رقم پاداش دیاباته به ازای هر گل زده خبرساز شده است.

دیاباته

به گزارش همشهری آنلاین خط حمله استقلال در این فصل عملکرد درخشانی داشته و سه مهاجم این تیم آمار خوبی از خود به جا گذاشته اند. در این بین شیخ دیاباته مهاجم تنومند استقلال با ۱۳گل زده آقای گل فعلی لیگ هم محسوب می شود. آقای گلی که ماجرای پاداش او به ازای هر گل این روزها خبرساز شده است. ابتدا گفته شد که دیاباته به ازای هر گل زده ۱۰ هزار دلار پاداش خواهد گرفت. 

رقمی که هم درست است و هم ممکن است در ادامه لیگ پرداخت نکردن آن از سوی استقلال به ازای هر گل توجیح  قانونی داشته باشد.

از قرار معلوم در قرارداد دیاباته آمده به ازای هر ۱۰ گل ۱۰۰ هزار دلار باید به مهاجم استقلال پرداخت شود. شیخ ۱۰۰ هزار دلار پاداش اول را به ازای ۱۰ گل به ثمر رسانده خود دریافت کرده اما ماجرا، پاداشی است که استقلال در پایان  فصل باید به این بازیکن پرداخت کند.

دیاباته تا به اینجای فصل ۱۳گل در لیگ و ۳ گل در جام باشگاه های آسیا به ثمر رسانده است. مجموع ۱۶ گلی که به ازای آن استقلال ۱۰۰ هزار دلار پاداش مهاجم گلزن خود را پرداخت کرده است اما دیاباته اگر تا پایان فصل فقط ۴گل دیگر دیگر به ثمر برساند و مجموع گل های زده خود را به عدد ۲۰ برساند استقلال طبق قرارداد باید ۱۰۰ هزار دلار دیگر به این بازیکن پاداش پرداخت کند.

رقمی معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون. آبیها برای قطعی کردن سهمیه خود و صعود در جام حذفی و قهرمانی در این جام نیاز مبرمی به گلزنی شیخ دیاباته دارند اما  اگر او تا پایان فصل ۴ گل مد نظرش را به ثمر برساند استقلال باید به ازای هر گل ۶۰۰ میلیون به مهاجم خود پرداخت کند.

کد خبر 538374

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha