پخش آن درفضای مجازی فرهنگ سرای خانواده اشاره می کند. او در ادامه اضافه می کند:« برنامه «مسافران مه» با هدف ترغیب انگیزه مطالعه با همکاری انتشارات روزگار با معرفی کتاب «مسافران مه»به قلم خدیجه قاسمی ٢٥ مرداد در قالب پادکست و برنامه «رد پای قلم» با هدف خاطره نویسی و برقراری احساس آرامش در خانواده از جمله برنامه فرهنگی برای علاقه مندان به کتابخوانی است.»

رییس فرهنگ سرای خانواده از انتشار برنامه بررسی حقوق خانواده در ایران شامل، نکاح،شرایط ازدواج، شرایط خواستگاری باحضور «غلامرضا بهاءالدین پور» کارشناس حقوقی(مشارکت فرهنگسرای ارسباران) یاد می کند و می گوید:« این برنامه های فرهنگی  از 25 لغایت 29 مرداد ماه در فضای مجازی منتشر می شود. شهروندان برای بهره مندی از برنامه های یاد شده می توانند به صفحه های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.»

کد خبر 539941

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha