قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی با حواشی از سوی سرپرستان دو تیم استقلال و پرسپولیس همراه بود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در این مراسم نمایندگان  ۴ تیم استقلال ،پرسپولیس ،تراکتور و نفت مسجد سلیمان  و مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران حضور داشتند.با انجام قرعه کشی تیم استقلال به مصاف پرسپولیس می رود و نفت مسجد سلیمان با تراکتور سازی مصاف خواهد داد.این مراسم بطور زنده از شبکه ورزش و تلویزیون اینترنتی آنتن پخش شد. بعد ار این قرعه کشی اولین حاشیه دربی رقم خورد و سرپرست پرسپولیس به داوری های اخیر استقلال اعتراض کرد.افشین پیروانی گفت: با تمام قدرت مقابل استقلال حاضر می شویم و می خواهیم از نام پرسپولیس دفاع کنیم.

وی اظهار داشت: در جام حذفی هر قرعه ای امکانش هست و ما هم تیم قهرمان هستیم. باید در جام حذفی از نام خودمان دفاع کنیم. با تمام قدرت مقابل استقلال حاضر می شویم و می خواهیم از نام پرسپولیس دفاع کنیم.

وی افزود: ان شالله اتفاق های این چند هفته اخیر دست کم در جام حذفی برای ما اتفاق نیفتد. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید هر تیمی را ببریم.

سپس سرپرست استقلال به دفاع از تیم استقلال پرداخت و گفت: می‌خواستم یک مطلبی را بگویم که ما حواشی را دور انداختیم، متاسفانه حق استقلال امسال به اندازه کافی خورده شده و این بازی‌های رسانه‌ای هم به هیچ نتیجه نمی‌رسد.

وی افزود: بهترین تیم ایران استقلال است و خواهش می‌کنم دوستان از حالا  جوسازی رسانه‌ای را به راه نیندازند. ان‌شاالله روز شهرآورد هم در زمین کیفیت فوتبالمان را نشان خواهیم داد.

کد خبر 539389

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوید استقلالی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    21 1
    پرسپولیس رو شکست خواهیم داد؛ به امید خدا؛ استقلالو عشقه...