مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم وزش باد شدید و خیش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد و گفت: حداکثر دما در تهران چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

گرما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این وضعیت فردا در برخی نقاط اردبیل و ارتفاعات آذربایجان شرقی نیز پیش‌بینی می‌شود و در شرق کشور طی روزهای آینده تداوم وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سواحل شرقی دریای خزر نیز طی پنج روز آینده مواج خواهد بود، اظهار کرد: در سایر منطقه کشور طی روزهای آینده پدیده قابل توجهی پیش‌بینی نمی‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا صاف و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و پس فردا نیز صاف و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 538903

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha