جشن قهرمانی پرسپولیس با یک حاشیه بزرگ توام بود. نام علیرضا بیرانوند از لیست خارج شده بود ولی نام استوکس از بلند گوی ورزشگاه خوانده شد.

پيرواني

به گزارش همشهری آنلاین، این موضوع که بدون شک اتفاق غیر عمدی از سوی باشگاه پرسپولیس بود باعث دلخوری دروازه بان سابق  پرسپولیس شد. علیرضا بیرانوند در گفت و گو با یکی از رسانه های داخلی ضمن ابراز ناراحتی از این موضوع گفت : در جشن قهرمانی و اهدای جام نام همه از جمله برخی کارمندان باشگاه را صدا زدند، نام استوکس را هم صدا زدند اما خبری از نام من نبود. گویی اصلا بازیکن پرسپولیس نبودم. کسی که گوینده ورزشگاه است، اسامی را از روی لیستی می‌خواند که باشگاه در اختیارش گذاشته است، پس باشگاه اسم مرا نداده که صدا بزنند. جالب است حتی وقتی برای دریافت مدالم با باشگاه تماس گرفتم، به من گفتند مدال‌ها تمام شده است، منتظر باش تا پیگیری کنیم و از سازمان لیگ برایت بگیریم.   همین موضوع باعث واکنش افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس شد وی در این باره به فارس گفت:

از بیرانوند تشکر می کنم زیرا وی از بازیکنان بزرگ باشگاه پرسپولیس بوده که در این مدت زحمات بسیار زیادی هم کشید. پیراهن مخصوص جشن قهرمانی و مدال وی دست من است و اولین فرصت از طریق رابطی که خودش معرفی کند به دستش می رسانم.

کد خبر 538679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha