وکیل خانواده روح الامینی درباره جلسه دادگاه روز سه‌شنبه سعید مرتضوی گفت: دادگاه اظهارات طرفین را استماع کرد و منتظر تصمیم قضات هستیم احتمالاً وقت رسیدگی مجدد تعیین می‌شود.

سعید مرتضوی

به گزارش همشهری آنلاین، میرمجید طاهری وکیل خانواده روح الامینی درخصوص شکایت عبدالحسین روح‌الامینی، پدر یکی از کشته‌شدگان کهریزک و نماینده فعلی مجلس از سعید مرتضوی و جزئیات جلسه دادگاه دیروز به ایلنا گفت: پرونده موکل من دو قسمت داشت که یک قسمت آن مربوط به شعبه ۷۶ و اتهام «بازداشت غیرقانونی» بود که رأی صادر شد و قسمت دیگر در شعبه ۲۲ تجدیدنظر بود که در رابطه با اتهام معاونت در قتل علیه آقای مرتضوی بود.

وی افزود: مرتضوی نسبت به رأی صادر شده توسط شعبه ۷۶ برای اتهام بازداشت غیرقانونی، درخواست اعاده دادرسی داد که در شعبه اول دیوان عالی کشور این درخواست تجویز شد، یعنی اجازه داده شد که پرونده مجدداً رسیدگی شود و به شعبه ۸ کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

وی افزود: حدود ۱۰ روز قبل به من اطلاع دادند و برای روز سه‌شنبه تعیین وقت شد؛ برای کلیه شکات آقای مرتضوی اطلاعیه ارسال شده است، جلسه روز سه‌شنبه با حضور قضات، نماینده دادستان، آقای مرتضوی و وکیل شان و آقای روح‌الامینی تشکیل شد.

وکیل خانواده روح الامینی گفت: دادگاه اظهارات طرفین را استماع کرد و منتظر تصمیم قضات هستیم احتمالاً وقت رسیدگی مجدد تعیین می‌شود.

کد خبر 539873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیدکاظم شاهجهانپور IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 0
    ازقدیم گفته شده ( کارد دسته خودش رانخواهدبرید) جناب آقای روح الامینی خیلی بخودت زحمت نده وخیلی هم باین دستگاه عریض و طویل قضایی امید وار نباشید
  • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    5 0
    مثل اینکه آقای روح الامینی خودش را به آن راه زده از سال ۸۸ بیش از ده سال گذشته اگر دادگاه واقعی بود تا الان استخوانهای مرتضوی هم پوسیده بود مگر معاونت در قتل جرم کمی هست؟