دادستان عمومی و انقلاب کردکوی از معرفی خانواده سها رضانژاد به پزشکی قانونی برای گرفتن دی‌ان‌ای خبر داد و درباره علت اینکه حدس زده می‌شود جسد کشف‌شده در جنگل‌های این شهرستان متعلق به دختر گمشده کرجی است، توضیح داد.

سها رضانژاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هادی عزیززاده گفت: دستورهای لازم برای حضور خانواده سها رضانژاد به پزشکی قانونی صادر شد و این خانواده امروز برای شناسایی و انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی رفتند.

وی با اشاره به زمان‌بر بودن آزمایش DNA افزود: در نامه‌ای از پزشکی قانونی درخواست کرده‌ایم در کوتاه‌ترین زمان جواب آزمایش DNA را برای رسیدگی سریع‌تر پرونده به دادستانی این شهرستان ارائه کند.

به گفته عزیززاده «لباس‌های تن جسد با نشانی‌های خانواده و دوستان او و همچنین لباس‌هایی که سها رضانژاد در آخریم فیلم گوشی‌اش به تن دارد، مطابقت دارد و این گمان را که این جسد متعلق به این بانو است، تقویت می‌کند اما اظهارنظر قطعی درباره هویت جسد با آزمایش DNA امکان‌پذیر است.»

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: فعلا هیچ نظری درباره علت و نحوه مرگ جسد منتسب به سها رضانژاد نمی‌توان اعلام کرد، هرگونه اظهارنظر درباره علت و زمان مرگ این جسد پس از بررسی‌های بازپرس پرونده و نظریه پزشکی قانونی امکان‌پذیر است و هیچ گمانه‌زنی پیش از نظریه پزشکی قانونی درست نیست.

جسد منتسب به «سها رضانژاد» صبح جمعه ۱۷ مرداد در منطقه چکل‌سر جنگل شموشک شهرستان کردکوی پیدا شد. سها رضانژاد دختر ٢٧ ساله طبیعت‌گردی است که مدتی پیش در ارتفاعات جهان نمای شهرستان کردکوی مفقود شده بود.

کد خبر 538615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha