وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و اگر امکان رعایت پروتکل‌ بهداشتی نباشد طبق مساحت کلاس دانش‌آموزان روزهای زوج و فرد می‌آیند.

محسن حاجی‌میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و کار آموزش دانش‌آموزان از این تاریخ جریان می‌یابد.

وی افزود: کیفیت ارائه آموزش‌ها به شرایطی که پروتکل‌های بهداشتی تعیین می‌کنند، بستگی دارد البته اولویت نخست ما حضور دانش‌آموزان است و در مناطقی که می‌توان پروتکل‌های مورد نظر وزارت بهداشت را رعایت کرد کلاس‌های درس حضوری است.

حاجی میرزایی گفت: مدارس بسیاری داریم که تعداد دانش‌آموزان آنها اندک است بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است، در مناطقی که امکان رعایت پروتکل‌ها با تعداد دانش‌آموزان یک مدرسه وجود ندارد متناسب با مساحت کلاس و مدرسه دانش‌آموزان را تقسیم‌بندی کرده و تعدادی روزهای زوج و تعدادی روزهای فرد به مدرسه می‌آیند و سایر آموزش‌ها مجازی است.

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: برای آموزش از راه دور دو امکان مدنظر است، نخست شبکه شاد که ۶۵ تا ۷۰ درصد دانش‌آموزان به آن دسترسی دارند و دوم آموزش‌های تلویزیونی.

حاجی میرزایی ادامه داد: مدرسه تلویزیونی از ۱۵ شهریور تمام دروس را ارائه خواهد کرد، در شرایطی که برخی دانش‌آموزان به شاد، اینترنت و تلویزیون دسترسی نداشته و امکان حضور در کلاس درس را ندارند از طریق تولید بسته‌های آموزشی آموزش آنها را انجام خواهیم داد.

حاجی میرزایی تأکید کرد: نکته حائز اهمیت این است که سلامت همه فرزندان برایمان اهمیت دارد و هر تصمیمی با رعایت کامل پروتکل‌ها و طبق دستورات وزارت بهداشت خواهد بود و هیچ دانش‌آموزی در شرایط کرونا از آموزش عقب نخواهد ماند. مخصوصاً طبقات محروم و ضعیف که ممکن است امکان دسترسی به اینترنت را نداشته باشند. در آموزش ‌و پرورش متعهد هستیم که آموزش را به‌طور کامل به همه واجدان شرایط ارائه کنیم.

حاجی میرزایی در پاسخ به این سؤال که گفته‌شده نسخه جدید شاد دارای یک سری قابلیت جدید است و آیا برای سال تحصیلی آینده این قابلیت‌ها در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت یا خیر؟ گفت: یک دسته از قابلیت‌ها مواردی هستند که به خود نرم‌افزار مربوط می شودکه در حال حاضر انجام‌شده است به عبارتی در نسخه جدید نرم‌افزار شاد امکان آزمون‌سازی، حضوروغیاب، کنترل تکلیف دانش آموزان، ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز و اختصاص فضای ویژه به معلمان که بتوانند در آنجا تدریس خود را انجام دهند، وجود دارد و همچنین امکان مدیریت تیم راهبری شاد و برخی فعالیت‌های دیگر نیز تقویت‌شده است و این موارد از جمله ظرفیت‌هایی است که باید در شاد توسعه می‌دادیم.

وی ادامه داد: بخش دوم از نیازهای شاد به اینترنت و پهنای باند اختصاص‌یافته است که در این موارد با وزارت ارتباطات گفت‌وگو و توافق شده و سعی می‌شود در کوتاه‌ترین زمان دسترسی تمام نقاط به شبکه اینترنت برقرار شود و اینترنت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

رایزنی برای اینترنت رایگان شاد

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: در خصوص هزینه اینترنت در حال رایزنی هستیم. در مناطقی که الزاماً ناگزیر به آموزش غیرحضوری و مجازی می‌باشیم، تلاش می‌کنیم هزینه اینترنت را رایگان کنیم و تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید این کار انجام خواهد شد.

ستاد کرونا اجازه دهد حتما آموزش‌ها حضوری است

حاجی میرزایی در مورد چگونگی آموزش در مناطق زرد و سفید تصریح کرد: در این مورد در حال حاضر نمی‌توان اعلام نظر کرد و بستگی به پروتکل‌های بهداشتی در آن زمان دارد. در صورت اجازه برگزاری کلاس توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا حتماً کلاس‌ها را برقرار خواهیم کرد و قطعاً حضور افراد در کلاس تضمین‌کننده کیفیت بهتر آموزش است. اگرچه ممکن است خانواده‌ها کمی نگران باشند ولی به آنها اطمینان می‌دهیم که سلامتی دانش آموزان برای ما در درجه اول اهمیت است و بر این باور هستم که چون نمی‌دانیم کرونا چه زمانی جامعه جهانی را ترک می‌کند پس نمی‌توانیم کارها را رها کنیم لذا سعی می‌کنیم با ارائه آموزش باکیفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان، گامی به جلو گام برداریم.

وی گفت: به تمام همکاران در سراسر کشور اعلام کردم که ارائه آموزش در شرایط کرونا مستلزم هوشیاری تمام و کامل است و باید دائماً شرایط را رصد کنیم و نظارت را کامل‌تر کنیم تا همه‌چیز به‌صورت کامل و بهترین شرایط ادامه پیدا کند.

وزیر آموزش ‌و پرورش تصریح کرد: وضعیت آموزش هر منطقه و استان را به شورای آموزش استان اعلام خواهیم کرد و شورای آموزشی مدرسه می‌تواند با توجه به آنچه به استان اعلام می شود، عمل کند.

استفاده از شبکه شاد برای آموزش رسمی قطعی است

حاجی میرزایی در خصوص استفاده از نرم‌افزارهای جایگزین شاد در برخی مدارس گفت: تمام مدارس دولتی به‌طورقطع برای آموزش مجازی از شبکه شاد استفاده خواهند کرد و حق استفاده از نرم‌افزار دیگری را نخواهند داشت و مدارس غیردولتی هم الزاماً هم برای آموزش رسمی باید از شاد استفاده کنند و برای آموزش‌های مکمل می‌توانند با هماهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از نرم‌افزارهای مورد تائید استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به عدم دسترسی برخی از دانش‌آموزان در مناطق محروم به گوشی‌های هوشمند در تلاش هستیم تا با کمک خیرین و کمک‌های مردمی بتوانیم تعدادی گوشی هوشمند در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم؛ اما اصراری بر این نیست که برای آموزش، دانش‌آموزی حتماً به اینترنت و ابزار هوشمند دسترسی داشته باشد و ما وظیفه آموزش به تمام دانش آموزان را چه از طریق مجازی و ابزارهای هوشمند و چه از راه‌های دیگر داریم، اصل این است که هیچ دانش‌آموزی بدون آموزش نماند.

کد خبر 539878

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 240
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سنا IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    کدام دانش آموز 6 ساعت ماسک به دهان می زند کنار بچه های دیگه نمی شینه از دست شویی استفاده نمی کنه
    • آناهینا IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      سلام این همه سال گذشت با وجود تذکرهای معلمین و معاونین، دانش آموزان نیاموختند که قبل از خوردن تغذیه و بعد ازرفتن به توالت دست خود را بشویند حالا در این شرایط بحرانی لطفا با حضور دانش اموزان در مدرسه، جان دانش اموز و خانواده اش و کادر مدرسه را به خطر نیندازید.هر چند که اموزش حضوری اثربخش تر است اما اولویت با سلامت دانش اموز است .
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      منم موافقم کدوم بچه رعایت میکنه حریف بزرگا نمیشن چه برسه بچه
    • سید ابوالفضل IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      منم موافقم حتی از بین دانش آموزان نهایتش فقط دو نفر رعایت میکنند حضوری کردن دانش اموزان فقط به افزایش آمار مبتلایان کمک میکند .
    • Fateme IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      منم موافقم درست درمقاطع متوسطه امکان داره بچه ها بیشتر رعایت کنن اما در مقطع ابتدایی به نظرم امکان نداره هم بچه ها میترسن هم نمی تونن رعایت کنن بچه که نمیفهمه
    • محمد IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      من
  • مهراب IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    خانواده ها باید اجازه حضور فرزند دلبندشان در مدارس را ندهند تا آموزش و پرورش مجبور به ارائه کلاس های غیر حضوری باشند آن هم عصر و شب که خانواده در کنار دانش آموز باشد.
    • النا IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      مایی که رشتمون تجربیه واسمون سخته غیر حضوری میفهمی؟
    • سانی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      سلام لطفا حضوری نباشه، مادانش آموزا جونمونو دوس داریم و خود من اگه حضوری باشه به هیچ وجه نمیرم مدرسه، جون چندین دانش آموز درخطره لطفا درست تصمیم بگیرید
    • ندا IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      در پاسخ به النا: چرا فکر میکنید تجربی اینقدر سخته که غیرحضوری، آدم متوجه مطالب نمیشه. اینا بهانه خوبی برای نخوندن نیست، همه رشته ها سختی خودشون رو دارن و الان ۶ماهه دارن خودشونو غیرحضوری برای کنکور حاضر میکنن.
    • سید ابوالفضل IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      منم موافقم اینطوری به صلاح همه ی دانش آموزان است.
    • سمیرا IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      کسی با بچه ها کاری نداره منظورمون دبیرستانی هاست
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      منم موافقم یکسال نرن مدرسه تا کرونا تموم بشه فک میکنیم بچه هامون یکسال مردود شدن
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      4 11
      صد در صد دخترم رو به مدرسه میفرستم باید یاد بگیره با هر شرایطی کنار بیاد و عقب نکشه تحصیل هم اندازه سلامتی مهمه
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    با سلام خواهشا دغدغه سخت خانواده ها رو بیشتر نکنید شما زحمت کشیدید فراهم کردید آموزش مجازی توروخدا دردسر و استرس زیاد نشه تا به امید خدا واکسن بیاد بچه ها مخصوصا ابتدایی نمی تونم رعایت کنن هم خودشونو و هم خانواده ها شونو در مرض خطر من تا واکسن نیاد نمیفرستم مدرسه خودم به نحو احسن هم از تلویزیون و خدمات دیگه آموزش میدم و با اینکه فرزند من واقعا درس خون هم هست چه کاریه بفرستم مدرسه تو این شرایط بد هر روز اخبارکرونا میشنویم نگران هستیم خبر ها مگه واقعی نیستند پس چرا باید مدارس باز شه...
    • ر IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      اخه تو میگی جو نمو دوست دارم و بعد میری کوچه درس نخون
  • النا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    لطفا مناطق قرمز هم حضوری کنین لااقل غیر انتفایی هارو چون مایی ک رشتمون تجربیه وواسه پزشکی برنامه ریزی کردیم همشونو دارین هدر میدین با این غیر حضوری کردنتون
    • مدیر سایت: IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      بشین تا قبول بشی.... چه قدر خوش اشتهایی قبل از اینکه قبول بشی کرونا میکشت بدبخت یکم فکر کن با همین عقلی که داری باید بری دامدار بشی
    • علیرضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      چه ربطی داره!؟ برنامه ریزی درست باشه به پزشکی هم میرسی
    • شیدا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      پایین تر به یکی از دوستان رشته ریاضی هم گفتم. خیلی عجیبه هنوز شماها متوجه نشدید که شرایط برای همه یکسانه و باز هم هرکی با تمرکز و بیشتر درس بخونه رابه بهتری میاره
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      حضوری کنن که وضعیت بدتر بشه،نه اینکه وضعیت کشور خیلی خوبه
    • Artin IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      تو جونت برات مهم نیست برای دیگران تصمیم نگیر کسی بخواد درس بخونه بدون هیچی هم درس میخونه
    • مهتاب IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      همه رشته ها سخت هس اگ شما فیزیک و شیمی و زیست داری ما هم فلسفه اقتصاد جامعه شناسی منطق داریم پس همش نگو رشته من تجربی هس و سخت همه رشته ها سخت هس اگ کسی درس خون باشه داخل مجازی هم میتونه درس بخونه و تقلب نکنه و...
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    اخه چقدخودخواهی.بچه های ابتدایی ما چی میفهمن که زنگ تفریح نبایدبهم نزدبک شن منکه عمرابچه مو نمیفرستم اصلا چون جونش برام عزیزتره نه درسش اینهمه ادمای بیکار درس خوندن چی شدن مگه؟!
    • هستی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      واقعا راست میگه با‌ مجازی دردی دوا نمیشه دانش اموزا با تقلب میرن بالا حضوری خیلی بهتره در ضمن درس خوندن سخته تازه من هفتمم
    • مهسا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      از درس عقب بیفتی بهتره یا از نفس بیفتی ؟
    • سید ابوالفضل IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      60 47
      منم با نظر شما کاملا موافقم کار بسیار درستی میکنید .
    • امین IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      منم با مهسا خانم موافقم اگه مرده باشی دیگه درسی نمیمونه که بخونی
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      91 91
      حالا نکه خیلی هم پزشکی میارید
    • حنا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      غیرحضوری بهتره
    • ف IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      86 34
      والا منم موافقم درس خوندن الان بچه های ما همش پول ریختن بیرونه اموزششم که خودمون همیشه بهشون میگیم
  • سروشا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    وزیر به این فکر نکرده که اگر نصف بچه ها سر کلاس باشند و نصف دیگه فردا بیان دبیر مربوط به اون درس باید دوبرابر ساعت موظفش کار کنه؟ فهمیدنش سخت نیست! چرا اینها نمیفهمند؟
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      معلم حقوقشو می گیره و وظیفشه بحث آینده بچه هاست
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      56 25
      از نفس بیفتم
    • Mahsa IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      زنده باشیم ولی هیچ کاری نتونیم بکنیم و ب آرزوهامون نرسیم چ فایده ای داره آموزش حضوری خیلی بهتره درک درسا اینجوری راحت تر و مفید تره
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      60 36
      اینجوری نیست ساعت کلاسا کم میشود ساعت کار معلم تغییر نمی کند
    • احمد IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      87 9
      شما که از سیستم آموزش نمی دانی لطفا اظهار فضل نکن منظور این است دبیران دوره اول و دوم متوسطه که در یک درس دو ساعت با یک کلاس در هفته دارد چگونه دو ساعت روز زوج بیاید و دو ساعت روز فرد
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    حضوری بودن مدارس واقعا لازمه مادر بعضی بچه ها شاغل هستند و مجبورند فرزندشون رو خونه تنها بزارن یا بفرستند خونه یکی دیگه که باز هم خطر هست در اینصورت بچه هایی که مادر شاغل دارند باید بی سواد بمونن ؟!!!!تا حالا کدوم بچه تونسته خواندن و نوشتن رو غیر حضوری یاد بگیره که الان بچه های شیطون کلاس اولی یاد بگیرن چطور کنکور ۴ ساعته رو بچه ها باید با ماسک و دستکش بشینن بدن ولی هنگام یادگیری نمیشه با ماسک و دستکش برن !!! وقتی هم که مادر ساعت سه از سرکار میرسه هزار تا مشغله تمیز کاری و ... داره که اصلا وقت نمیکنه به بچه آموزش بده .
    • فهیمه IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      معلما حقوقشون ۸ میلیونه همشم تو خونه زیر کولرن یکم زحمت بکشن انگار چی میشه
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      بی سواد بمونن بهتره یا دیگه تو این دنیا نمونن بهتره،تازه کنکور یه روزه ولی مدرسه رو باید هر روز بری اونم با ماسک که ادم نمیتونه دو ساعت بیشتر نگه داره چه برسه به شش هفت ساعت،واقعا تو اون شرایط ادم چیزی میفهمه
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      85 34
      کنکور ۴ ساعته واسه ۱۷_ ۱۸ ساله ای هستش که میفهمم رعایت فاصله و ضد عفونی کردن یعنی چی نه پسر بچه و دختر بچه ۷_ ۸ ساله ای که تازه وارد مدرسه شده و حواسش پی بازی و بازیگوشیه
    • سمیه IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      28 79
      چه فرقی به حال معلم داره باید همه روزها رو میرفت مدرسه که حالا تکراری درس بده اتفاقی نمیافته.
    • جلال IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      آخه همین دبیر فرداش با کلاس ها و مدارس دیگه درس داره. چطور زوج و فرد بیا سر یک کلاس. بقیه کلاس ها چی آقای وزیر.؟ اصلا یک دقیقه فکر کن به این موضوع.. بعد بیانش کن... مگر اینکه هر هفته رو ۱۴ روز کنند!!!!!
  • سلام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    تو منطقه ما که جنوبی هست تا اواسط ابان هواگرمه می خواهیم کولربزنیم میگن ازطریق کولر هم انتقال پیدامیکنه نزنیم با اون همه ماسک و دستکش گرمه نمیشه تحمل کرد امیدوارم همون مجازی باشه
    • مریم IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      کدوم مادر شاغل میتونه با خیال راحت در این اوضاع بره سر کار وبچه رو بفرسته مدرسه بدونه دغدغه' وطیفه اون مادر شاعل اینه که در این اوضاع با معلم هماهنگ باشه ودر تایم عصر یاحتی شب در یادگیری کمک کنه ' سلامت بچه ها خیلی مهمتره '
    • یه مادر IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      اون مادر بشینه توی خونه به درس بچه اش برسه اگه واقعا مادره.
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      مدارس اگر حضوری بشه همه از طربق بچه ها فنا میشیم
  • محمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    اگر دوسال بخاطر کرونا مدرسه راتعطیل کنندحتما جامعه سالم تری راخواهیم داشت
  • فافا AE ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    ما نمی تونیم با برنامه ی شاد درس بخونیم من که رشتم تجربیه سال آخرم چطور میتونم درسای مثل فیزیک ، شیمی و.....مجازی یاد بگیرم لطفاً مدارس غیر انتفاعی رو که تعداد دانش اموزاش بیشتر از 15 نفر نیست با رعایت پروتکل های بهداشتی باز کنید.......
    • ناشناس AE ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      48 82
      دو سال از عمرمون بگذره و الکي بشينيم تو خونه.خب رعايت کنيم بريم مدرسه.چرا تعطيل کنن.حالا ياهم با گوشي و تي وي
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      حضوری بسیار خطرناک است مخصوصا فصل پاییز و زمستان هم در پیش است
  • علی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    بنظرم دبستان باید آموزش از راه دور باشه
    • Arni IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      ار نظر من باید شما هارو حضوری کنند که بزرگید و رعایت میکنید و دبستانی ها رو غیر حضوری
    • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      93 19
      اتفاقا خیلی خوب وراحت از طریق اموزش مجازی و حتی تصویری یادگیری صورت میگیره ' نکنه مهم واصلی تمرکز دانش اموز وبا دقت مطالعه کردن هستش ' والا دانش اموز مدارس بدونه امکانات و حتی حاشیه با معلم تازه کار چطور تونسته رتبه خوب ورشته خوب بیاره ' مگر دقت خود دانش اموز
  • سمیرا IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    53 98
    سلام ماکه رشته مون ریاضی هست باید کلاس هامون حضوری باشه
    • شیدا IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      79 19
      شما و بعضی دوستان که همش درباره رشته صحبت میکنید، انگار متوجه نشدید شرایط برای همه یکسانه.
  • احمدی IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    لطفا آموزش را غیر حضوری کنید و ندارس اختیاری باشند ما تحمل ۸ ساهت رعایت کردن با ماسک و دستکش سر کلاس و نداریم یادگیریمون بدتر کاهش پیدا میکنه اگه همین شاد رو مجهز کنید کفاف میده رعایت کردن سر کلاس خیلی سخته یه روز در میان هم کنند کلاس مارو ۲۰ نفر میشیم که زیاده
  • ناشناس GB ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    ستاد کرونا لطفا آموزشها را با رعایت پروتکلهای بهداشتی حضوری کنید تا آیندسازان مملکت بیسواد بار نیایند کافیه ترتیبی اتخاذ شود دانش آموزان موقع ورود و خروج دستهایشان را بااب و صابون بشویند و از ورود دانش آموزان مریض سرماخورده جلوگیری شودوفاصله صندلی ها یک متر باشد
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      43 72
      حتما من کلاس انلاین باشه لطفا ما غیر هوزوری نمیتونیم درس بخونیم
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      58 10
      اون پروتکل هایی که گفتی همه ی مدرسه ها رعایت نمیکنن،تازه به این مملکت امیدی نیست که ما اینده سازان این مملکت باشیم
    • bhar IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      46 13
      واقعا چقد بی انصافید ما چ گناهی کردیم ک امتحانای ترمی رو باید بریم مدرسه امتحان بدیم ما نهمیا چ گناهی کردیم ک ایقد درس سخته بعد با وجود مجازی باید بریم مدرسه امتحان بدیم لطفا از رو منطق تصمیم بگیرید خب اگ ب اینه ترک تحصیل کنیم انگار بهتره خاهش میکنم دری تصمیم بگیرید مادرایی ک نگرانن بابا خاهش میکنم از رو منطق تصمیم بگیرید مارو بدبخت نکنید بی انصافیم حدی داره
  • زهرا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    98 52
    حضوری نباشه با همین شاد درسمون و میخونیم
    • گلشن IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      32 21
      عزیزم تا حالا حضوری خوندی شدی هزوری وای به حال بعد از این که چه خواهی شد !
  • الناز IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    48 19
    بده .
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 44
    این طرح زوج و فرد برای ما تیزهوشانی ها هم هست ؟ یا ما همه روز های هفته باید بریم ؟
  • فافا AE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    75 38
    لطفاً مدارس غیرانتفاعی رو باز کنید و مخصوصا دبیرستانیااا چون ما واقعا درسامون سخته مجازی نمی فهمیم آخر سالم باید حضوری امتحانمونو بدیم و کنکور داریم یا مدارس باز کنید یا کلا ای 1 سالو تعطیل کنید اگر ب فکر سلامت مردم هستید
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      33 96
      تعطیل بشه که بد تره یک سال عقب بمانند برگزار بشه و رعایت کنند میتونند تو حیاط درس بدهند یا تعداد رو کمتر کنند
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    52 20
    سلام وخسته نباشید به اقای وزیر برگزاری کلاس حتی بصورت مجازی مستلزم اونکه هردانشداموز تو خونه یک موبایل داشته باشه ایا برا خانواده های چند نفری امکانش هست؟؟؟
    • فافا AE ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      26 7
      آخه تعطیلشم نمی کنن فقط میگن غیر حضوری تو‌ شاد ما هر زنگمون 1 ساعت و نیم چیزی یاد نمی‌گیریم هنوز میریم کلاس جبرانی با نیم ساعت درس دادن اونم مجازی چی میخایم یاد بگیریم
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      66 12
      آخه تو گرمای خوزستان بریم تو حیاط عجب
  • فرشاد IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    بچه های اختلاس گرهاربفرستید مدرسه ماسواد نمیخواهم
  • الهام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    155 9
    برای بچه های ابتدایی ک هنوز بقوری درسهاشون مهم نیست ک توصیفی ان و بچه ان گوش ب بازی نمیتونن رعایت کنن گشنه میشن تشنه میشن 6ساعت با ماسک نمیتونن تحمل کنن عیر حصوری باشه.
    • ناشناس IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      41 17
      ابتدایی خیلی هم مهم است چون اگه کسی ابتدایی نره نمیتونه پایه های بالا ترهم بره حتی اگر ۶سال ابتدایی روبه صورت فشرده آموزش ببینه چون برای کسانی که تازه به مدرسه میرن سخته و نمیشه
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    سلام روز بخیر خواهشمندم اگر کرونا همچنان ادامه دارد مدارس غیر حضوری و در منزل باشه.
  • None IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    من تو مدارس بودم اینها رو گفتن برای امتحان ولی ااکثر بچه ها نداشتن ماسک نبود و دستکش نبود هیچی بعد گفتن خود بچه بیارن ولی واقعا تاسف همش دروغ هیچ جایی هم نه ماسک هست نه دستکش
    • Taaranoori IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      32 16
      منم موافقم
  • محمدرضا IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    دو ماه تعطیل کنن بهترهاز اینه چه امار مبتلاین و کشته شدگان بره بالا اموزش مجازی هم فایده نداره بچه ها تو مدرسه به زور درس یاد میگیرن تو شاد میخواد چطوری درس بخونه
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      36 2
      با دو ماه چیزی نمیشه،باید یه فکر اساسی کنن،با یه سال بچه های مردم بی سواد نمیشن،جون مهمتره یا سواد
  • مادر IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    اخه شما ها چقدرخود خواه هستید بچه ابتدای چه جوری رعایت میکنه در صورتی که ما داخل خونه دائم میگمی دستت رو بشور داخل مدرسه چه جور رعایت میکنه به خدا که فقط با جون بچه ها بازی میکنید اگر خانواده ها جون بچه هاشون مهم نباید بذارن بچه ها مدرسه بروند مدیر آموزسش و پرورش خودش هم بیاد از صبح تا طهر با بچه ها تو کلاس بشین ببینم میاد
    • ِ IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      36 25
      یکم به فکر اون بیچاره هایی هم باشید که که مجبورن دائما با سخت ترین روش و تحت فشار والدین درس بخونن،والا اگه از من باشه حاضرم حتی جمعه ها هم حضوری برم مدرسه ولی سال تحصیلی امسال مون با شبکه اجتماعی بی کیفیت شاد نباشه.=/
  • آقاجری IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    44 7
    مخالف اینترنت رایگان بدون فروش بسته های 25 هزار تومانی ایرانسل بدهید گوشی یا تبلت بدهید یا اصرفه کار دو تایم هم بدهید چون دو تایم کار میکنیم مجازی و حضوری
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    69 66
    لطفا حضوری باشه ما اصلا مجازی یاد نمیگیریم
    • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      40 10
      زمانی که مدارس حضوری بود هم ۸۰ درصد دانش اموزها درمتوسطه وقت تلف میکردند و فقط دور هم بودن یادگیری باید هر دانش اموزی خودش تلاش کنه
  • فرحناز♥ IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    اخه مگه میشه نریم مدرسه مایی که رشتمون علوم تجربیه اخه چکار کنیم درسامون سنگینه بعدشم اگه یهوو بگن که امتحاناتتون مجازیه ما چه خاکی برسرمون بریزیچ
    • فاطمه IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      41 14
      خو بجا ۳روز خو بریم خو اون 3روز هم بریم کرونا رو بگیریم دیگ والا باید ت شاد درس بخونیم این 3روز ک بریم کرونا گرفتیم وسلام
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    66 54
    خانواده اگر جون بچش مهم نباید بذارن بروند بچه هامدرسه اونا خودشون تو یک اتاق نشستن برای بچه های که نمیتونن بهداشت رعایت کنن تصمیم میگیرن به خدا که خود خواه هستید حتی در مقابل بچه های بی گناه هم وژدان ندارید
  • مادر IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    97 16
    سلام ماکه گوشی هوشمندنداریم توی تهران همزندگی میکنیم چیکارکنیم خداکنه به پسرم گوشی بدن تاازدرس عقب نیوفته
    • سوال IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      80 25
      الان چجوری دارین نظر میدین؟
  • وحید IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    95 24
    آقا یکی از اقوام ما دو روز پیش قلب درد دوشت بردنش بیمارستان نمازی شیراز تو همون بیمارستان کرونا گرفت ۴ روز بعدم خون بالا اورد و از بین رفت امروزم تشییع جنازش بود ۵۳ ساله با این کار جون بچه ها رو به خطر نندازید لطفا پیشگیری بهتر از درمانه که فعلا درمانی هم وجود نداره.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    75 56
    سلام خواهش میکنم کلاسا حضوری باشه واسه ابتدایی ها میتونند پدر و مادراشون درس بدند ولی واسه ما که دبیرستانی هستیم و دستمون سختع نمیتونیم مجازی درس بخونیم باید آنقدر التماس معلم ها و دبیر ها کنیم تا یه سوال بهمون توضیح بدند لطفا به اینا هم رسیدگی کنید ما توی کلاس با یک ساعت درس رو به زور میفهمیم بعد میخواهید نیم ساعت اونم مجازی یاد بگیریم لطفا خودسرانه تصمیم نگیرید جون بچه ها مهمه ولی تحصیلشون مهم تره
    • علیرضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      55 33
      تحصیلات از جون آدم مهم تره!!!!!!؟
  • DE ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    61 31
    توروخدا.شهریه مدارس نمونه دولتی کم کنین..مابایدبرای بچه ها بسته اینترنت بگیریم.براکلاسامجازی اونم قیمت بسته ۵۰..ممنون رسیدگی کنین
  • لیلا IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    من که تواین وضیعت کرونابچه مونمی فرستم جونشوکه ازسرراه پیدانکردم من غیرحضوری موافقم اونجوری سلامتی بیشتری دارن
    • مهتاب IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      22 3
      شما الان ب فکر بسته اینترنت هسی هنوز معلوم نیس که مجازی باشه یا حضوری
  • محمد حسین IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 10
    واقعا متاسفم شاید یکی عزاداری داشت نتونه بره مدرسه از 15شهریور. سایر یکی. خواست اسباب کشی کنه به شهر دیگه
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    40 19
    سلام به فرض که در کلاس درس فاصله گذاری رعایت شد آیا تضمینی وجود دارد که زنگ تفریح این فاصله گذاری رعایت شود
  • مهران IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    65 21
    بنده خودم فرهنگی هستم، تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم فرزندم را به میدان مین بفرستم
    • ناشناس IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      24 3
      سلام بنده هم با نظر شما موافقم بچه های دبستانی وقتی همدیگر رو می بینند همه چی یادشون میره چه برسه به پروتکل های بهداشتی درس ریاضی اگه دریک سالن بزرگ به صورت زوج و فرد توسط معام حضوری تدریس میشد و بقیه دروس آنلاین خیلی خوب بود که متاسفانه چون در مقطع ابتدایی بچه ها کوچک هستند و رعایت کردن مخصوصا در سرویس بهداشتی سخته پس قابل اجرا نیست
  • حمیدرضا IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    33 43
    سلام،تکلیف ما که رشته تجربی هستیم و مدرسه نمونه هستیم و خونه مون از مدرسه ۸۰ کیلومتر دور هستش چیه؟تکلیف خوابگاه ها چیه ،الان ما خونمون خیلی دور هستش باید بریم خوابگاه ،ولی بعضیا میگن خوابگاه ها تعطیله.
  • F♡M IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    40 29
    چ وضشه کلاسا باید باید حضوری باشع چ کرونا باشه چ نباشه مجازی برا هر درس نیم ساعت وقت میزارن
  • یکیا IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    40 34
    ما ها که فنی حرفه ای هستیم غیر حضوری نمیفهمیم کسانی که ميگن بچه هامون رعایت نمیکنن حتما خود پدرو مادر هم رعایت نمیکنن که بچه ها هم الگو قرار ميدن شمارو بعد تو مدرسه هم ميشه رعایت کرد دانش آموزان فاصله اجتماعی و ماسک زدن رو یاد بگیرن حله حل تماممممم و از وسایل خود استفاده کنند همین
  • نازنین IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 34
    تو کلاس ده ها بار یه مسیله رو توضیح میدی بازم بچه ها رعایت نمیکنن و فراموش میکنن چی گفتی دیگه این همه پروتکل بهداشتی رو یادشون میمونه رعایت کنن.بعدم اینهمه فوق لیسانس و دکتری بیکار.نهایت یه سال بچه هامون عقب میفتن هیچ اتفاقی نمیفته سلامتیشون از همه چی مهم تره
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 35
    سلام اگه واقعا کرونا باشه من نمیزارم پسرم بره از نظر من ابتدایی ها غیر حضوری انجام بشه
  • علی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    38 19
    مرگ که حقه آموزش و پرورش هم وسیلس
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    41 28
    آقای وزیر نازنین هزینه اینترنت معلمها را چی میشه؟ سال قبل بخاطر برنامه شاد و تلگرام و... کلی هزینه اینترنت دادیم.
  • noone IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    28 18
    جان بچه هامون یعنی پشیزی واسشون ارزش نداره من که بچمو نمیفرستم ، پروتکل بهداشتی یه شوخی تلخه. توی هیچ جای دنیا نمیشه پروتکل بهداشتی رو کامل رعایت کرد.
  • مدرسههه حضوری IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    با مجازی حق خیلیا ضایع میشه دانش آموزی ک خدش تلاش میکنه با کسی ک سریع میاد از رو کتاب تقلب میکنه فرقی ندارن همه در ی حد نمره میگیرن بنظرم باید حضوری باشه مدرسه
  • سید هاشم IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 34
    عاقای بافرحنگ عینجا اهوازه حوا خیلی گرمه نمیشه برج ۶ برن مدرسه . ۷ودت حاضری توی اهواز بچتو از برج ۶ بفرستی مدرسه . دمای هوا در اهواز تا اخرین روز شهریور ۵۰ درجس لطفا برای هر منطقه تبدابیر مهصی اندیشیده بشه .. من که نمیفرستم بچمه . بحث کرونا نیست . کرونا هم بچه هارو نکوشه گرمای اهواز اونا رو میکشه پوست بچه حساسه چطور بره مدرسه با دمای ۵۰ درجه با کدوم تهویه مناسب در مدارس اهواز؟من که نمیفرستمش اصلا خودم درسش میدم حالا میبینی
  • امیر علی معظمی US ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 27
    هرچه مدرسه رعایت کنه بهتره و پروتکول ها را رعایت کنن دانش اموزان هم بهتره
  • ۴۴۴۴ IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 9
    چرا بایدمعلم از امکانات شخصی برای تدریس استفاده کنه. چراکارمندان ادارات از امکانات دولتی مثل ماشین و اینترنت و شارژ و... رایگان استفاده کنند و کلی هم درآمد دارند من معلم نداشته باشم.معلمها امسال هرگززیر بارنروند.
  • هادی جغتایی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 19
    به نظر من دانش آموزان موردی وضعیف که تعدادشان به ۱۰ نفر هم نمی رسد همه روزه در مدرسه حضور یابند واولیا مدرسه کاملا مراقبت کنند تا دروس را حضوری یاد بگیرند
  • کیان IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 5
    واقعا این وزیر بچه خودشو مثل بچه های دیگه و در این مدارس موجود و عام می فرسته مدرسه......؟!
  • **** IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    91 16
    چرا حضوری نباشه؟؟؟ای بچه ها صبح تا شب همینطور تو کوچه و خیابون بازی میکنن کرونا نمیگیرن..حالا بخوا برن مدرسه کرونا میگیرن؟؟؟؟عجب
  • نازی AE ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    37 45
    به نظر من باید دروسی ک مهمه رو بریم مدرسه و درسهایی ک زیاد مهم نیستند با گوشی تدریس بشن
  • زهرا IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    113 5
    دانش آموز درس خون تو فضای مجازی هم درسش رو می خونه البته حضوری بهتر است مجازی دردسر هست هم برای دانش آموز وهم برای معلم حتی بیشتر دردسر داره خدا کنه کرونا نابود بشه راحت بشیم
  • میترا IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    51 1
    بابا دست از سر بچه های ما بردارید من خودم تا کرونا تموم نشده احازه نمیدم بچم مدرسه بره به بدبختیزبزرگش کردم افای حاج میرزایی عزیز بگو بچه ای خودت کجا درس میخونه معلومه دیگه فقط ما بد بیچاره رو دارید میندازید دردسرنمیدونم تو شرایط چطور ما اجازه بدیم بچه مون بره مدرسه تازه هنوز ازسال قبل عقب افتادن شما دارید سال جدید رو شروع میکنید یخاطر خدا به فکر مردم باشید
  • ف IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    75 7
    درس های مهم تر رو حضوری برگزار کنید
  • پوریا IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    13 70
