یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
۰ نفر

سرمربی بارسلونا اعلام کرد وضعیت جسمانی ستاره آرژانتینی بررسی خواهد شد اما بعید به نظر می رسد مشکل خاصی داشته باشد.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، بارسلونا شنبه شب با پیروزی ۳ بر یک مقابل ناپولی توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. کیکه ستین پس از بازی گفت: نخستین هدفی که داشتیم رفتن به لیسبون بود. پس از این بازی با همان انگیزه در دیدارهای پیش رو به میدان خواهیم رفت. در وضعیت خیلی خوبی قرار داریم و شایسته پیروزی بودیم.

سرمربی بارسلونا درباره شروع خوب مقابل ناپولی اظهار کرد: ناپولی تیم خیلی بزرگی است و کاری که ما انجام دادیم آسان نبود. این تیم یکی از بهترین های ایتالیا است. خیلی خوب حریف را کنترل کردیم. نیمه نخست خیلی خوبی داشتیم و در نیمه دوم حریف بیشتر بازی را در اختیار داشت اما موقعیت های کمی خلق کرد.

وی افزود: شرایط نیمه دوم باعث نشد آرامش خود را از دست بدهم. با این حال اگر ناپولی گل دوم را به ثمر می رساند ما در شرایط خاصی قرار می گرفتیم و ممکن بود اشتباه کنیم. کمی استرس داشتن عادی است.

کولیبالی در اواخر نیمه نخست به جای توپ، پای لیونل مسی را شوت کرد. ستین در مورد وضعیت ستاره آرژانتینی گفت: ضربه محکمی بود. او را در شرایط خوبی می بینم. باید مورد تست قرار بگیرد البته بعید می دانم مشکلی داشته باشد.

حریف بعدی بارسلونا، بایرن مونیخ است. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: بازی خیلی سختی خواهد بود. آن ها با به ثمر رساندن هفت گل مرحله یک هشتم نهایی را به پایان رساندند و این یعنی آنها تیم بزرگی هستند. بایرن تیم خیلی بزرگی است و بازی بزرگی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی بارسلونا در پایان به تمجید از جنارو گتوزو پرداخت و گفت: ناپولی پیشرفت داشته است. هر یکشنبه بازی های این تیم را پیگیری می کردم و می دیدم چگونه زیر نظر گتوزو کار می کنند. او شایستگی زیادی دارد.

کد خبر 538616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha