مدیر رسانه ای شهر خوردو گفت ما قبل از بازی اعتراض کردیم و اعلام کردیم چطور داور بازی ما ۲ روز قبل از بازی ما عوض شود؟ آیا سازمان لیگ می‌گوید چه دلیلی دارد که داور را باید عوض کند؟

پدیده

به گزارش همشهری آنلاین مدیر رسانه ای شهر خودرو واکنش تندی به داوری بازی این تیم برابر استقلال داشت.  جواد طاری‌بخش در نشست خبری بعد از بازی شهرخودرو و استقلال اظهار داشت: ما قبل از بازی اعتراض کردیم و اعلام کردیم چطور داور بازی ما ۲ روز قبل از بازی ما عوض شود؟ آیا سازمان لیگ می‌گوید چه دلیلی دارد که داور را باید عوض کند؟ ما که قبل از بازی اعلام کردیم که به این موضوع اعتراض داریم؟

وی افزود: به راحتی ۳ امتیاز از ما گرفتند و ظاهرا آقای کاظمی در زمین با شهرخودرو دشمنی داشت! مگر می‌شود این همه تذکر به تیم ما و  آن همه کارت زرد داده شود؟ خطای واضح روی قاضی گرفته نشد و بلافاصله پنالتی به سود حریف گرفته می‌شود. ما تیم میزبان بودیم ولی میهمان بودیم!

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو تاکید کرد: چند هفته است همه داوری‌ها به ضرر ما است و هفته آتی هم با سپاهان بازی داریم. آقایان اگر نمی‌خواهند با تلاش و کوشش در بخش خصوصی تیم شهرخودرو سهمیه بگیرد راحت بگویند, همه داوران اشتباه می‌کنند ولی نه اینقدر.

کد خبر 538063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    تاسف برای قاضیان پولی، چه جامعه چه داوری