یک مقام فرانسوی در کاخ الیزه مدعی شد که «امانوئل مکرون» رئیس جمهور این کشور در گفتگو با ترامپ مخاطرات تحریم حزب الله را به وی گوشزد کرده است.

ماکرون ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر ، روسیا الیوم گزارش داد که یک مقام فرانسوی در کاخ الیزه مدعی شد که «امانوئل مکرون» رئیس جمهور این کشور مخاطرات تحریم حزب الله را به ترامپ یادآوری کرده است.

این مقام فرانسوی مدعی شد که مکرون در گفتگو با ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است که نتیجه تحریم‌های واشنگتن علیه حزب الله به نفع کسانی است که آمریکا سعی بر تضعیفشان دارد.

وی همچنین افزود که مکرون روز جمعه در تماس تلفنی با ترامپ به وی گفته است که ایالات متحده باید مجدداً در لبنان سرمایه گذاری کرده و به بازسازی آن کمک کند.

این مقام فرانسوی همپنین گفت که پاریس معتقد است ادله کافی مبنی بر اینکه انفجار بیروت یک حادثه بوده است وجود دارد. برخی منابع پیش از این اعلام کرده بودند که مکرون در سفر به لبنان که پس از انفجار اخیر بیروت انجام گرفت، برخی مقام‌ات این کشور را تهدید به تحریم کرده است.

«جورج مالبورنو» روزنامه‌نگار فرانسوی به نقل از یک منبع حاضر در نشست‌های رئیس‌جمهور فرانسه در بیروت خبر داد که او برخی مقامات لبنانی را تهدید به تحریم کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه «المیادین»، این منبع گفت که مکرون «تهدید کرد در صورتی که اصلاحات اجرایی نشوند، برخی مقامات را تحریم می‌کند».

کد خبر 538481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام FR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    4 8
    دخالت کشورهای بیرون از لبنان برای لوث کردن وپنهان کردن وتهمت زدن به کشورهای دیگر در مورد علت انفجار وحشت ناک لبنان است در حالی که خبرهایی از حمله بمبی که میگویند نیمه اتمی توسط جنگنده اف۱۶به بندر بیروت است