امیرحسین قاضی زاده نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری‌اش با انتقاد از طرح گشایش اقتصادی رئیس جمهور تاکید کرد: گشایش اقتصادی با پیش‌فروش اوراق نفتی که دولت بعد متعهد به خرید آن است اتفاق نمی‌افتد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، امیرحسین قاضی زاده در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «گشایش اقتصادی یعنی جهش تولید و صادرات. گشایش اقتصادی یعنی افزایش اشتغال جوانان. یعنی حل بحران مسکن. گشایش اقتصادی با پیش‌فروش اوراق نفتی که دولت بعد متعهد به خرید آن است اتفاق نمی‌افتد. دوران دور زدن مجلس تمام شده است. همان یک تجربه افزایش قیمت بنزین برایمان کافیست!»
 
وی ادامه داد: «اصلا گشایش اقتصادی برای چه کسی؟ فروش اوراق سلف موازی نفتی،کسری بودجه دولت را موقتا رفع می کند اما گشایشی برای مردم ایجاد نمی کند. دولت دنبال گشایش اقتصادی است؟ پس بگوید برای اصلاح ساختار بودجه، هدایت نقدینگی در نظام بانکی، بهبود محیط کسب و کار و افزایش سرمایه‌گذاری و تولید چه کرده؟»

در همین زمینه

کد خبر 539862

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    9 4
    احسند برشما - خدا پدرت را بیامرزد بالاخره در مجلس یک آدم حسابی پیدا شد .
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    11 5
    اینهم یه فیلم دیگه است
  • US ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 2
    این آقا نایب رییس مجلسه وقتی اونقدر نمیدونه که جمع شدن نقدینگی و استفاده از آن تولید و اشتغال ایجاد می‌کنه وازهرج ومرج در بازار سکه و دلار جلو گیری می‌کنه خدایا بدادمان برس با این نمایندگان
  • مجتبی طباطبایی IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
    3 1
    بزرگترین‌ شرکت ایرانی ایرانخودرو بعنوان مثال چرا بی ارزشترین سهم بورس است؟ قیمت بی ارزش ۵۰۰ تومانی! مردمی که با اعتماد ۷۵۰ تومان خریدند و اکنون ریزش سنگین و هر روز متفی پاسخ اعتماد همین مردم به دولت است!