سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

کرونا corona

به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۷۷ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته اند یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: ۴۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون دو میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی درباره استان های در وضعیت قرمز گفت: استان های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری درباره استان های در وضعیت هشدار هم گفت: همچنین استان های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

کد خبر 537994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی US ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    5 2
    آمار فوتی ها در حال پایین اومدنه واقعا دستتون درد نکنه قیمت دلار که نتوانستید کنترل کنید پایین آوردن عدد فوتی ها که دیگه تو بودجه دولت تاثیری نداره اینو دست کم سریعتر پایین بیارید و جلوی پزشکانی رو که بیخود هر مرگی رو کرونا تشخیص میدن بگیرید که برگ زرینی بر افتخارات بی پایان نظام اسلامی اضافه بشه هر چه زودتر.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    5 15
    این تعداد کشته در روز حداقل 2 برابر کشته های انفجار در لبنان هستش. خدا به همه مصیبت دیدگان چه در ایران و چه در خارج از ایران صبر بده. انشاا... این دوره بد تاریخ هرچه زودتر بگذره... آمین