    سلام من دبستانی هستم و دوست دارم که کلاس ها مجازی باشند
  • ط IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 24
    تو گرما کدوم بچه میتونه بره مدرسه ؟اول مهر کلاس باشه بهتر هست از اون طرف میشه اگه کرونا کم شد تا آخر خرداد کامل برن مدرسه
  • مریم IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 9
    اگر کرونا کم شد همون اول مهر کلاس ها برگزار شود بهتر هست
  • زهرا IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    28 5
    الهی کرونا بری که برنگردی چه قدرتی داره این ویروس همه رو حتی مسئولین رو هم به دردسر انداختی خدا کنه نابود بشه فعلاً که درمان نداره
  • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    45 12
    من دانش آموز دوازدهم هستم ومی خوام برم مدرسه
  • امیرعلی مهری IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 37
    اصلا راضی نیستم بو به نظر من باید مجازی بشه دلیل های زیادی است و چرا جون دانش آموزان را به خطر می اندازند. مادر اای زیادی راضی نیستند و خدا هم راضی نباشد.
  • بهنام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 29
    سلام برای هر موضوعی شاید بتوان از روش آزمون و خطا استفاده کرد اما در رابطه با مواردی که به سلامتی مرتبط است و جان افراد به خطر می افتد قطعاً نمی توان از این روش استفاده کرد چون تبعات جبران ناپذیری دارد. حدود ۶ ماه است که از ورود کرونا به ایران می گذرد. متاسفانه با ساده انگاری این ویروس خطرناک، گاهی از طرف مسئولین و گاهی از طرف مردم، هرروز وضعیت وخیم تر از قبل شده است. هنوز خیلی از افراد یا از ماسک استفاده نمی کنند یا طرز استفاده صحیح از ماسک را بلد نیستند. با این وجود چطور انتظار دارید که دانش آموزان استفاده از ماسک را در محیط مدرسه رعایت کنند، آن هم به مدت طولانی!؟ چطور می توان مراقب بود دانش آموزی که در کلاس می خواهد لوازم التحریر از دوستش قرض بگیرد ابتدا آنرا ضدعفونی و بعد استفاده کند؟؟؟ چطور می توان انتظار داشت که در سرویس، دانش آموزان تمام نکات پروتکل وسایل حمل و نقل عمومی را رعایت کنند؟ خیلی از سرویس ها در روز عهده دار جابجایی دانش آموزان چندین مدرسه هستند. چطور می توان اطمینان حاصل کرد که راننده سرویس، نکات بهداشتی پروتکل را رعایت می کند یا خیر؟
  • بنیامین IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    28 36
    بنظرم مدارس رو فعلا باز نکنید اگه اینکارو کنید فاجعه بزرگی رخ میده اگه خدای نکرده بچه ای کرونا بگیره به خانواده منتقل میکنه و خانواده به بقیه افراد جامعه ۱ سال نرفتن مدرسه یه بچه بهتر از اینه که خانوادشو از دست بده و یه عمر پشیمونی به بار بیاره...
  • عموجواد IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 3
    سلام‌ وقت بخیر. جناب وزیر یکمم غم این خدمتگزاران مظلوم آموزش پرورش را بخورید. الان ۱۰ ساله منتظر بخشنامه تبدیل هستیم. شما که میگید کمبود معلم دارید چرا ما لیسانسه ها رو تبدیل نمیکنید؟ ممنون که هستید
  • محمد IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    41 13
    این مسخره بازی رو تموم کنید دیگه مگه میشه منی که دارم میرم کلاس دهم تو یه مدرسه جدید با معلمان و کادر اموزشی جدید آنلاین درس بخونم؟این برنامه شاد هم آشغال ترین اپ روی کره ی زمینه‌.بس کنید دیگه هی راه میرید کرونا،کرونا کشور مشکلات دیگه ایی هم داره ها چسبیدین به کرونا،بزارین ما درسمون رو بخونیم دهنتون اسفالت
  • الی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    7 26
    لطفا بگید تکلیف بچهای پیش دبستانی چیه آخه بچها از ما حرف شنوی زیادی ندارن تویادگیری خیلی بازیگوش هستن چجوری میشه تو خونه به بچها آموزش اولیه که ازهمچیز مهمتره رو داد؟تکلیف چیه
  • همیشگی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 7
    جناب وزیر بفرما همه رو به کرونا مبتلا کن.
  • امیری IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    38 20
    من خودم شخصا تا پایان بحران بیماری کرونا بچه هامو به مدرسه نمی فرستم. سلامتی بچه ها از تحصیلشون مهم تره .
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    39 3
    وقتی مدرسه باز بود که فقط داشتید وقت ما رو می گرفتید حالا با این وضعیت مرگ و میر میخواید بازم مدرسه رو باز چه فایده داره خودمون بخونیم بهتره
  • US ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    43 2
    من مدیر مدرسه ابتدایی هستم انصافا خانواده ها توی خونه میتونن یدونه بچشونو کنترل کنند که من مثلا ۴۰۰ تا دانش اموز ابتدایی که زندگیش بازی و هیجان با بقیه بچهاست رو کنترل کنم؟ دانش اموزان متوسطه حق دارند که آموزش حضوری بخوان،خودشون درک دارند و میتونند بهداشت رو رعایت کنند و باید رعایت کنند. ولی شما بیا به بچه متولد ۹۳ بگو ۴ ساعت ماسک بزن،به چیزی دست نزن،فقط درس گوش کن بچها برا خانواده هاشون عزیزن،زحمتشونو کشیدن،پدرمادر دوست نداره خون از دماغ بچش بیاد،حالا خدایی نکرده کرونا بگیرن،کل مدرسه و ۴۰۰ تا خانواده الوده میشن. اموزش مجازی خیلی سخته،ولی باید تحمل کرد تا اوضاع عادی بشه.
  • اکرم IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    31 18
    منم مخالفم با مدرسه رفتن بچه هااونم توی این شرایط،تدریس غیر حضوری هم که جز هزینه بر بودن فایده ای نداره و بچه ها هم از اولیا حرف شنوی ندارن،سلامت بچه ها وخانوادمون از همه چیز مهم تره تو این شرایط من که به شخصه اجازه نمیدم بچه هام مدرسه برن خطرش خیلی زیاده همون جور که تو این چند ماه اجازه ی پارک رفتن یاجاهای شلوغو بهشون ندادم
  • یکتا ایل شاهی AE ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 6
    به نظر من باشاد درس بدید لطفا چون کرونا روز به روز بیشتر داره میشه
  • ناشناس IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 4
    از اون ور نمکی میگه کنکور برگزار بشه از این ر وزیر میگه مدارس از ۱۵ شروع میشه فکر نمیکنم از مهرماه ایرانی بمونه تا بخواد زندگی کنه؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 7
    سلام به نظر من غیر حضوری بهتره ما جونمون در خطره
  • تانیا IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 1
    کدوم پروتوکل ؟با جمعیت بالای کلاسها و‌نداشتن تهپیه مناسب چطور میخپاید جون معلما و دانش اموزای بیچاره رو تضمین کنید.برای کنکور که حرفاتون تقاقض داشت و بیچاره کردید مردمو الانم باید بچه هامونو بخاطر ندانم کاریهاتون با دست خودمون بکشیم!
  • ناشناس AE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    26 3
    اموزش مجازي خيلي چرته.من ک سال اخرمه ياد نميگيرم چه برسه به ابتدايي ها.بايد کلاسا دو تايم اجرا بشه.يکي صبح يکي عصر
  • دریا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 43
    واقعا که کیه که بچشو بفرسته مدرسه؟!! جونمون رو که از سر راه نیاوردیم نهایتش امسال نمی ریم سال بعد میریم شاد دیگه چیه بابا؟ همش تقلب و از رو نگاه کردن که نشد مدرسه مجازی! به نظر من تا کرونا هست تدریس و آموزش تعطیل بشه بهتره هم جونمون هم اینترنتمون هدر نمی ره!
  • ناشناس IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    25 8
    سلام الکی وعده بازگشایی مدارس رو ندهید من بچه هامو نمبفرستم
  • مرضیه IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 4
    سلام .چرا انقدر جوش میزنید این همه دکتر مهندس بیکار داریم درسه برنامه ریزی کردین اما یه دانش اموز هوشمند باید بسته به شرایط رفتار کنه .رشته هاتون هرچی که هست باشه .ببینید زنده می مونید بعد حرص درس رو بزنید .مگه زمان جنگ ۸ سال مناطق جنگی نتونستن درس بخونن چی شد .الانم جنگه .ایران تو تمام عمرش داغ ها دید تو اطن چند سال گذشته که کشتی بلا بوده .حداقل داغ بچه های کوچیک و دبستانی و جوان هاز رشیدمون رو دیگه با باز کردن مدرسه ها رو دلمون نزارید
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 1
    سلام ، آیا وزیر آموزش و پرورش ، مجموعه وزارت خانه ، ادارات کل ،وادارات آموزش و پرورش هم حاضر هستند چند ساعت در مدارس دولتی تدریس کننی در این شرایط فقط با پروتکل مشکل حل نمیشه باید امکانات ، مواد ضد عفونی کننده ، دستکش ، ماسک، نیرو ی آموزش دیده بهداشتی ، ... برای مدارس فراهم کرد ...
  • علیرضا IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 0
    اگر غیر حضوری باشه خیلی از بچه های رشته تجربی هیچی نمیفهمن ولی اگه حضوری هم باشه جان بچه ها در خطرن پس چه باید کرد
  • AE ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 1
    اموزش و پرورش با این کارش تمام بچه‌ها و والدین را دچار بیماری کرونا که کرد بعد تازه به فکر اصلاح برنامه ریزی می افته
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 1
    یا کلا نباشه یا مجازی هم نباشه چیه همه زحمات رو خانواده متحمل میشه ولی حقوق و مزایا رو معلم مثل نت رایگان افزایش هفتگی حقوقا ولی معلم فرزند من امسال یبار بچه من ندونسته بودیم جواب سئوال رو تو ایتا گذاشته بودیم ‌، چنان تو برنامه شاد بد و بیرا گفت که چرا جوابو تو ایتا گذاشتید من از کجا بیارم پول نت بدم و هرچی لایق خودش بود به دانش آموز میگفت اما ما باید تو هفته چند سری زنگ میزدیم به خط ایرانسل او با کلی هزینه که چندتا سئوال بپرسه .
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 3
    برای بچه های ابتدایی زوج و فرد کردن مشکل رو حل نمیکنه چون باز هم بچه حداقل باید 4 ساعت تو مدرسه باشه که مسلما هیچ کدوم از بچه ها فاصله گذاری و ماسک رو رعایت نمیکنند. به نظرم غیر از زوج و فرد کردن کلاس های پر جمعیت باید زمان آموزش به حداکثر دو ساعت برسه تا امکان انتقال بیماری کمتر بشه. تو اون زمان هم معلم ها باید آموزش ببینند که حداکثر استفاده رو از زمان بکنند و وقت کلاس رو به نحو احسن استفاده کنند.
  • مبین IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    13 3
    ما تو کرمان زندگی میکنیم اگر‌اقای وزیر شما خودتون یه روز با ماسک و دستکش ، جلوی کولر ابی سر کلاس درس ۶ ساعت نشستی اونوقت ما همه میریم کلاس ولی اگر بخواهید اینکار‌ رو بکنید حتما ادم بیمارستانی میشه پس لطفا تدبیری بیاندیشید
  • سوگند IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 11
    سلام خواهش میکنم مدارس رو باز کنید و همینطور حضوری کنید. ما هایی که می‌خوایم بریم هفتم و از کتابهای جدید و همینطور چندین معلم تجربه نداریم آنلاین خیلی سخته.
  • سوگند IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 23
    سلام خواهشاً مدارس غیر انتفاعی رو که تعدادشان کمه رو حضوری کنید و همینطور کلاسای اول و هفتم و اول دبیرستان رو حضوری و زوج و فرد کنید.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 26
    حتما باید حضوری باشه تا آموزش تأثیر خودشو داشته باشه به خصوص واحدهای عملی که تقریبا غیر ممکن میشه اگه حضوری نباشه. من که ميرم مرگ یه بار شيون یه بار
  • الناز IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    34 20
    تعداد مدارس غیر دولتی نصف دولتی هاس پس لطفا غیر دولتی هارو حضوری کنین مخصوصا دبیرستانی ها
  • LORD NIMA IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    14 34
    یعنی شماها اثلا به فکر بچه های مردم نیستین کی گفته با ماسک زدن کرونا نمیگیرن؟اموزش هارو مجازی کنید
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 7
    سلام.توی استان های گرمسیر مثل خوزستان که گرما بیداد میکنه چطور امکان دارد که بچه ها از ۱۵ شهریور برن مدرسه.وقتی که اینجا تا اواسط آبان دمای هوا بالای ۴۰ درجه هست..اونم با این وضعیت و امکانات ضعیف مدارس...مدرسه بچه من که کلاس هاش یا کولر ندارن یا خرابن...در خصوص فضای مجازی و شاد و....تا زمانیکه امکان خدماتی مثل گوشی هوشمند و اینترنت رایگان رو برای دانش اموزان و معلمین فراهم نکنن..کار عبث و بیهوده ای ست..همون اتفاقی که در پایان سال تحصیلی گذشته افتاد...وزیر محترم اموزش و پرورش لطفا جمع بندی شروع مدارس را چه حضوری چه بصورت مجازی متناسب با اقلیم و موقعیت هراستان و شهرستان از استانداری ها و روسای آموزش و پرورش استعلام بگیرید..تشکر
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    40 7
    آموزش یعنی حضوری این مسخره بازیا را جمع کنید من معلم سر کلاس بزور به دانش آموز مطلبی را می تونم آموزش بدن مجازی اصلا نمیشه پارسال کلی از وقت خودم را گذاشتم در فضایی مجازی ولی نتیجه مطلوب حاصل نشد
  • راد IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 9
    با سلام لطفا مسئولین آموزش پرورش منطقی صحبت کنند وزیر محترم فرمودند حضور دانش آموزان به صورت زوج و فرد وبقیه آموزش مجازی در این صورت معلم باید شبانه روزی کار کنند !!تصمیماتی صحیح منطقی وقابل اجرا گرفته شود
  • فرهاد IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 3
    پس شماها با ترامپ چه فرقی دارین منکه بچمو نمیفرستم مدرسه
  • نسترن IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 13
    باز نکنید بریم بمیریم خوبه
  • ناشناس IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    34 2
    اصلا برنامه شاد به درد نمی خو رد فقط اموزش باید حضور ی باشد
  • رزیتا LU ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 19
    من که تو این شرایط بچه هام رو نمی فرستم مدرسه حالا هر چی می خواد بشه اول سلامتی مهمه بعد درس وقتی ادم بر اثر کرونا بمیره درس می خواد برای چی؟
  • سحر AE ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    25 9
    من با مجازی موافقم واقعا اوضاع خطرناکه و بوته ها نمیتونن رعایت کنند
  • محمد کسری IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    26 3
    با عرض سلام بهتره امسال مدرسه ها تعطیل کنن چون ما بچه ها نه از طریق تلویزیون ونه کانال شاد درسا رو یاد نمیگیریم الکی به کلاس بالاتر میرویم
  • مریم IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 9
    سلام چرا جون دانش اموزان برای اموزشو پروش و برا ریس جمهور مهم نیست البته همیشه اینطور بوده که تو ایران اصلا مردمذبرا اون بالا بالاییها مهم نبودن اصلا ولی برا ما جون بچه هامون خیلی خیای حتی از جون خودمون اگه کشور با این وضعیت کرونایی دچاره امار و ارقام اینقد بالا چطور باز میگین مدرسه ها از 15شهریور دایره این موضوع نه تنها من بلکه همه مردموو به شک میندازه لطفا یه خرده به فکر جون بچه های مردم باشید
  • کنکوری IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 19
    اصلا اینکارو نکنید! غیر حضوری کنید کلاسارو:/ دانش آموزی که بخواد درس بخونه تو مریخ هم میخونه اونی هم که نخواد بخونه با هزار کلاس و استاد نمیخونه~ ما اسفند اوایل که کرونا بود و مدرسه میرفتیم سر کلاس نمیتونستیم ماسک بزنیم چون هف ساعت با ماسک آدم خفه میشه ، ارتباط با دانش اموزای دیگه رو هم مطمئن باشید نمیشه قطع کرد. من که مدرسم تموم شده برای بقیه گفتم.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 3
    من نگران خانوادم هستم میترسم برم مدرسه مریض بشم و اونا هم از من بیماری رو بگیرن،من میتونم بهداشت رو رعایت کنم تا مریض نشم ولی برادرم کلاس دومه نمی تونه از خودش مراقبت کنه
  • yas IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 7
    تو این اوضاع ۱۵ شهریور بریم؟؟؟؟؟؟!
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 3
    امیدوارم سیستم از پایه درست بشه
  • یکتا IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    14 0
    سلام .بچه های ابتدایی اصلا نمیتونن پروکتل هارو رعایت کنن بااخره زنگ تفریح خوراکی میخورن .بعدشم به فکر بچه هایی که الرژی دارن هم باشین .کدوم مدرسه اونم تواستانها کلاس بزرگ داره ؟تازه تو سرما پنجره میشه باز کرد؟نکته سوم رفت وامد بچه ها خیلی خطرناکه اونایی که باماشین راه مجبورن برن چی کدوم راننده ای رعایت میکنه کهتوقع از ابتدایی ها دارین ؟تصمیم درست بگیرید لطفا.فکربچه های اسمی والرزی باشید
  • احد IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 13
    آموزش باید غیر حضوری باشه. 70 درصد امکانات دارند واسه آموزش غیر حضوری. یه فکری واسه شادتون بکنید که هنگ نکنه تا استفاده ببریم. به فکر اون 30 درصد محروم باشید به اونا رسیدگی کنید و بسته بفرستید. بهشون گوشی بخرید بدید تا جونشون در امان باشه. اگه یکی بخواد درس بخونه چه حضوری چه غیر حضوری درسشو میخونه.
  • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 4
    از روی بیفکری و بی تجربگی اقای حاجی میرزایی در زمینه آموزش و پرورش همه دانش اموزان را به طرف کرونا خواهد کشید همانطور ک آموزش و پرورش را به پنچاه سال قبل انقلاب سوق داد علی برکت الله
  • AE ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 3
    حضوری که خطرناکه مجازی هم که بچه ها چیزی درست یاد نمیگیرن بیسواد میرن بالا باید یه فکر درست حسابی در این مورد بشه
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    19 2
    حضور در مدرسه دور از جون همه بچه ها مساوی با مرگه می فهمی ؟
  • مهدی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 12
    اصلا چرا بی فکر حرف میزنید یکم فکر کنید لطفا ، حالا من و امثال من ک تجربی میخونن و برا پزشکی یه عالمه برنامه دارن غیر حضوری چطور طبق برنامشون پیش برن من خودم امتحانات سال یازدهمم رو از موبایل میخوندم از لپ تاپ سرچ میکردم با تقلب جواب میدادم الانم خدا شاهده هیچی یاد نگرفتم حالا شمایی ک نگران جون بچه هاتونین دبستانی ها رو موافقم غیر حضوری باشه اما متوسطه اول و دوم حتما باید حضوری برگذار شه
  • علی IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    14 29
    بنده یه پسرکلاس دومی دارم اگه حضوری باشه اصلاوابدااگه بفرستم
  • علیرضا نیکرو IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 8
    اول مهر ۱۳۹۹ مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شود
  • دانش آموز دبیرستانی IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 21
    از اونجایی که خانواده ها دست کم سواد آموزش ابتدایی رو دارن دبستان ها رو غیر حضوری کنین اما لطفا به ما دبیرستاتی ها اجازه بدین حضور داشته باشیم سر کلاس دبیرستانی هایی ک رشته تجربی و انسانی و ریاضی هستن خیلی خوب درک میکنن چی میگم
  • آیدا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 15
    والا والدین من نمی ذارن من برم.چون وضعیت آذربایجان شرقی همیشه قرمز هست.خطرناک هست.آقای وزیر بهداشت شما چطور نگران خانواده خود هستید والدین ما بچه ها هم نگران ما و خانواده هاشون هستن.من که نمیتونم ۸ ساعت ماسک نگه دارم و بیرون از کلاس نرم.من خودم کلاس هشتم هستم امسال هشتم رو میخوام بخونم شرایط سخت هست.من از جونم میترسم.جونم رو از سر راه پیدا نکردم که.من که نمیام.اگه مدارس باز بشه من اصلا نمیام.لزفا رسیدگی کنین.خواهشااا.
  • مژگان IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    36 6
    مگه الکیه الان مگه میتونیم دست هر بچه دبستانی یه گوشی بدیم مادر های کارمند نمیتونن که خونه بمون خوب این بچه باید چکار کنه
  • محمد IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    12 10
    خودتونو خسته نکنید. توی هر شهر اگه یک نفر هم کرونا داشته باشه هیچ پدر و مادری فرزندش به مدرسه نمیفرسته. سرویس مدرسه از صبح تا شب مسافر کشی کنه بعدش بیاد بچه های معصوم را جابجا کنه. شما اگه تونستید ی دانش آموز ابتدایی را نیم ساعت بدون شیطونی کردن و تحرک یکجا نگهدارید اون موقع حرف شما درسته. دستشویی رفتنشون آب خوردنشون ورزش و بقیه کارهاشون هم هست. هر کدامشان یک نفر بپا میخواد
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 3
    باسلام آخر با چه تفکری و با عقلی فکر میکنید دانش آموزان میتوانند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چه کسی جوابگوی بازی با جان بچه های مردم هست آیا وزیر بچه خودش در کلاس ۴۰ نفره در مدرسه ای که دستشویی خراب و ....دارد میفرستد انسان نمیدونه دردش را به چه کسی بگه
  • bhar IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    40 13
    ما اصلن موافق تدریس مجازی نیستیم چون واقعا ما هیچی نمی فهمیم مخصوصن پایه اول ابتدایی هفتم راهنمایی و نهم راهنمایی دهم دبیرستان ما اصلن متوجه تدریس مجازی نیستیم لطف کنید مدارس راهنمایی رو باز کنید ب نظرم هممون ب ی سنی رسیدیم ک از نظافت و کرونا ی چیزایی حالیمون باشه لطفا خودتون بسته های بهداشتی برای دانش آموزان تهیه کنید و بزارید ما بریم کلاس اگ هم قرار باشه مجازی باشه خب همینطور علکی علکی هم میشه رفت بالا
  • مریم IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 8
    سال پیش که هیچییاد نگرفتم امسالم هیچی کلا هیچی ریدیم
  • علی IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 6
    برید گم شید ،،،نه خودتون باشید نه پرورشتون،،،تو اوضاع کرونا چه جوری بچه هامون بفرستیم مدرسه،،،نه امسال باز بشه نه صد سال سیاه
  • ardeshirabedian IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 6
    با سلام این سامانه شاد قابلیت تدریس مجازی را ندارد ای کاش آموزش و پرورش مانند دانشگاه ها سامانه ای برای تدریس آنلاین ایجاد میکرد که قابلیت برگزاری انواع آزمون های آنلاین را هم با طراحی معلم داشته باشه
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 1
    من که حاضر نیستم جان بچه ام به خطر بیفته اگه حضوری باشه من نمی فرستم خودش آسم داره یه سال عقب بیفته بهتره......
  • امین IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 6
    من شخصا در هر صورت،چه در روش مجازی و چه در روش حضوری حاضر خواهم بود. به نظرم شما هم زیاد فاز اعتراض برندارید چون فعلاً معلوم نیست،و یهو دیدید ۱۴ شهریور گفتن غیر حضوری میشود ولی بیاین صبور باشیم و ببینیم چی میشه،من خودمم دهم هستم،صبر صبر صبر
  • رضا US ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 4
    باز هم بی مدیریتی بازهم بی تدبیری باز هم اعمال سعی و خطا و بی عقلی این بار بازی با جان مردم و فرزندان آنها
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 8
    غیر حضوری با شه بهتره بخاطر سلامتی خودشون
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 8
    هنوز نمیدونند کرونا چیه می خواهند پدر دانش آموز و معلم رو در بیارند و همه رو از زندگی راحت کنند
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 8
    جناب اقای حاجی میرزایی. ما دانش اموزان توخونه هم میتونیم درس بخونیم مدارس باز بشه کرونا شدید تر میشه جناب به اصطلاح مسئول
  • یک مادر IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    19 9
    من یه پسر بچه ابتدایی دارم که تو کلاسشون چهل نفرن حالا اگه زوج وفرد هم‌کنن میشن بیست نفر بازم خیلی زیادن امیدوارم فقط غیر حضوری باشه
  • n IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    30 15
    حالا میگیم ابتدایی ها نمیفهمنو نمیتونن پروتکل بهداشتی رو رعایت کنن ولی دبیرستانیا که میتونن. اگه برای ما دبیرستانی ها زوج و فرد بشه عاللیه چون واقعا با کلاس مجازی هههییییچچچییی یاد نمیگیریم
  • US ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    30 13
    سلام ما باید خودمون را برای روزهای بدتر واوج کرونا اماده کنیم به این فکر کنیم نشه تا یکسال اینده بچه ها به مدرسه برند یه فکر اساسی اگه روزای اول بازگشایی مدرسه ۲ دانش اموز کرونا بگیرند مردم نمیزارند بچه هاشون مدرسه برند یه فکر اساسی باید کرد اموزشهای مجازی را باید غنی تر وبا برنامه ی درست سازماندهی کرد
  • ارشیا IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    35 5
    انشالله که باز شدن مدارس شرایط رو بدتر نکنه
  • سارا IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    35 7
    من یک معلمم ویک مادر.حاضرم خودم هرروزمدرسه برم وازداخل مدرسه مجازی تدریس کنم ولی نمیتونم بچه مو مدرسه بفرستم چون واقعا نگران میشم.بچه ها نمیتونن رعایت کنن
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    26 16
    واقعا اگه مدرسه ها باز بشه این معلما که چند وقته بیکار موندن و هر چند وقت یبارم افزایش حقوق داشتن چجوری برن سر کلاس ؟؟؟ اصلا فکر این قشر غالبا تعطیل دایما حقوق بگیر رو کردین ؟؟؟ تازه تو ایام کرونا همه زحمات تحصیلی با خانواده ها بود ولی اینترنت رایگان و حقوق برا معلما ، واقعا اینا میخوان با چه شوقی برن سر کلاس ؟؟؟
  • فاطمه AE ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    36 14
    شما میخواین همه رو بکشین که میخاین مدارس رو باز کنید شما نگران وضع تحصیلی ما نباشید
  • پریسا AE ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    24 8
    تو این وضعیت مدارس اگر حضوری بشن یعنی بازی با جون بچه هامون
  • امید IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 9
    سلام بچه ها بیخودی باهم دعوا نکنید کسی برای ما تره هم خورد نمیکنه فقط خودشون مهمن نه بچه ها البته کلاس حضوری بهتره چون ما امسال تعیین رشته داریم
  • Zahra IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    27 13
    به نظرمن مدرسه ها راباز نکنید چون اگه 15شهریور مدارس ها را بازکردیدبچه ها کرونا می‌گیرند وگناه دارند
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    17 7
    قبلا بچه ها لیسانس میگرفتن اینقدر کیفیت آموزش بالا بود فقط یه نیمچه سواد خوندن و نوشتن پیدا میکردن البته دو خط مینوشتن دو تا غلط املایی داشتن که نمونه اش تو کامنتها فراوونه از این به بعد با این روشها و کرونا نهضت سواد آموزی باید شرط ورود به کلاسهاش رو داشتن مدرک دیپلم و لیسانس بذاره
  • محمد IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    28 6
    ما نمی ایم مدرسه پس انلاین کن تازه من توی مدرسه ی تیز هوشان هستم چه برسد به مدارس عادی ما هم بیاییم فکر نکنم پدر و مادرمون اجازه بدن که بریم مدرسه
  • م IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 9
    مسخره ها
  • مهدی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    32 8
    حاضر نیستیم با دست خودمان فاتحه فرزندنمان را بخوانیم....
  • فر IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    28 15
    به نظر من ، رفتن ب مدرسه کار خطر ناکیه. مدرسه ما خعلی کوچیکه
  • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 9
    همین الان با وضعیتی که مردم همش ماسک میزنن روزی 200. نفر میمیرن و 2500 نفر مبتلا به کرونا میشن حالا فک کنید که حضوری هم باشه لطفا یا یک سال تعطیل کنید یا اینکه غیر حضوری باشه و اگه غیر حضوری میکنید امتحانش هم باید غیر حضوری باشه اگه مدارس باز بشه کلاس ما که 45 نفر عضو داره زوج و فرد بشه میشه 22 نفر که اون هم خیلی زیاد اگه همه هم ماسک بزنن حدود 5\1 درصد احتمال اینکه کرونا منتقل بشه هست پس لطفا یه فکر درست
  • فاطمه IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 7
    با سلام دوره ابتدایی اصلا نباید آموزششون حضوری باشه چون به هیچ وجه پروتکل هارو رعایت نخواهند کرد ، ما والدین هم به هیچ وجه بچه های ابتدایی مون رو به مدرسه نمیفرستیم و از طریق برنامه شاد و غیره به نحو احسن پیگیر آموزش اونها هستیم ، اگر دوره های بالاتر هم میخوان که زوج و فرد بفرستند مدرسه حداکثر دو سه ساعت و امکان استفاده از آب خوری ها و دستشویی ها هم نباشه ، بالاخره بچه های بزرگ تر هم درک و فم رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی رو دارند هم اینکه بعضی از درس هاشان واقعا سنگینه و نیاز به آموزش حضوری دارند.
  • سحر IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 3
    سلام به نظر من که تجربه کار آموزشی دارم ما هرسال فصل پاییز انواع اقسام بیماری های عفونی در ابتدایی داریم که روزی چند نفر مریض میشن حالا پکیج اینا به اضافه کرونا چی میشه؟
  • آرمین IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 13
    من هرگز جون فرزندمو به خاطر یک سال یادگیری تا آخر عمرش به خطر نمی اندازم. کرونا شوخی نیست خیلی ها رو کشته با این تصمیم شما آقای وزیر محترم نه تنها جان فرزندانمون بلکه جان خودمان هم به خطر می افتد. اصلا فکر کنید که با زوج و فرد کردن خطر کاملا حل می شد کمی به فکر معلما باشید که صبح میان درس میدن و شیفت بعدی هم درس میدن و بعد که میرن خونشون باز هم باید به چندین کلاس درس بده و اگه اینطوری باشه یعنی کارشون دقیقا دو برابر میشه با این تحریمات و اینجور چیزا شما میتونید حقوق معلم ها رو هم دوبرابر کنید؟کاری ندارم شاید خودشون رازی به این همه کار کردن نباشن ولی شما میتونید دوبرابر کنید؟ از ستاد کرونا و وزارت آموزش و پرورش خواهش می کنم به فکر تمام اقشار باشید با این تصمیمتون همگی به خطر می افتیم و این تصمیم شما به ضرر تمام اقشار جامعست به نظر من امسال را کلا از راه دور برگزار کنیم با تشکر
  • السا IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    36 12
    به نطر من طرح زوج و فرد بهتره
  • امیرحسین امیرپور IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 11
    این وزیر خودش بچه سن مدرسه نداره
  • مریم IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 11
    لطفا آموزش رو تعطیل کنید کلا آموزش مجازی چیه من اصلا چیزی یاد نمیگرم تازه مگه فقط بحث یادگیری هست ، پول اینترنتی که باید بدیم با این قیمتای سر سام آور جدید همراه اول و ایرانسل ، گوشی هوشمند . من خودم گوشی ندارم امسال معلما ساعت اعلام میکردن که آنلاین باشیم ولی من که گوشی نداشتم نمیتونستم برم و کلی نمره از دست دادم غیر حضوری فایده نداره خواهش میکنم این سال تحصیلی۱۴۰۰ _۱۳۹۹ رو کلا تعطیل کنید
  • حسن IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    15 10
    من عمرن نمیزارم بچه هام به مدرسه برن فعلا مدرسه ها تعطیله مرگ ومیر زیاده وای به روزی که مدارس باز بشه اون موقعه فاجعه ملت بیدارباشین نزارید بچه هاتون جلو چشتاتون پرپر بشه
  • Zeynab IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 8
    بنظر من اینطوری خیلی بهتره میشد ک تو واتساپ با اینستا یا روبیکاام فعالیت داشتیم
  • رادوین IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    16 14
    با سلام آقای وزیر شما فکر میکنید ماها از درس نخوندن فرار میکنیم ولی باید توجه داشته باشید ماها فرزندان نسل جدید و امید های اینده هستیم خاهشا جان امید های اینده رو به خطر نیندازید خاهشا خاهشا اگه میبینین یا توجه میکنید کرونا بهانه ای نیست برای درس نخوندن با غیر حضوری بودن هم میشه درس خوند جان های این ملتو به خطر نیندازید دانش اموزی که میره مدرسه از یکی میگیره که ناقله میاره به خانواده میده و همون خانواده به همسایه و غیره...
  • میثم IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 9
    بچه های خودشون تو بهترین مدارس و با بهترین شرایط درس میخونن. الانم اگه مدرسه نرن نمره رو بهشون میدن. اینا به فکر بچه های ما نیستن.
  • محمد عرفان IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    23 10
    سلام ببخشید وقتی میشه کلاس درس ها رو مجازی برگذار کرد چرا تاکید دارید که حضوری باشه وقتی ی پسر بچه ای که تو پایه اول،دوم، سوم درس می خونه عقلش اون قدر رشد نکرده که بگی دست به فلان جا تو مدرسه نزنی ماسک تو در نیاری و..... خو بچه استرس میگیره خدایی نکرده ی نفر تو کلاس درس کرونا داشته باشه دانش آموز ها مبتلا بشن کی جواب گو. بعد ۵ ساعت با ماسک باید تو مدرسه باشه این سخت نیست شاید ی نفر رعایت نکرد اون موقع چی کار کنیم خواهش میکنم تفضا میکنم کلاس ها رو مجازی برگزار کنید این دانش آموز ها آینده امید های مملکت خواهند بود خواهش میکنم مجازی برگزار کنید خیلی ممنون نم که ی جا بود تا نظر مو نو بگیم
  • ابوالفضل IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    22 22
    اگه قراره بمیریم میمیریم جلوی مرگم نمیشه گرفت این مدرسه نرفتنا همش بهونه است بس خودتونو گول نزنید برین درستونو بخونید
  • Rza IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 19
    غیر حضورب خیلی بهتره بچه ها رعایت نمیکنن واقعان
  • Farhad IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    21 15
    با سلامـ من خودم معلم ابتدایی هستم و دوتا بچه دارم که یکیش ششمه و دومی نهمه با این وضعیت راضی نیستم که بچه هام برن مدرسه،اگه هم به صورت زوج و فرد باشه کار من معلم هم دو برابر میشه چون خودم باید کل هفته رو برم مدرسه که درس های مهم رو بدم و شیفت استراحتم رو هم باید بذارم واسه درسهایی که میگن مجازی درس بدم خب این که شد دو شیفت ولی پول یه شیفت رو باید بگیرم علاوه بر آن همون درس مجازی بیشتر از درس حضوری وقتمو میگیره چون پارسال تجربش کردم بدون بازدهی آنچنانی،به غیر از اون باید با بچه های خودم همکار کنم دیگه وقتی می مونه و در آخر استرسی که همه ما رو میگیره لطفا مسئولین بیشتر فکر کنند و راه چاره دیگه ای رو بیندیشند،به نظرم یک سال رو تعطیل کنن
  • مردم IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    35 16
    برو بابا سلامتی مهمتره یا آموزش؟ شعور کجا بود؟ یکسال مدرسه هارو تعطیل کن میخوان معلما رو به کشتن بدن
  • ناشناس IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    20 22
    یعنی شما عقل تو کله تون نیس که میخواین تو این دوران کرونا مدارس رو باز کنین
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    39 17
    اگه واقعا دلسوز بچهاتون هستید از مسافرت خودداری کنید از خیلی چیزای دیگه
  • سعید IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    26 35
    به نظر من غیر حضوری بهتره به فکر سلامت بچه ها باشید با برگزاری کلاساتون بچه ها رو به کشتن ندید.
  • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    18 37
    با سلام من از مسئولین محترم آموزش و پرورش تقاضامندم کلاسهای درس فقط و فقط بصورت مجازی برگزار شود دانش آموز از کلاس درس بیفتد بهتر هست تا اینکه خدای نکرده از زندگی بیفتد
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    20 55
    لطفا مدارس ابتدایی رو مجازی کنید ولی خاهش مندیم مدارس راهنمایی و دبیرستان رو حضوری کنید اگ هم حضوری نمیکنید ک امتحانات رو نگیرید علکی علکی مارو ی سال بندازید بالا چون واقعا نمیشه ما سال نهمیا انتخاب رشته هم داریم چطور رشته بیاریم باور کنید نمیشه اصلن نمیشهههه ممکن نیست بابا ما چ گناهی کردیم گفتن واکسن درس شده خداروشکر وضعیت بهتر شده این شایعات دروغیکتونم بریزید دور اگ هم واقعا مدارس رو باز نمیکنید ما نهمیا رو همینطور هر رشته ای ک دلمون خاس ببرید بالا ممنونم
  • Haha IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    21 24
    از خاک به خاک از مرگ چه باک
  • Fatemeh IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    34 18
    آخه کدوم بچه رعایت میکنه اونم پسر بچه ها ، الان با هزارن دردسر بیرون نمیزارم بره خیالم راحت ، اڪثر بچه ها رعایت نمیکنن باشروع مدارس فقط آمار بالا میده لطفا با جان بچه های ما بازی نکنید
  • متین IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    36 32
    واقعا ک خیلی مسخرست . حالا بخاطر این وضعیت بحرانی یک سال مدارس باز نشه چی میشه؟؟؟ عوضش بجای 18 سالگی نوزده سالگی میریم دانشگاه چه فرقی داره . اینا دنیا هم رعایت کنن ، کافیه یکی کرونا داشته باشه نمیشه کاریش کرد الکی جون همرو دارن به خطر می‌اندازند. واقعا ک از طرز فکرشون
  • ناشناس IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    31 36
    لطفا لطفا کلاس هارو حضوری کنید تروخدا.البته با رعایت نکات بهداشتی که لطفا در سال تحصیلی جدید این رو ضروری کنید خواهشا..شبکه شاد اونقدر مسخره ست و بی کیفیتیه که ادم یه ذره اینترنت داره و حروم دانلود کردن فیلم ها پرحجم میشه تازه با سرعت کم!دیگه اینترنتی برامون باقی نمیمونه..ولی با این حال با حرف خیلیاتون موافقم..ابتدایی ها رعایت نمیکنن اما لطفا امکان سال تحصیلی حضوری و زوج و فرد رو برای دوران دبیرستان و متوسطه فراهم کنید،با تشکر
  • ....... IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    38 40
    اونایی ک نمیخان نرن اقا نرن ب درررک مدرسه رو واسه اونایی باز کنین ک میخان برن میدونین بعضیا رو درسشونوخیلی حساسن اگ عقب بمونن چقد بهم میرزن ؟؟؟؟!!!!اصنوغیر حضوری برنامه نداره اونایی ک نمیخان نرن واسه خودشون غیر حضوری بخونن
  • علیسا IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    43 22
    واسه دبیرستانی ها حضوری باشه لطفا لااقل غی انتفایی ها
  • محسن IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    16 39
    شهریه مدارس یعنی چی این قانون اساسی است اگر قانون است توی قانون اساسی چی نوشته شده تحصیلات تا انتهای دوره متوسطه مجانی است.
  • یک پرستار IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    46 14
    با بازگشایی مدار فاجعه به بار خواهد و مسئول این فاجعه وزیر است
  • روناک FR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    49 42
    به نظر من مدارس باز بشه بهتره.اونایی که رعایت نمیکنن باید معاون بهشون گیر بده.درس و آموزش از همه چی مهمتره.البته این نظر خودمه.برای قبولی بچه ها تو کنکور یا تیز هوشان باز کنن بهتره
  • فاط IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    31 91
    شما هنوز نتونستید تکلیف کنکور ودانش اموزان ۱۸ سال به بالا رو مشخص کنید به نظرتون دانش اموز ابتدایی چه طوری رعایت میکنه
  • لیلا طیبی IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    134 6
    خواهش میکنم اینقدر استرس به خانواده ها ندید.مگه جون بچه ها رو از سر راه آوردیم .بچه تو مدرسه گشنه و تشنه و خسته میشه چطور پروتکل رعایت میکنه.اگه بیمار نشه هم ناقل میشه و میره تو خونه.من نمیدونم کی این تصمیمهای عجیب رو میگیره.خانواده ها نباید بچه رو بفرستن به اون قتلگاه.هواسرد میشه و پنجره ها بسته.
  • خ.م IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    74 7
    جناب وزیر شما ک معلمان روستایی و مناطق محروم رو چندپایه کردین چطور ۳روز هفته میخوان یاد بگیرن چرا اصلا ب فکر دانش آموزان روستایی نیستین. نیرو معلم کم دارین و حاضر نیستین از نیروهای نهضت و پیش دبستانی استفاده کنید چندپایه روستایی رو حل کنید
  • طاها IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    82 20
    توروخدا غیر حضوری باشه من بچم کلاس اوله چطوری میتونه رعایت کنه
  • کارلا IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    81 50
    نه باید حتما مدارس حضوری باشه ما هیچی نمیفهمیم از این آموزش های مجازی سال اخرمم هست نمره و معدلم خیلی مهمه اصلا مجازی نمیشه هرکی رعایت کنه به نفعه خودشه
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    22 58
    باید بچه ها برن مدرسه اون هم حضوری،خطری هم نداره اگه رعایت کنن