مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از آغاز اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در کارگاه‌های مجاز حوزه عملیاتی این منطقه به صورت رایگان خبر داد.

دوگانه‌سوز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جواد بلندی، سه‌شنبه ۲۱ مرداد افزود: تاکنون، ۵۰۰ متقاضی درخواست خود را در سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir/login ثبت کردند که از این تعداد ۶۴ نفر از طریق دو کارگاه مجاز فعال در حوزه منطقه، موفق به دوگانه سوز کردن خودروهای خود به صورت رایگان شدند.

این طرح برای خودروهای عمومی به صورت رایگان است و تاکسی‌ها و انواع وانت‌ها را با هر نوع پلاک شخصی و غیرشخصی شامل می‌شود.

اولویت این طرح با تاکسی و وانت‌بارهاست، ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوزکردن این دسته از خودروها در نظر گرفته خواهد شد، اما در مراحل بعدی مسافربرهای شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی) و نیز مسافربرهای بین شهرها و روستاها نیز مشمول طرح خواهند شد.

تاکسی‌های اینترنتی و مسافربرهای بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه خواهد کرد، به مرور در نوبت تبدیل قرار خواهند گرفت.

بلندی در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در این شهرستان خبر داد و گفت: در ادامه اجرای موفق توزیع الکترونیک نفت سفید در خرداد ماه امسال، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف عرضه این سوخت به نرخ مصوب و حمایت از مصرف کنندگان در منطقه تربت‌حیدریه به مرحله اجرا درآمد.

تربت‌حیدریه یکی‌ از ۱۰ منطقه منتخب کشور برای اجرای طرح نمونه توزیع الکترونیک گاز مایع بود که با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و تعاملی که با بانک تجارت انجام شد این طرح با موفقیت در این شهرستان اجرا شد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، گناباد، رشتخوار، بجستان، خواف، کاشمر و خلیل‌آباد را زیر پوشش خود دارد.

منطقه تربت‌حیدریه دارای ۵۹ جایگاه اختصاصی و فروشندگی سکودار، ۹ فروشندگی داخل اتاقک، ۲۰۰ فروشندگی تعاونی روستایی و همچنین ۳۲ جایگاه فعال عرضه"سی. ان. جی" است.

ناوگان حمل‌ونقل منطقه تربت‌حیدریه هم دارای ۱۷۴ نفتکش شامل ۱۱۰ دستگاه تریلی و ۵۴ دستگاه خودرو ۱۰ چرخ و ۱۰ دستگاه خودرو ۶ چرخ است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

کد خبر 539195

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha